// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت بازی Mortal Shell

دریافت تمام تروفی و اچیومنت‌های بازی Mortal Shell نیازمند این است که یک دور بازی را بدون اینکه حتی یک ضربه به شما برخورد کند، تمام کنید.

مقاله‌های مرتبط:

Mortal Shell، اولین ساخته کلد سیمتری (Cold Symmetry)، بااینکه وجه شباهت‌های بسیاری به سری Dark Souls دارد، اما نوآوری و نقاط قوتی دارد که آن را از این مجموعه متمایز می‌کند. درجه سختی و چالش‌های بازی به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را گزینه مناسبی برای کاربرانی دانست که می‌خواهند برای اولین‌بار یک بازی سولز لایک را تجربه تجربه کنند.

بااین‌حال جدا از تمامی نقاط قوت، مورتال شِل در ارائه هوش مصنوعی و کیفیت بافت‌های مناسب تاحدی ضعیف عمل کرده است. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ بازی Mortal Shell رفته‌ایم تا کاربران بتوانند به‌سادگی تروفی و اچیومنت‌های آن را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۶ از ۱۰ (البته اگه تابه‌حال این سبک از بازی را تجربه نکرده‌اید، امکان دارد سختی بیشتری را تجربه کنید)
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید: ۲۰ الی ۴۰ ساعت
  • تروفی‌های بازی: ۲۶ عدد و معادل ۱۱۷۰ امتیاز (هشت تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، ۶ تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • اچیومنت‌های بازی: ۲۶ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهیم داد: دارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر، بازی دارای درجه سختی‌های متفاوت نیست
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: حداقل دو بار
  • آیا گشت‌و‌گذار آزادانه پس از تمام کردن بخش داستانی وجود دارد؟ بعد از کشتن باس آخر، می‌توانید وارد نیو گیم پلاس شوید یا اینکه به Fallgrim برگردید و به گشت‌وگذار در جهان بازی بپردازید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: بازی را درحالتی تمام کنید که وارد هیچ‌کدام از شِل‌ها نشده‌اید

در جهان بازی Mortal Shell، چهار شِل برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که با وارد شدن به آن‌ها، کاراکتر شما ویژگی‌های مختلفی را کسب می‌کند. بااین‌حال می‌توانید بازی را بدون اینکه حتی وارد اولین شِل شوید، تمام کنید. این روش چالش بسیار زیادی دارد، زیرا کاراکتر شما تنها با یک ضربه خواهد مرد. ازاین‌رو می‌توانید در دومین دور از تمام کردن Mortal Shell، به‌سراغ کسب این تروفی بروید.

دراین‌میان نکاتی وجود دارد که به تمام کردن بازی در حالت بدون شِل کمک می‌کند. زمانی‌که در حالت بدون شِل قرار دارید، نوار استامینا شما در مقایسه با سایر شِل‌ها بسیار بیشتر است و می‌توانید تمامی محیط را بدوید و از نبردها دوری کنید. همچنین این مورد برای باس فایت‌ها حسابی کارآمد، است، زیرا جاخالی دادن حرکت امن‌تری نسبت به استفاده از ویژگی Harden است؛ آن هم زمانی‌که تنها با یک ضربه کشته خواهید شد.

با شروع بازی به‌سراغ Sester Genessa در برج بروید تا به شما آیتم Tarnished Seal را بدهد و درمکان مربوطه، Obsidian Dark Form را فعال کنید. دراین‌میان اشاره کنم که Hollowed Sword بهترین سلاح برای این حالت خواهد بود و ضربه سنگین آن در باس فایت‌ها و نبردها بسیار کارآمد است. در میان باس‌های اصلی، می‌توانید Enslaved Grisha را از بین نبرید و سریعا از محیط مبارزه وارد محیط بعد شوید، اما با کشتن Grisha، یک آیتم جهت ارتقای سلاح خود کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: در بخش تمرینی، Harden را شکست دهید

قبل از وارد شدن به جهان بازی، یک بخش تمرینی برای شما درنظر گرفته شده که در انتهای آن با Harden مبارزه خواهید کرد. در این مبارزه اگر نوار سلامت شما به کمتر از اندازه مشخصی رسید، باس فایت مورد نظر متوقف می‌شود و بازیکن وارد بازی اصلی می‌شود. ازاین‌رو باید سعی کنید تا انتهای نبرد، نوار سلامت شما به نیمه پایانه خود نزدیک نشود. مورد بعد، این است که در حالت نیو گیم پلاس با هاردن روبه‌رو نخواهید شد و برای نبرد با او، حتما باید یک بار دیگر بازی را از ابتدا (نیو گیم) تجربه کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: تمامی اسطوره‌شناسی‌های مخفی بازی را آزاد کنید 

با دیدن ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق تمامی اسطوره‌شناسی‌های مختلفی جهان Mortal Shell را پیدا و آزاد کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: ۵۰ عدد قارچ را از روی زمین بردارید

قارچ‌های بازی به دو نوع Weltcap و Tarspore تقسیم‌بندی می‌شوند که هرکدام از‌آن‌ها ویژگی‌های مخصوصی دارند. بازیکنان در طول ماجراجویی خود به دفعات متعددی قارچ‌ها را مشاهده می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را بردارند. دراین‌میان اشاره کنم که پس از برداشتن یک قارچ، قارچ برداشته شده در محل مورد نظر مجددا پس از گذشت زمان مشخص، رشد می‌کند. ازاین‌رو نیازی نیست که نگران تمام شدن قارچ‌ها باشید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: یک دشمن را با تله از بین ببرید

در محیط جنگلی مورتال شِل تله‌هایی را می‌بینید که با ورود به آن‌ها برای چند ثانیه شما را گرفتار می‌‌کنند. ازطرفی گزینه بسیار خوبی برای گرفتار کردن دشمنان و نابودی ساده‌تر آن‌ها به حساب می‌آیند. برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است یکی از دشمنان بازی را مدام به سمت این تله‌ها بکشانید تا زمانی‌که به‌واسطه آسیب وارد شده توسط تله، از بین برود.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: بازی را با حالت Obsidian Dark Form تمام کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت Forever Alone ترکیب کنند، زیرا زمانی قادر به استفاده از Obsidian Dark Form هستید که با هیچ یک از شِل‌های بازی ارتباط برقرار نکرده باشید. برای متوجه شدن نحوه استفاده از حالت Obsidian Dark Form هم توضیحات تروفی و اچیومنت Nihilist را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: با Baghead وقت بگذرانید

Baghead یکی از کاراکترهای غیرقابل بازی Mortal Shell است که بازیکنان در محیط Fallgrim می‌توانند او را پیدا کنند. برای رسیدن به او، زمانی‌که به ابتدای محیط Fallgrim رسیدید، وارد محیط باتلاقی شکل شوید. در یک تونل، قورباغه بزرگی را می‌بینید. وارد تونل شوید و سپس راه سمت چپ را ادامه دهید. در انتهای این مسیر، Baghead را می‌بینید که روی یک تپه نشسته است و در مورد وقایع رخ داده در جهان Mortal Shell با شما صحبت می‌کند.

پس از این با Baghead صحبت کردید، او از شما دو آیتم می‌خواهد. پس از اینکه آیتم‌های مورد نظر را در اختیار Baghead قرار دادید، از شما می‌خواهد تا با یکدیگر خودکشی کنید (خود را دار بزنید). پس از قبول کردن درخواست وی، یک میان‌پرده نمایش داده می‌شود و بازی به اتمام می‌رسد. پس از بارگذاری مجدد Mortal Shell، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: در مورد تمامی آیتم‌های بازی شناخت پیدا کنید 

زمانی‌که از یک آیتم استفاده کنید، نسبت به آن شناخت پیدا می‌کنید و هرقدر که بیشتر استفاده کنید، سطح شناخت شما بالاتر می‌رود و کارایی بعضی از آیتم‌ها هم بهبود پیدا می‌کند. با تماشای ویدیو زیر محل دقیق تمامی آیتم‌های جهان بازی را مشاهده خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: اولین شِل خود را پیدا کنید

بازیکنان در همان ابتدای بازی،‌ اولین شِل را مشاهده می‌کنند که با در اختیار گرفتن آن، تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: یکی از دشمنان را با لگد زدن به آن، بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید مهارت Recollection of Strength را از داخل شِل خود خریداری کنید (مهم نیست کدام شِل را دارید، مهارت ذکر شده در تمامی شِل‌ها قرار دارد). تنها کاری که باید انجام دهید، این است که یکی از دشمنان را از ارتفاع به پایین پرتاب کنید تا کشته شود. اشاره کنم که لگد زدن زمانی اعمال می‌شود که دارای نوار Resolve باشید و ازطرفی با دکمه مربع/ایکس اعمال می‌شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: اولین Gland را در اختیار دارک فادر قرار دهید

دارک فادر را می‌توان مهم‌ترین کاراکتر غیرقابل بازی Mortal Shell دانست که از شما می‌خواهد سه Gland را از سه سرزمین بازی در اختیار او قرار دهید. پس از آوردن اولین Gland، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: با یاغی‌ها همراه شوید

در همان ابتدا بازیکنان می‌توانند یک لوت را کسب کرده و با آن به نواختن آهنگ بپردازند. همچنین گروه‌هایی را می‌بینید که دور یکدیگر نشسته و در حال نواختن موسیقی هستند. ازاین‌رو برای کسب تروفی و اچیومنت مورد نظر، به آرامی و بدون اینکه متوجه شما شوند، به یکی از این گروه‌ها نزدیک شوید و آهنگ بنوازید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: در فروشگاه ولس، ۵۰ هزار Tar را خرج کنید

Tar واحد پول داخل بازی است و ولس هم فروشنده بازی Mortal Shell به حساب می‌آید که می‌توانید از او آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید. برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است مدام به کشتن دشمنان بپردازید و پول خود را پیش ولس خرج کنید. دراین‌میان اشاره کنم که حتما در یک دور از تجربه بازی باید این کار را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم در دور اول، مشغول خرید مهارت‌های شِل‌ها شوید و در دور دوم، به‌سراغ این تروفی بروید. البته با فارم کردن در محیط‌های انتهایی بازی هم می‌توانید این مقدار از Tar را به‌راحتی کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: ۱۰۰ ضربه مختلف را دفع (Parry) کنید

زمانی‌که در برج Fallgrim آیتم Tarnished Seal را کسب کردید، می‌توانید ضربات دشمنان را دفع کنید. در ادامه ۱۰۰ بار ضربات دشمنان را دفع کنید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: تمامی شِل‌های بازی را پیدا کنید

مورتال شِل دارای چهار شِل مختلف است که ازطریق ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: تمامی گونه‌های مختلف Grisha را شکست دهید

در جهان مورتال شِل سه گونه Grisha قرار داده شده است. یکی از آن‌ها در قالب یک مینی باس ارائه می‌شود و در راه برداشتن شِل Solomon با او مبارزه خواهید کرد. دومین نوع گریشا، دشمنانی شبیه‌به مینی باس ذکر شده هستند که در زمان‌های مه‌آلود بودن محیط Fallgrim با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. در انتها، Enslaved Grisha سومین گونه از Grisha است که در راه رسیدن به محیط برفی بازی و در قالب یک باس فایت فرعی، با او روبه‌رو می‌شوید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: بازی مورتال شِل را کامل کنید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: Imrod, the Unrepentant را شکست دهید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: Tarsus, the First Martyr را شکست دهید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: Crucix, the Twiceborn را شکست دهید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: The Unchained را شکست دهید

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: ازطریق سلاح Ballistazooka و شِلیک یک تیر، حداقل دو نفر را بکشید

برای کسب این تروفی، ابتدا باید سلاح Ballistazooka را از ولس خریداری کنید (خرید آیتم Tools). سپس پیش میز کاری بروید که در برج قرار دارد تا سلاح ذکر شده ساخته شود. Ballistazooka همانند یک کراس-بو است و می‌توانید از آن به‌عنوان یک سلاح دوربرد استفاده کنید. معمولا در کمپ‌هایی که بیش از دو نفر روی زمین نشسته‌اند، با جایگری مناسب در محیط، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید، زیرا تیرهای فلزی Ballistazooka قدرت بسیار زیادی دارند.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: یکی از دشمنان را به‌واسطه‌ی مهارت Harden بکشید

A Hardened Plunge نام یکی از قابلیت‌هایی است که روی تمامی شِل‌های Mortal Shell قابل خریداری است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در زمان سقوط، از مهارت Harden استفاده کنید. حال زمانی‌که بتوانید ازطریق Harden کردن به‌هنگام سقوط، یک دشمن را بکشید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: انسانیت را منکر شوید

برای کسب تروفی Life is Suffering، باید حالت Obsidian Dark Form را کسب کنید. این حالت باعث می‌شود تا تمامی شِل‌ها را به همراه تمامی مهارت‌های‌شان از دست دهید. برای انجام این کار، زمانی‌که در Fallgrim هستید، مسیر باتلاق را ادامه دهید تا به Gorf (قورباغه درشت اندام محیط) برسید. در سمت راست او یک ورودی قرار دارد. مسیر را ادامه دهید تا به یک دیوار و پلتفرمی عجیب برسید.

راهنمای تروفی و اچیومنت Mortal Shell

توضیح: گربه ولس را نوازش کنید

تنها کافی است زمانی‌که پیش ولس می‌روید، گربه او را نوازش کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده