نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۴۴: از تاریخچه استودیو بایوور تا دشمنانی که با یک ضربه کار گیمر را تمام می‌کردند

در قسمت چهل و چهارم لودینگ، سری می‌زنیم به یکی از موفق‌ترین استودیوهای بازی‌سازی تاریخ و از دشمنانی می‌گوییم که با یک ضربه گیمر را از پا در می‌آوردند.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، Anthem، بازی جدید استودیو بایوور نیز عرضه شد. Bioware قصد داشت که با این بازی خاطرات تلخ بازی Mass Effect Andromeda را از ذهن طرفداران پاک کند و تجربه‌ای در خور یک بازی بایوور برای آن‌ها رقم بزند. هرچند که آن‌ها این بار هم نتوانستند مطابق انتظارات عمل کنند و انتم آنچنان که باید و شاید نتوانست نظر مثبت گیمرها و منتقدین را به خود جلب کند، اما نمی‌توان از تاثیرگذاری این استودیو خوش‌نام در خلق آثاری به‌یادماندنی و جاودانه مانند سه‌گانه Mass Effect و مجموعه Dragon Age گذشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که لودینگ این هفته را به این استودیو اختصاص دهیم و نگاهی بیندازیم به تاریخچه پربار استودیو بایوور.

در ادامه لودینگ این هفته مانند همیشه در دماسنج به استودیوهای مختلف از جمله بتسدا گیر دادیم و از رجی فیس ام تشکر کردیم. در بخش تازه‌ها با میثم همراه شدیم تا با بازی‌های جدید این هفته آشنا شویم و در بخش از زومجی بپرسید نیز دو سوال مهم را برای شما مطرح کردیم. اما تاپ فایو این هفته، تاپ فایوی متفاوت است. در تاپ فایو لودینگ ۴۴، از دشمنانی گفتیم که بلای جان گیمرها بودند و قدرت این را داشتند که تنها با یک ضربه گیمر را به دیار باقی بفرستند. شما را بیشتر از این منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم لودینگ ۴۴ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

لینک ثبت نام برای عموم علاقمندان جهت شرکت در دوره خبرنگاری و نقد بازی‌های ویدیویی:

https://evand.com/events/videogamejournalism


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده