نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

توضیحات کارگردان بازی The Division در مورد دلایل انتخاب شهر نیویورک

بازی مورد‌انتظار The Division در شهر نیویورک اتفاق خواهد افتاد که به دلیل شیوع یک بیماری بسیاری از مردم آن کشته شده‌اند. حال سازنده بازی در کمپانی یوبی‌سافت دلایل انتخاب این شهر را شرح می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شهر نیویورک آمریکا جایی است که اثر چند‌نفره آنلاین یوبی‌سافت یعنی The Division در آن جریان خواهد داشت و سازندگان قسمت‌هایی از این شهر از جمله منهَتَن را به صورت کامل و با مقیاس ۱ به ۱ در بازی شبیه‌سازی کرده‌اند. این شهر البته پیش از این در دنیای واقعی هم اتفاقات تلخی را تجربه کرده است که یک نمونه از آن‌ها طوفان وحشتناک سندی در سال ۲۰۱۱ بودو همچنین در فیلم‌های سینمایی زیادی نیز شاهد ویران شدن نیویورک بودیم. حال مگنوس یانسن، از سازندگان بازی The Division، دلیل انتخاب این شهر را به این شکل شرح داده است:

فکر نمی‌کنم هرگز چنین اتفاقاتی در دنیای واقعی هم برای شهر نیویورک رخ بدهند؛ ولی این ایده که بازی در این شهر جریان داشته باشد از همان روز‌های ابتدایی ساخت The Division در ذهن ما بود و پس از این که تصمیم گرفتیم بازی در دنیایی آخر‌الزمانی جریان داشته باشد که بشریت به دلیل انتشار ویروسی شیمیایی از بین رفته‌اند، نوبت به انتخاب نیویورک به عنوان شهر بازی رسید. دلیل این امر هم این است که شاید هیچ شهری در سراسر جهان به اندازه نیویورک از نظر فرهنگی یا جنبه‌های دیگر پیشرفته نباشد. به همین دلیل هم وقتی در فیلم‌ها یا بازی‌ها موجودات فضایی به زمین حمله می‌کنند، همواره نیویورک اولین مقصد آن‌ها است.

البته این نکته بسیار مهم است که در بازی نیویورک کاملا ویران نشده و مردم آن هم کاملا از بین نرفته‌اند و این وظیفه شما به عنوان گیمر است که سعی کنید از ویرانی کامل این شهر و انقراض بشریت به طور کامل جلوگیری کنید.

البته به نظر می‌رسد که انتخاب نیویوک بی‌ربط به اتفاقاتی که در واقعیت برای این شهر رخ داده هم نباشد:

در طی ۱۵ سال اخیر مردم نیویورک آسیب‌های زیادی را علی‌الخصوص به دلیل طوفان‌های وحشتناکی مثل سندی تجربه کرده‌اند و به همین دلیل هم این مشکلات آن‌ها را به مردمانی قوی تبدیل کرده است و در نتیجه ما می‌توانیم داستان این مردم قوی را خیلی بهتر بسط داده و ارائه دهیم.

به هر حال باید تا تاریخ ۱۸ اسفند برای تجربه نسخه نهایی بازی The Division بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتظر ماند و دید که آیا این بازی می‌تواند به یک اثر به‌یادماندی آخر‌الزمانی دیگر تبدیل شود یا خیر. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت بازی نقشه گوگل‌مپ مانند آن را مشاهده  و بیشتر با جزییات شهر نیویورک در بازی آشنا شوید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده