نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

چگونه بتای بازی The Division را بر روی پلی‌استیشن 4 به‌صورت رایگان تجربه کنیم؟

تنها دو روز به آغاز بتای محدود Tom Clancy's The Division، بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی شرکت یوبی‌سافت باقی مانده است و اکنون قصد داریم تا به ساده‌ترین شیوه ممکن، چگونگی دریافت رایگان آن را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 به شما بیاموزیم. با زومجی همراه باشید.

 

همان‌گونه که مطلع هستید، برای دریافت بتای The Division دو راه در پیش‌رو دارید. اولین روش، پیش‌خرید بازی و دریافت کد مخصوص بتا است که در هنگام آغاز به کار نسخه آزمایشی، با وارد کردن کد مربوطه فرایند دانلود به‌طور خودکار آغاز خواهد شد؛ دومین روش نیز ثبت‌نام در فهرست انتظار سایت رسمی بازی است که بیش‌تر به شانس شما بستگی دارد. در این روش پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، ایمیلی به شرح زیر دریافت خواهید کرد:

ایمیل شما با موفقیت در فهرست انتظار ثبت شد؛ اما این، دسترسی شما به بتای بازی را تضمین نمی‌کند. در صورت پذیرفته شدن برای حضور در فاز آزمایشی، مجددا با شما تماس خواهیم گرفت.

پس با این اوصاف، شانس کاربران ایرانی برای دسترسی به بتای The Division بسیار کم است. از یک طرف پیش‌خرید این اثر با وجود موانعی متعددی که بر سر راه بسیاری از افراد قرار دارد، تقریبا در نزد طرفداران ایرانی بازی غیرممکن تلقی می‌شود و از طرف دیگر، شاید همه متقاضیان برای پذیرفته شدن چندان خوش‌شانس نباشند! اما پیش‌خرید، صرفا به معنای پرداخت پول نیست. برای قرار گرفتن در فاز آزمایشی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی به‌ صورت کاملا رایگان، تنها کافی است که مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

قدم اول: یک حساب پلی‌استیشن بسازید ( مطمئن شوید که منطقه UK را انتخاب کرده‌اید).

قدم دوم: وارد فروشگاه پلی‌استیشن شوید و پس از یافتن صفحه مربوط به بازی Tom Clancy's The Division، گزینه Pre-order را انتخاب و سپس در صفحه باز شده، Pay Now را گزینش کنید (هیچ‌گونه پرداختی لازم نیست).

قدم سوم: حال دوباره اسم بازی را جست‌وجو کنید. این‌بار در صفحه Tom Clancy's The Division، بتای آن را نیز مشاهده خواهید کرد.

قدم چهارم: کلاینت مربوط به بتای بازی را دانلود کنید. پس از دریافت کلاینت و ورود به آن، با صفحه انتظار زیر روبه‌رو خواهید شد که زمان دقیق آغاز فاز آزمایشی را نمایش می‌دهد:

The Division Beta

پس از پایان بتا و بسته شدن سرورها، به بخش تنظیمات کنسول بروید و سپس گزینه Account Information را انتخاب کنید. پس از آن وارد Wallet خود شوید و در بخش Transaction History، پیش‌خرید بازی را لغو کنید.

نسخه آزمایشی محدود بازی، ۲۸ ژانویه (۷ بهمن) برای کنسول ایکس‌باکس وان و ۲۹ ژانویه (۸ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی فعال شده و در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۰ بهمن) به کار خود پایان خواهد داد.

آیا این آموزش کوتاه برای شما مفید واقع شد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: Gamepur و Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده