// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

لودینگ ۳۸: ویژه برنامه بهترین بازی های سال ۲۰۱۸ از نگاه زومجی

در قسمت ۳۸ لودینگ به مناسبت آغاز کمپین ۳۰ روزه انتخاب بهترین بازی‌‌های سال 2018 از نگاه زومجی، ویژه برنامه‌ای را آماده کرده‌ایم. لودینگ 38 را از دست ندهید.

یک سال را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش پشت سر گذاشتیم و اکنون نوبت آن رسیده تا با نگاهی به پرونده هر یک از استودیوها، برترین ساخته‌های آن‌ها را در رقابتی برای تبدیل شدن به بهترین‌های سال گرد هم آوریم. مانند سال‌های گذشته، با پایان سال ۲۰۱۸ نیز تیم زومجی بهترین‌ بازی های سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرده‌اند و این‌بار گسترده‌تر از گذشته در کمپینی یک ماهه می‌خواهیم  به برترین‌های صنعت بازی‌های ویدیوی و البته سینما و تلویزیون نگاهی بیندازیم. به همین مناسبت سی و هشتمین قسمت از برنامه هفتگی لودینگ را اختصاص داده‌ایم به رویداد پیشروی زومجی تا با نگاهی به نامزدها توضیحاتی را پیرامون نحوه‌ی برگزاری این کمپین با شما به اشتراک بگذاریم.

شما می‌توانید با ورود به صفحه ویژه بهترین بازی های سال 2018 به انتخاب زومجی، نگاهی را به نامزدها داشته باشید و همینطور دیدگاه خود را نسبت به هر یک از شاخه‌ها با ما در میان بگذارید. این قسمت از برنامه لودینگ در صفحه ویژه بهترین های سال ۲۰۱۸ نیز قرار گرفته است. در ادامه شما را به تماشای ویژه برنامه بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده