نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم و والت دیزنی اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کردند. تریلر اصلی امروز منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم سرانجام اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر کرده‌اند. در این تبلیغ تلویزیونی که زمان آن حدود ۴۵ ثانیه است و در طول مسابقه سوپر بول ۵۲ (Super Bowl 52) پخش شد، شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم که قرار است در روز یادبود به‌روی پرده‌های سینما برود. در این تبلیغ تلویزیونی تمامی شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله هان سولو، لاندو کالریسیان، چوباکا و شخصیت‌های جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، حضور دارند. تریلر اصلی فیلم Solo: A Star Wars Story امروز منتشر خواهد شد. اولین تریلر رسمی این فیلم قرار است در برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) از شبکه ABC، منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه) جریان داشته باشد و انتظار می‌رود که به منشا شخصیت هان سولو و تبدیل شدنش به شخصیت سه‌گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان بپردازد. کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم مستقل شخصیت هان سولو (Han Solo):

با سفینه فضایی میلینیوم فالکون و در این کهکشان، شاهد یک ماجراجویی کاملا جدید از یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این کهکشان در فیلم Solo: A Star Wars Story هستیم. از طریق یک سری فعالیت‌های جسورانه در دنیای زیرزمینی، تاریک و بسیار خطرناک جنایتکاران، هان سولو با چوباکا ملقب به چویی، کمک خلبان و بهترین دوست او در آینده، و لاندو کالریسیان که یک قمارباز بدنام است، آشنا می‌شود و این شخصیت‌ها یکی از غیرعادی‌ترین قهرمان‌های دنیای جنگ ستارگان را در یک ماجراجویی همراهی خواهند کرد.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده