نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۳: از اتمسفرهای نفس گیر تا روند تکاملی هوش مصنوعی

لودینگ در سیزدهمین قسمت خود به سراغ نفس‌گیرترین و جذاب‌ترین اتمسفرها در دنیای بازی‌ها رفته و روند تکاملی هوش مصنوعی را مرور کرده است.

همیشه در تاریخ بازی‌های ویدیویی، بازی‌های عرضه شده‌اند که با اتمسفر جذاب و گیرای خودشان تا سالیان سال در ذهن مخاطبان باقی مانده‌اند. امکان ندارد قسمت اول و دوم مکس پین را بازی کرده باشید و نیویورک به تصویر کشیده شده توسط رمدی را از یاد برده باشید یا شهرهای رپچر و کلمبیا در سری بایوشاک با داشتن فضایی واقعا نفس‌گیر تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان باقی مانده‌اند. از طرف دیگر چه کسی است که ساخته‌های پلی‌دد را بازی کرده باشد و مجذوب اتمسفر ساخته شده در بازی‌های اینساید و لیمبو این شرکت نشود؟ همه این موارد دست به دست هم داد تا در سیزدهمین قسمت از برنامه لودینگ به سراغ بازی‌های این‌چنینی برویم و در تاپ فایو این هفته، پنج بازی با اتمسفر گیرا و فوق‌العاده را رتبه‌بندی کردیم.

در ادامه Loading این هفته، مانند همیشه بخش دماسنج، اخبار به سبک زومجی، را با هم می‌بینیم و در بخش پرونده نیز سری می‌زنیم به روند تکاملی هوش مصنوعی و تغییراتی که این المان حیاتی بازی‌ها در طول سال‌ها با آن مواجه شده است. همچنین لودینگ این هفته حاوی یک سورپرایز برای طرفداران این برنامه است. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و از شما دعوت می‌کنیم تا لودینگ ۱۳ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده