// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

آموزش Red Dead Redemption 2: راهنمای کامل شکار و ماهیگیری در بازی

در این مطلب، زیر و بم شکار در بازی Red Dead Redemption 2 را توضیح می‌دهیم و از نحوه به‌دست آوردن جانوران ارزشمند، چگونگی شکار آن‌ها و در نهایت استفاده‌هایی که از شکار خود می‌توانیم انجام دهیم، صحبت خواهیم کرد.

جهان رد دد ردمپشن 2 به قدری وسیع، عمیق و پرجزئیات است که کارهای زیادی در آن غیر از طی کردن مراحل اصلی می‌توان برای انجام دادن پیدا کرد. از دستبرد به مغازه‌ها، زورگیری از مردم و تحویل دادن خلافکاران به مامور قانون بگیرید تا کمک به اعضای مختلف کمپ، یاری رساندن به مردم عادی و پیدا کردن راز و رمزهایی که در گوشه و کنار غرب وحشی پنهان شده‌اند. با این حال، یکی از فعالیت‌های جذاب و مهمی که نقشی اساسی را در روند گیم‌پلی ایفا می‌کند، شکار است. قطعا با تجربه بازی متوجه این مسئله شده‌اید که شکار کردن فقط راهی برای تامین غذای شما و اعضای کمپ نیست. جانورانی که از طریق شکار به‌دست می‌آورید، به سبب کاربردهای فراوان‌شان، جزو دارایی‌های ارزشمند شما محسوب می‌شوند، اما خب اینکه چطور از شکارهای خود به بهترین صورت بهره ببریم یا از کجا جانوران باارزش بازی را پیدا کنیم و در نهایت اینکه اصلا چطور یک شکار بی‌نقص و حرفه‌ای داشته باشیم، سوالاتی است که در این مطلب از سری مطالب آموزش بازی Red Dead Redemption 2 به شکلی مفصل به همه آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

چگونه شکار کنیم؟

شاید شکار کردن در بازی کار چندان سختی به نظر نرسد. وقتی در حال تاخت و تاز با اسب خود هستید، گوزنی در کنار راه می‌بینید، اسلحه خود را از غلاف درمی‌آورید و تا زمانی که دیگر جانی در بدن گوزن بیچاره نمانده است، پیاپی به سمتش شلیک می‌کنید. بله، این هم اسمش شکار است، اما آیا این گونه شکار کردن در بازی ارزشی هم دارد؟ قطعا اگر داشت نیازی به چنین مقاله‌ای هم نبود. پس اگر می‌خواهید راه و رسم درست شکار را بیاموزید و بالاترین بهره ممکن را از شکارهای خود به‌دست آورید، بهتر است حتما نکاتی را که در این بخش ذکر می‌شود، به خاطر بسپارید.

Red Dead Redemption 2

۱. پیدا کردن جانوران

در جهان رد دد ردمپشن 2، چیزی نزدیک به ۲۰۰ گونه جانوری وجود دارد و به همین دلیل هم هر موقع از شهر یا کمپی که در آن حضور دارید خارج می‌شوید، حتما با گونه‌های مختلفی روبرو خواهید شد و همیشه چیزی برای شکار کردن وجود خواهد داشت. بهترین راه برای آغاز شکار، این است که سوار اسب خود شوید و با سرعتی آرام در مراتع یا جنگل‌های اطراف چرخی بزنید تا حیواناتی که در نزدیکی شما هستند، بدون فرار کردن، خودی نشان بدهند. با اینکه راه ساده‌ای به‌نظر می‌رسد، اما مطمئن باشید که این موثرترین قدم برای شروع شکار و پیدا کردن جانوران است. نکته مثبت اینجا است که در مناطقی که یک گونه جانوری بیشتر در دسترس باشد، نمادی از آن در نقشه آرتور هم ثبت می‌شود تا کار شما را برای پیدا کردن شکار موردنظرتان راحت‌تر کند.

برای شناسایی جانوران دو راه مختلف وجود دارد. اول اینکه به اندازه کافی به آن‌ها نزدیک شوید و چند ثانیه دوربین را روی آن‌ها نگه‌دارید تا گزینه Study در گوشه پایین سمت راست ظاهر شود، اما خب بیشتر حیوانات نزدیک شما نمی‌ایستند و با دیدن‌تان فرار می‌کنند. به همین دلیل هم بهتر است که بدون پیاده شدن از اسب، دوربین شکاری خود را در دست بگیرید و با زوم کردن روی جانوران، منتظر نمایان شدن علامت Study باشید. نکته جالب این است که وقتی از دوربین خود استفاده می‌کنید، حتی اگر چیزی هم در دوربین دیده نشود، امکان شناسایی حیوانات وجود خواهد داشت و گزینه مطالعه بیشتر روی گونه موردنظر به نمایش درمی‌آید که با فشار دادن کلید R1 یا RB فعال می‌شود.

جدا از این، راه‌های هیجان‌انگیزتری هم برای کشاندن جانوران به سمت شما وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های شهری یا General Store ها می‌توانید طعمه‌هایی مخصوص برای کشاندن شکارهای خود به یک نقطه خاص خریداری کنید. البته خودتان هم می‌توانید از طریق سیستم کرفتینگ این طعمه‌ها را درست کنید اما راستش را بخواهید دو مشکل در مورد این طعمه‌ها وجود دارد. اول اینکه زمانی که باید منتظر بنشینید کمی طولانی است و دوما هم این طعمه‌ها هر جانوری را می‌تواند به سمت خودش جذب کند، در نتیجه ممکن است به جای گونه‌ای که شما در صدد شکارش هستید جانور دیگری به سمت این طعمه حرکت کند. دیگر چیزی که در حین شکار به‌دردتان می‌خورد، ماده‌ای به اسم Cover Scent Lotion است که باعث می‌شود تا بوی شما برای حیوانات قابل درک نباشد. اگر در حالت ایگل آی با دقت بیشتر به مسیر حرکت آرتور نگاه کنید، هاله‌ای آبی رنگ مشاهده خواهید کرد که در واقع بوی آرتور را نمایش می‌دهد. برای تهیه این ماده نیز می‌توانید از طریق جنرال استورها اقدام کنید.

Red Dead Redemption 2

۲. مطالعه جانوران

مطالعه جانوران به طور کلی اطلاعات مفیدی درباره آن‌ها به دانش‌نامه شما اضافه خواهد کرد که خواندشان قطعا می‌تواند به شما کمک کند تا نسبت به هر حیوانی شکار درستی را در پیش بگیرید. یکی از این اطلاعات مهم، بهترین سلاح برای از پای درآوردن آن جانور است که قطعا تاثیر مستقیمی روی ارزش مادی شکار شما خواهد داشت. در کنار این، چیزی که اهمیت مطالعه را بالاتر می‌برد این است که گونه‌ها شناخته شده و برخی ویژگی‌های آن مثل ارزش پوستش، از طریق دوربین شکاری شما چه در حالت عادی و چه در حالت «چشم عقاب» (Eagle Eye) قابل شناسایی خواهد بود. برای مطالعه جانوران نیز علاوه بر دو روشی که در بالا اشاره کردیم، می‌توانید با نشانه‌گیری اسلحه به سوی یکی از گونه‌ها یا به شکلی ساده‌تر و با شکار یکی از آن‌ها، مشخصات و اطلاعاتش را مطالعه کنید.

پس از شناسایی و مطالعه، وقتی با دوربین خود به سمت جانور نگاه کنید، در گوشه پایین سمت چپ، ارزش پوستش به ترتیب صعودی با یک، دو یا سه ستاره نشان داده می‌شود. هر چه تعداد این ستاره‌ها بیشتر باشد، از یک سو ارزش مادی پوست بالاتر خواهد بود و با قیمت چرب‌تری می‌توانید آن را به قصاب‌های شهر بفروشید، از طرفی هم اگر به جای فروش، قصد استفاده برای ارتقا یا ساخت چیزهای جدیدی داشته باشید، پوست‌های سه‌ستاره می‌توانند آیتم‌های بیشتری برای‌تان دربر داشته باشند.

Red Dead Redemption 2

۳. تعقیب جانوران

اول از همه اینکه برای تعقیب جانوران باید همواره از اسب خود پیاده شوید و با گام‌هایی آرام طعمه خود را دنبال کنید، اما یکی از مواردی که همیشه در این زمینه به دردتان خواهد خورد، حالت چشم عقاب است که نه‌تنها جانوران موجود در محیط را با رنگی روشن‌تر برای شما هایلایت می‌کند، بلکه مسیری را هم که این جانداران طی کرده‌اند نمایش می‌دهد تا بتوانید به خوبی طعمه خود را تعقیب کنید. در کنار این، اگر اطلاعات گونه تحت تعقیب‌تان را از پیش مطالعه کرده باشید، ارزش پوست و نوع گونه را نیز می‌توانید در حالت Eagle Eye مشاهده کنید. برای فعال کردن ایگل آی، کافی است تا دو آنالوگ خود را به طور همزمان به داخل فشار دهید تا بازی حالتی اسلوموشن به خود بگیرد و رد پاها نمایان شود.

Red Dead Redemption 2

۴. شکار جانوران

شکار کردن جانوران که آخرین گام شما است، کمی دقت بیشتری نیاز خواهد داشت. اولا اینکه سعی کنید تا برای شکار هر حیوانی از اسلحه مخصوص خودش استفاده کنید و اگر هم اطلاعات لازمه را ندارید، حتما تیروکمان را در اولویت خود قرار دهید. درست است که نحوه شکار شما، تاثیری بر بیشتر شدن یا کمتر شدن ستاره‌های جانور نمی‌گذارد، اما شکار با اسلحه نامناسب می‌تواند ارزش حیوان را از لحاظ مادی یا بهره‌ای که از آن می‌برید، کاهش دهد. اسلحه مناسب معمولا بر اساس اندازه جانور تعیین می‌شود و در بازی ۵ اندازه مختلف وجود دارد که بهترین اسلحه برای هر کدام به شرح زیر است:

  • برای جانوران بسیار کوچک نظیر سنجاب یا قورباغه بهتر است از تیروکمان و به طور ویژه از تیرهای کوچکی به نام Small Game Arrow استفاده کنید که از طریق سیستم کرفتینگ قابل دست‌یابی هستند.
  • در حین شکار جانوران کوچک مثل خرگوش یا غاز هم بهتر است از نوعی اسلحه رایفل با نام Varmint Rifle استفاده کنید که از اسلحه فروشی‌های شهر قابل خرید است.
  • برای شکار حیواناتی با جثه متوسط، مثل سگ آبی یا کایوت، گزینه‌های زیادی وجود دارد. تیروکمان، پرتاب چاقو، اسلحه ریپیتر، رایفل و اسنایپر رایفل، همگی می‌توانند وسیله مناسبی باشند، اما بهترین گزینه از بین این‌ها ریپیتر است.
  • از پای درآوردن حیوانات بزرگ‌جثه، کمی سخت‌تر است اما باز هم استفاده از تیروکمان، رایفل و اسنایپر رایفل جزو گزینه‌های در دسترس است. اگر از تیروکمان استفاده می‌کنید بهتر است سراغ تیرهای سمی بروید، اما به یاد داشته باشید که راحت‌ترین گزینه برای این دسته، همان رایفل است.
  • در نهایت هم نوبت به جانوران غول‌پیکر مثل خرس‌ها می‌رسد که بهترین راه برای کشتن‌شان استفاده از اسنایپر رایفل یا تیروکمان با تیرهای ارتقایافته است.

البته به این نکته هم باید اشاره کنم که برای جانورانی با جثه متوسط یا بزرگ، می‌توانید از کمند مخصوص آرتور هم استفاده کنید که بدون هیچ شلیکی باعث خفه شدن جاندار می‌شود و به نوعی می‌توان آن را پاک‌ترین نوع شکار دانست. بهترین نقاط برای شلیک، گردن و سر جانور هستند که درجا کار را یک‌سره می‌کنند، اما اگر طعمه موردنظرتان سرش را طوری در میان مراتع خم کرده باشد که دیدنش ناممکن بشود، در این حالت با فشار دادن دکمه مربع یا X می‌توانید او را صدا کنید تا برای چند لحظه سرش را بالا بیاورد. فقط توجه داشته باشید که صدا کردن بیش از حد حیوانات باعث ترسیدن و فرار کردن آن‌ها خواهد شد، پس سعی کنید از فرصت‌های خود بهترین استفاده را ببرید.

با دانستن این‌ها، سوالی که پیش می‌آید این است که شما از کجا باید اندازه جانوران را تشخیص دهید. برای این مورد، بهترین روش تجربه و دقت به کاری است که آرتور با لاشه حیوانات می‌کند. اگر آرتور پس از کشتن جانور او را داخل کیف خودش بگذارد، آن جاندار به دسته اول تعلق دارد. اگر پس از شکار آن را از یک طرف اسب خود بیاویزد، قطعا متعلق به دسته دوم است. جانوران دسته متوسط و بزرگ هر دو در پشت اسب قرار می‌گیرند و به همین دلیل تشخیص‌شان شاید فقط با مقایسه اندازه‌هایشان قابل درک باشد. در نهایت هم نوبت به جانداران غول‌پیکر می‌رسد که علاوه بر جثه بزرگ‌شان، بهترین راه برای تشخیث این است که آرتور اصلا نمی‌تواند گوشت این دسته از حیوانات را همراه خود حمل کند و فقط پوست آن را با خود برده و به پشت اسبش می‌اندازد.

نکته‌ای مهم در رابطه با Master Hunter Challenge 2:

برای اینکه رفته رفته به شکارچی ماهری در بازی تبدیل شوید، سازندگان چالش‌هایی را در این بخش با نام مستر هانتر در نظر گرفته‌اند که باید در آن خواسته‌های هر کدام از چالش‌ها برآورده کنید. در دومین بخش از این چالش، بازی از شما می‌خواهد که پوست سه خرگوش را با ارزش سه‌ستاره به‌دست آورید که در ظاهر کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد، اما نکته اینجا است که بازی به شما پیشنهاد می‌کند برای شکار خرگوش از تیروکمان استفاده کنید، در حالی که تنها سلاحی که می‌تواند بالاترین کیفیت پوست را در حین شکار خرگوش برای شما به ارمغان بیارود، Varmint Rifle است. بنابراین، پس از اینکه سه خرگوش سه ستاره در نقشه بازی پیدا کردید، که توصیه می‌شود به مناطق جنوبی شهر ولنتاین بروید، حتما به یاد داشته باشید که از اسلحه ورمینت رایفل خود برای شکار این جانداران استفاده کنید. برای شکار تنها با یک شلیک هم بهتر است از قابلیت Dead Eye کمک بگیرید.

Red Dead Redemption 2

با شکارهای خود چه‌کار کنیم؟

حالا که با این همه زحمت و مشقت بهترین شکارها را نصیب خود کردید و آرتور هم به یکی از شکارچیان ماهر غرب وحشی تبدیل شد، نوبت آن است که ببینیم چه کارهایی می‌شود با این پوست‌ها و جانداران ارزشمند انجام داد. بازی گزینه‌های مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد که به ترتیب به هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

  • اولین و راحت‌ترین گزینه خوردن گوشت جانوران است. شما می‌توانید با ایجاد یک کمپ در هرجایی، گوشت حیواناتی را که شکار کرده‌اید، بپزید و میل کنید.
  • راه‌حل بعدی، فروختن این شکارها به قصاب‌هایی است که در هر شهری می‌توانید یکی پیدا کنید. دقت کنید که همواره جنازه کامل یک جاندار بیشتر از فقط پوستش ارزش خواهد داشت. همچنین تعداد ستاره‌های پوست نیز در پولی که به‌دست می‌آورید دخیل هستند. نکته مهم دیگر که شاید خیلی به‌دردتان بخورد، این است که فروش حیواناتی که در برخی نقاط کمیاب هستند، پول بیشتری ازآن شما خواهد کرد. به همین دلیل، اگر جانداری را در نزدیکی یک شهر شکار کردید، بهتر است آن را در شهر دیگر و در جایی به فروش برسانید که گونه موردنظر جزو جانوران نادر تلقی شود. برای مثال، گوزن‌های موس که بزرگ‌ترین نوع گوزن‌ها هستند، در شهر سنت دنیس گونه بسیار کمیابی محسوب می‌شوند و به همین دلیل هم ارزش بالایی دارند.
  • اگر فکر می‌کنید که آرتورِ شما نباید خیلی هم به فکر جیب خودش باشد، پس بهتر است شکارهای خود را به کمپ ببرید و به تنها قصاب آشنای خود یعنی پیرسون اهدا کنید. گوشت حیواناتی که اهدا می‌کنید آمار غذای کمپ را بالا می‌برد و با جمع کردن تعدادی پوست هم می‌توانید چادرها و دیگر لوازم کمپ را ارتقا دهید.
  • در نهایت نیز اگر به دنبال آیتم‌ خاصی هستید، می‌توانید شکارهای خود پیش مال‌خرها (Fence) ببرید تا برای شما لوازم ویژه‌ای را از طریق این پوست‌ها بسازند که در جاهای دیگر پیدا نمی‌شود. البته توجه داشته باشید که امکان مراوده با مال‌خرها پس از پشت سر گذاشتن مرحله The Spines of America در چپتر دوم بازی ایجاد خواهد شد.
  • پس از صید ماهی‌های لجندری، سریعا و قبل از اینکه خراب شوند آن‌ها را به اداره پست ببرید و به فروش برسانید. توجه کنید که ماهی‌های لجندری نیز همانند جانوران لجندری فقط یک بار قابل صید هستند.

Red Dead Redemption 2

جانوران لجندری را چگونه شکار کنیم؟

با وجود تمام مواردی که تاکنون برای بالابردن کیفیت شکار اشاره کردیم، ارزشمندترین موجودات و شکارها در دنیای Red Dead Redemption 2 مربوط به جانداران لجندری است که در مجموع ۱۶ مورد از آن‌ها وجود دارد که ۱۰ موردشان به طور آزادانه و پس از چپتر اول در دسترس هستند، اما باقی موارد در جریان مراحل یا چالش‌های مستر هانتر آزاد می‌شود.

  • خرس گریزلی لجندری با وارد شدن به مرحله Exit Pursued By a Bruised Ego در چپتر دوم آزاد می‌شود.
  • تمساح بول‌گیتور لجندری با پشت سر گذاشتن مرحله Country Pursuits در چپتر چهارم در دسترس قرار می‌گیرد.
  • پلنگ جیاگارو لجندری با رسیدن به رتبه ۹ در مستر هانتر قابل شکار خواهد بود.
  • شیر کوهی، گوزن شاخ‌چنگالی و بوفالوی لجندری نیز همگی با به پایان رساندن چپتر ششم بازی در جهان بازی قابل دسترسی خواهند بود.

علاوه بر اینکه از فروش پوست حیوانات لجندری پول زیادی به جیب می‌زنید، بلکه آیتم‌هایی که از کرفت کردن آن‌ها به‌دست می‌آید بسیار کمیاب هستند؛ به‌ویژه اگر آن‌ها را پیش مال‌خرها و بازار سیاه ببرید، می‌توانید لوازم وسوسه‌کننده‌ای را برای خود دست و پا کنید. با این حال، شکار این نوع جانداران چندان آسان نیست و باید پیش از شروع، مقدماتی را فراهم کنید.

مقدمات لازم برای شکار جانداران لجندری:

شکار این دسته از جانوران تفاوت‌هایی با شکارهای عادی خواهد داشت. اولا اینکه اگر جاندار موردنظر درنده باشد، قطعا تهدید بزرگی برای جان شما به حساب می‌آید و باید سعی کنید قبل از اینکه خودتان تبدیل به یک طعمه شوید، کار حیوان را تمام کنید. نکته مثبت اینجا است که نحوه شکار کردن در مورد جانوارن لجندری هیچ تاثیری روی کیفیت نهایی شکار و ارزش آن ندارد و به همین دلیل هم آزاد هستید تا با هر روشی از پرتاب دینامیت گرفته تا به رگبار بستن حیوانات بیچاره، آن‌ها را از پای درآورید و باز هم صاحب یک پوست باارزش و کمیاب شوید. با این حال، هنوز هم قبل از رفتن به سراغ یکی از لجندری‌ها باید حتما نگاهی به قابلیت‌ها و آیتم‌های خود داشته باشید.

جانداران لجندری فقط یک بار قابل شکار هستند و پس از شکار باید سریعا تصمیم بگیرید که می‌خواهید با لاشه جانور چه‌کار کنید

اول از همه، حتما نوار مربوط به توانایی Dead Eye را تا آخر پر کنید تا در شرایط اضطراری که در معرض حمله جانور هستید، به خوبی از این قابلیت برای ضربه زدن به جانور استفاده کنید. همچنین بهتر است که در ویژگی دد آی به رتبه ۴ دست پیدا کنید تا در هنگام استفاده به شما نشان دهد که شلیک به کدامیک از اندام‌های جاندار می‌تواند صدمه‌ای اساسی به آن وارد کند. علاوه بر این، حتما با سلاح‌هایی قوی مثل شاتگان، اسنایپر رایفل یا تیروکمان با تیرهای ارتقایافته و سمی سراغ شکار لجندری‌ها بروید تا سریع‌تر کار را یک‌سره کنید. در نهایت هم حتما به خاطر داشته باشید که شما فقط و فقط یک بار می‌توانید جانوران لجندری را شکار کنید، بنابراین پس از شکار بدون هیچ فوت وقتی پوست و بقیه اندام‌های به‌دردبخور جانور را بردارید و اگر قصد کرفت کردن آیتم‌های ویژه‌ای را دارید، سریع به سمت Fence ها حرکت کنید. البته اگر شما یک حیوان لجندری را بکشید ولی آن را لوت نکنید، آیتم‌هایی که از طریق این شکار قابل دست‌یابی هستند به منوی فروشنده‌هایی که با نام Trapper در بازی شناخته می‌شوند، اضافه خواهد شد.

دیگر مواردی که باید رعایت کنید، به پر بودن نوارهای استامینا و سلامتی مربوط می‌شود. همچنین همیشه یادتان باشد که پیش از پیاده شدن از اسب خود، تمام سلاح‌های ضروری را با خودتان حمل کنید و حتما هم به اندازه کافی در اسب‌تان جای خالی داشته باشید تا بتوانید تمامی اندام‌های به‌دردبخور جانور را با خود حمل کنید. به یاد داشته باشید که جانوران لجندری همواره بزرگ‌تر از گونه‌های مشابه خود هستند و معمولا هم رنگشان سفید است. همیشه برای شکار لجندری‌ها باید مسیری که آن‌ها طی کرده‌اند را به کمک توانایی Eagle Eye دنبال کنید تا در نهایت به محلی که جاندار قرار دارد برسید و توجه داشته باشید که این مسیر را به حالت خم شده و آرام طی کنید. اگر در حین کشتن یک جانور لجندری جان خود را از دست بدهید، دوباره در همان نزدیکی زنده خواهید شد، اما ممکن است که جاندار کمی دورتر فرار کرده باشد. ضمنا، سعی کنید در نزدیکی‌های محل حیوانات لجندری با دیگر جانوران درگیر نشوید، چرا که باعث می‌شود مسیر حرکت لجندری برای مدتی ناپدید شود.

Red Dead Redemption 2

چگونه ماهیگیری کنیم؟

در کنار شکار جانوران روی خشکی، رد دد ردمپشن 2 اجازه ماهیگیری در رودخانه و دریاهای مختلف را هم می‌دهد که جزو فعالیت‌های جذاب بازی است. برای اینکه امکان ماهیگیری برای شما در دسترس قرار گیرد، ابتدا باید مرحله A Fisher Of Men از چپتر دوم را طی کرده باشید تا بازی با آموزش‌های خودش شما را با سیستم و مکانیزم‌های ماهیگیری آشنا کند. برای شروع کار کافی است به نزدیکی یک دریاچه یا رودخانه بروید، قلاب ماهیگیری خود را انتخاب کنید و یک طعمه به آن متصل کنید و سپس مشغول صید ماهی‌ها شوید. با این حال، اگر می‌خواهید زودتر به یک ماهیگیر خبره بدل شوید، ریزه‌کاری‌ها و اطلاعات مفیدی وجود دارند که در ادامه به طور مفصل به همه آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. گیرانداختن ماهی‌ها و صید آن‌ها

شکار ماهی‌های لجندری گاها ممکن است چندین دقیقه طول بکشد

اگر بگوییم که ماهیگیری در Red Dead Redemption 2 کمی سخت‌تر و بدقلق‌تر از شکار است، چندان هم بی‌راه نگفته‌ایم. برای صید ماهی‌ها باید صبر و دقت بالایی داشته باشید و خیلی سریع وارد عمل شوید. اولین کاری که انجام می‌دهید، این است که با نگه داشتن دکمه L2 یا LT قلاب را آماده پرتاب می‌کنید و سپس هر چقدر که دکمه R2 یا RT را برای مدت بیشتری پایین نگه‌دارید، طعمه شما نیز به مکان دورتری پرتاب خواهد شد. پس از پرتاب طناب ماهیگیری، بسته به طعمه‌ای که استفاده کرده‌اید، دو حالت پیش می‌آید. اگر طعمه شما از نوع Bobber باشد که در واقع یک قطعه پلاستیکی رنگی است، باید پس از انداختن طناب در آب، منتظر بنشینید تا هر موقع که یک ماهی به قلاب گیر کرد، سریع آن را به سمت خود بکشید. اگر قلاب را به قدری نزدیک انداخته‌اید که می‌توانید حرکت ماهی‌های در اطراف آن را مشاهده کنید، می‌توانید چند بار دکمه R2 یا RT را پشت سرهم فشار دهید تا آرتور با تکان دادن طعمه توجه ماهی‌ها را جلب کند. البته حواستان باشد که تکرار بیش از حد این کار، ماهی‌ها را می‌ترساند و از طعمه دور می‌کند. اگر طعمه مورد استفاده شما Lure باشد که در واقع شکلی به مانند یک ماهی کوچک و واقعی دارد، کارتان کمی پیچیده‌تر خواهد شد. در این حالت، باید پس از انداختن طناب در آب، آن را آرام آرام به سمت خود بکشید تا ماهی‌ها دنبالش کنند و سرانجام اسیر طعمه شوند. در این مورد، امکان دیدن ماهی‌های داخل آب بیشتر به شما کمک خواهد کرد. در هر دو صورت، همیشه منتظر یک کشش شدید از طناب ماهیگیری باشید و پس از آن، قلاب را به سمت خود بکشید. گاهی اوقات ماهی‌ها چندبار اول ضربه‌هایی به طعمه وارد می‌کنند و سپس آن را گاز می‌زنند.

وقتی که ماهی گیر افتاد، قلاب شما خم شده و به سمت آب کشیده می‌شود. به یاد داشته باشید که هیچگاه در این حالت طناب را جمع نکنید، چرا که باعث پاره شدن آن می‌شود. ابتدا اجازه دهید تا ماهی از پس کشیدن خودش خسته شود و سپس طناب را به سمت خود جمع کنید. در این بین، ماهی به هر طرفی حرکت کند، شما بایستی شوکر سمت چپ را در جهت خلاف آن بچرخانید. بهتر است در این حالت، شوکر سمت راست را هم در جهت جمع کردن طناب بچرخانید تا از اینو و آنور رفتن ماهی جلوگیری کند. توجه داشته باشید که اگر طناب به صخره یا سنگ گیر کند، حتما پاره می‌شود و طعمه و ماهی را از دست خواهید داد. نکته مهم دیگر اینکه برای سرعت بخشیدن به جمع‌کردن طناب، در عین حال که شوکر سمت راست را خلاف عقربه‌های ساعت می‌چرخانید، بهتر است شوکر سمت چپ را نیز به جهت پایین خم کنید. همه این چالش‌ها، ارتباطی مستقیم با اندازه ماهی دارند و هر چقدر که جثه صید شما بزرگ‌تر باشد، شکار آن سخت‌تر خواهد بود و ممکن است حتی به چندین دقیقه هم بیانجامد.

جدا از این موارد، چند نکته مهم هم وجود دارد که گفتن‌شان خالی از لطف نیست. اول از همه اینکه در حین ماهیگیری حتما مراقب بزها باشید. این جانداران به ظاهر بی‌آزار، ممکن است در زمان ماهیگیری کنار دریاچه از پشت به شما ضربه بزنند و فرار کنند که این کارشان حداقل طناب ماهیگیری شما را پاره خواهد کرد. اینکه این مسئله یک باگ است یا نه هنوز مشخص نشده، اما هر چه که هست، چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد. مورد دوم اینکه شما می‌توانید به کمک قایقی که برای کمپ تهیه کرده‌اید (از چپتر سوم به بعد)، به مناطق عمیق‌تر دریاچه‌ها بروید و ماهی‌های بزرگ‌تر و ارزشمندتری را صید کنید. جدا از این، امکان دزدین قایق افراد محلی نیز وجود دارد که یکی از گزینه‌ها است. در آخر هم اینکه، بازی دارای دریاچه‌ها و آب‌هایی در مناطق برفی و سردسیر است که یخ زده‌اند و یکی از ماهی‌های لجندری بازی نیز در این منطقه قرار گرفته است، اما تاکنون هیچ وسیله مشخصی برای ماهیگیری در این بخش پیدا نشده است و فعلا باید منتظر اکتشافات بازیکنان یا درنهایت جوابیه‌ای از سوی راکستار باشیم.

Red Dead Redemption 2

۲. آشنایی با انواع طعمه‌ها

همانند دنیای واقعی، اینجا هم با انواع مختلفی طعمه روبرو هستیم که هر کدام برای جذب دسته مخصوصی از ماهی‌ها ضرورت دارد. طعمه‌های دسته Bobber از جمله ذرت، نان، پنیر و کرم‌ها را می‌توانید از جاهای مختلف خریداری کنید. در طرف مقابل نیز طعمه‌های دسته Lure را داریم که با توجه به محلی که در آن ماهیگیری خواهید کرد، انواع مختلفی دارند و برای صید ماهی‌های لجندری حتما باید از نسخه‌های ویژه این طعمه استفاده کنید. در جدول زیر به شکلی کامل‌تر موارد مصرف و ویژگی‌های هر کدام از طعمه‌ها ذکر شده است.

نوع طعمهنام طعمهنوع ماهی قابل صیدنام ماهی قابل صیدمحل قابل استفاده
Bobberنانماهی‌های کوچکPerch - Redfin Pickerel - Smallmouth Bass - Rock Bassهمه آب‌ها
Bobberذرتماهی‌های کوچکChain Pickerel - Rock Bass - Smallmouth Bass - Bullhead Catfishهمه آب‌ها
Bobberپنیرماهی‌های کوچکBluegill - Rock Bass - Bullhead Catfish - Smallmouth Bassهمه آب‌ها
Bobberکرمماهی‌های متوسطSteelhead Trout - Smallmouth Bass - Rock Basدریاچه‌ها
Bobberخرچنگماهی‌های بزرگLargemouth Bass - Smallmouth Bass - Rock Basنقاط عمیق رودخانه‌ها و دریاچه‌ها
Bobberجیرجیرکماهی‌های متوسطSmallmouth Bass - Rock Basرودخانه‌ها
LureRiver lureماهی‌های کوچک و متوسطSockeye Salmonرودخانه‌ها
LureLake lureماهی‌های بزرگMuskie - Lake Sturgeonدریاچه‌ها
LureSwamp lureماهی‌های متوسط و بزرگنامشخصمرداب‌ها
LureSpecial River lureماهی‌های متوسط و بزرگSockeye Salmonرودخانه‌ها
LureSpecial Lake lureماهی‌های متوسط و بزرگMuskie - Lake Sturgeonدریاچه‌ها
LureSpecial Swamp lureماهی‌های متوسط و بزرگنامشخصمرداب‌ها

اگر می‌خواهید خیلی سریع و راحت به همه نوع طعمه دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما مراجعه به منطقه Lagras است. جایی که یک فروشگاه مخصوص برای خرید هر یک از طعمه‌های بالا وجود دارد و تمام نیازهای شما را از بابت ماهیگیری برطرف خواهد کرد.

دو نکته مهم دیگر نیز در مورد ماهیگیری وجود دارد که یکی زمان ماهیگیری و دیگر آب و هوایی است که در آن مشغول صید ماهی می‌شوید. به طور کلی بهتر است در آب و هوای بارانی و در اوایل صبح یا بعد از ظهر سراغ ماهیگیری بروید. چرا که این دو عامل باعث می‌شوند تا حضور حشرات در نزدیکی‌های آب بیشتر باشد و ماهی‌ها برای گاز زدن به طعمه‌ها حریص‌تر شوند. جدول زیر نیز به شما کمک می‌کند تا بدانید در چه شرایطی و چه مکانی باید سراغ صید کدام ماهی بروید.

نام ماهیمکان مناسب برای صیدآب‌وهوای مناسب برای صید
Bluegillتمام دریاچه‌ها و رودخانه‌هاهوای بارانی
Chain Pickerelدریاچه‌ها، رودخانه‌ها و مرداب‌هاهوای آفتابی
Redfin Pickerelرودخانه‌های جنوبیهوای گرم و آفتابی
Rock Bassتمام آب‌های پاکهوای آفتابی
Smallmouth Bassرودخانه‌های شمالیهوای بارانی
Bullhead Catfishمرداب‌هاهوای بارانی
Perchدریاچه‌ها و رودخانه‌هاهوای آفتابی
Lake Sturgeonدریاچه‌ها و مرداب‌های جنوبیهوای ابری
Largemouth Bassتمام آب‌های جنوبیهوای بارانی
Steelhead Troutبیشتر دریاچه‌های جنوبیهوای بارانی
Muskieدریاچه‌های شمالیهوای ابری
Sockeye Salmonرودخانه‌های شمالیهوای ابری

نکته پایانی هم اینکه، به خاطر داشته باشید ماهی‌های بزرگ عاشق محل سرازیر شدن آبشارها هستند و حضورشان در آن نقاط بسیار بیشتر از سایر بخش‌های آب است که باعث می‌شود شانس صید آن‌ها توسط شما نیز بالاتر برود.

چگونه جانوران و ماهی‌های لجندری را پیدا کنیم؟

با دانستن تمامی پیش‌شرط‌های لازم، حالا نوبت آن است که به ترتیب لوکیشن‌های تمامی حیوانات لجندری را معرفی کنید و محل دقیق آن‌ها را روی نقشه به شما نشان دهیم. پیش از این اشاره کردیم که کدامیک از جانداران لجندری از ابتدا در دسترس هستند و کدامیک پس از پیمودن مراحلی مشخص، قابل شکار خواهند بود. نکته اینجا است که برای جانوران روی خشکی، تمامی مراحل قید شده جزو مراحل اصلی داستان هستند، اما برای اینکه به ماهی‌های لجندری دسترسی پیدا کنید، باید سراغ یک مرحله فرعی در جایی مشخص از نقشه بروید که تصاویرش در زیر نمایان است.

Red Dead Redemption 2 Map

Red Dead Redemption 2 Map

در ساحل دریاچه‌ای به نام Flat Iron در منطقه هارتلندز، شما در بخشی با نام Gill Landing با شخصی به نام گیل آشنا خواهید شد که گویا یک ماهیگیر حرفه‌ای و نام‌آشنا است. او نقشه‌ای به شما می‌دهد که محل دقیق تمام ۱۳ ماهی لجندری بازی را نمایش می‌دهد و آرتور نیز به ترتیب با اضافه کردن نماد هر ماهی به نقشه خود، لوکیشن آن را یادداشت می‌کند. حال، شما با شکار هرکدام از این ۱۳ ماهی، می‌توانید دوباره پیش Gill برگردید و جایزه‌ای از او دریافت کنید. بدین ترتیب تمام ماهی‌های لجندری در دسترس شما قرار خواهند گرفت، اما این پایان کار نیست. بازی یک ماهی کاملا ویژه و اختصاصی هم دارد که با وجود دو پیش‌نیاز، امکان شکار آن فراهم خواهد شد. اول اینکه چپتر ششم بازی را به پایان برسانید و وارد اپیلوگ اول شوید و دوم اینکه تمامی این ۱۳ ماهی ذکر شده را صید کنید. پس از انجام این دو ماموریت، شما به سفری در Rio Bravo دعوت خواهید شد تا ماهی خاصی با نام Channel Catfish را صید کنید.

در ادامه، به ترتیب اسامی جانوران و ماهی‌های لجندری را همراه با محل دقیق و برخی توضیحات لازم، ذکر می‌کنیم.

Red Dead Redemption 2 Map

گرگ لجندری

موقعیت: غرب Bacchus Bridge، منطقه Cotorra Spring

گرگ‌ها همیشه موجودات خطرناکی هستند و در دنیای رد دد ردمپشن 2 هم استثنایی در این مورد وجود ندارد. کشتن گرگ لجندری یکی از سخت‌ترین شکارهای شما خواهد بود؛ چرا که اولا با جانور درنده و چابکی طرف هستید و ثانیا هم محلی که گرگ در آن زندگی می‌کند، مکانی مسطح است که باعث می‌شود نتوانید از لحاظ موقعیتی، برتری خاصی نسبت به طعمه خود داشته باشید. بهتر است در برخوردهای نزدیک از یک شاتگان و قابلیت دد آی استفاده کنید، هر چند که دو شلیک با اسنایپر رایفل به سر جاندار نیز او را از پای درخواهد آورد.

اولین نشانه برای دنبال کردن ردپای گرگ همانطور که در تصویر هم مشخص شده است، در بالای سر نماد گرگ قرار دارد. توجه داشته باشید که گرگ جزو جانورانی است که می‌توانید کل لاشه‌اش را با خودتان حمل کنید و نیازی نیست فقط از پوستش استفاده کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

گراز لجندری

موقعیت: شمال Lagras، منطقه Bluewater Marsh

این حیوان بی‌آزار به شما حمله نخواهد کرد و به همین دلیل برای شکارش علاوه بر اسنایپر رایفل و قابلیت دد آی، می‌توانید از تیروکمان هم استفاده کنید. اولین نقطه برای پیدا کردن ردپای گراز دقیقا زیر نماد این حیوان در نقشه قرار گرفته است. گراز لجندری را نمی‌توانید با خودتان حمل کنید و به همین دلیل باید پوستش بکنید و بقایایش را در طبیعت رها کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

خرس گریزلی براتی لجندری

موقعیت: شمال O'Creagh's Run، منطقه Grizzlies East

این خرس، همانی است که در یکی از مراحل چپتر دوم همراه با کاراکتر هوزی با آن روبرو می‌شوید و در همان مرحله اختیار این را دارید که دخلش را بیاورید یا کار را به زمان دیگری موکول کنید. مبارزه با این خرس شاید کمی سخت به نظر برسد، اما اگر بدانید که چطور باید از صخره‌های اطراف خود کمک بگیرید، قطعا کارتان به مراتب راحت‌تر خواهد شد. پس از اینکه ردپای خرس را دنبال کردید، به نزدیکی‌های محلی باریک در مجاورت یک کوه می‌رسید که صخره‌های زیادی هم در اطراف‌تان دیده می‌شوید. کاری که باید انجام دهید این است که به بالای یکی از صخره‌ها بروید و بعد با چهار بار هدشات، کار خرس را یک‌سره کنید. وقتی بالای صخره قرار بگیرید، کاملا از حمله خرس در امان خواهید بود و این برتری مهمی برای شما به حساب می‌آید.

Red Dead Redemption 2 Map

گوزن موس لجندری

موقعیت: شمال‌شرقی‌ترین نقطه نقشه، منطقه Roanoke Ridge

برای پیدا کردن اولین ردپا، در جایی که در نقشه نشان داده شده است کنار یک درخت وارد حالت ایگل آی بشوید و مسیر حرکت جانور را دنبال کنید. باز هم با جانداری نسبتا بی‌آزار روبرو هستید که باعث می‌شود کار چندان سختی در پیش نباشد و راه‌های زیادی برای کشتن این گوزن، پیش رو باشد.

Red Dead Redemption 2 Map

گوسفند نر شاخ‌دار لجندری

موقعیت: غرب Valentine، منطقه Cattail Pond

برای شکار این حیوان نیز بهتر از به نقطه‌ای که در تصویر مشخص شده است، مراجعه کنید تا اولین ردپا را به راحتی بیابید. با دنبال کردن نشانه‌ها، این گوسفند شاخ‌دار را در بالای یک تپه مشاهده خواهید کرد که شدیدا به بوی شما حساس و به محض احساس حضورتان، شروع به فرار می‌کند. از آن‌جایی که با حیوانی نه چندان خطرناک روبرو هستید، با چند هدشات با سلاح‌های دلخواه خود، می‌توانید این جاندار را هم از پای دربیاورید.

Red Dead Redemption 2 Map

بوفالو سفید لجندری

موقعیت: غرب Grizzlies، منطقه Lake Isabella

برای یافتن این مورد، اول از همه لباس‌های کلفت و گرم خود را بپوشید، چرا که باید به مناطق سردسیر و برفی نقشه سفر کنید. در ساحل شمالی دریاچه ایزابلا و در نزدیکی یک تخته سنگ، می‌توانید اولین نشانه را برای دنبال کردن رد پا بیابید. با در پیش گرفتن مسیر حرکت جانور، احتمالا این بوفالو سفید و بزرگ جثه را در میان درخت‌ها مشاهده خواهید کرد. با اینکه شاهد حمله‌ای از سوی بوفالو نخواهید بود، اما کشتنش به چندین شلیک نیاز خواهد داشت و بهتر است از سلاح‌هایی قوی چون شاتگان و اسنایپر رایفل استفاده کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

سگ آبی لجندری

موقعیت:‌ جنوب‌غربی منطقه Butcher Creek

برای کشتن این جانور باید ابتدا طبق نقشه به مجاورت رودخانه در منطقه Huron Glen بروید و با دنبال کردن ردپای این جاندار که شما را دور رودخانه می‌چرخاند، سرانجام در نزدیکی‌های آب این سگ آبی سفید رنگ را پیدا خواهید کرد که جثه چندان بزرگی هم ندارد و با یک هدشات به کمک تیروکمان، به راحتی شکار می‌شود.

Red Dead Redemption 2 Map

گوزن لجندری

موقعیت:‌ بخش Big Valley، شمال‌غربی منطقه Strawberry

برای پیدا کردن این جاندار با به جنگل‌های پر از درخت منطقه بیگ‌ولی سفر کنید که اولین نشانه را در سمت چپ نماد این حیوان در نقشه مشاهده خواهید کرد. با اینکه این گوزن سفید و قهوه‌ای آسیبی به شما نمی‌رساند، اما به شدت سریع و چابک است و با توجه به اینکه درخت‌های زیادی هم در منطقه وجود دارد، شکارش بسیار سخت می‌شود. به همین دلیل حتما سعی کنید از فرصت‌های خود بهترین بهره را ببرید و هر چه سریع‌تر این گوزن را به کمک اسنایپر رایفل خود شکار کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

کایوت لجندری

موقعیت: شمال‌غربی Rhodes، منطقه Scarlett Meadows

برای شکار این کایوت، اولین نشانه در محل مشخص شده روی نقشه و در نزدیکی فضولاتی است که روی زمین قرار گرفته است. با دنبال کردن نشانه‌ها احتمالا این جانور درنده را بالای سر لاشه یک گوسفند پیدا خواهید کرد. با توجه به جثه کوچکش، این کایوت چندان تهدید بزرگی برای شما نیست و برای راحتی شکار، بهتر است زمانی که بالای سر گوسفند قرار گرفته است، با هدشات کردن کایوت آن را هم به جمع شکارهای لجندری خود اضافه کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

گوزن الک لجندری

موقعیت: شرق منطقه Bacchus Station

برای شکار این گوزن در بالای ریل قطار و شرق ایستگاه Bacchus می‌توانید اولین ردپا را پیدا کنید. با دنبال کردن نشانه‌ها، به یک سفید رنگ برخورد خواهید کرد که باز هم تهدیدی برای سلامتی شما ندارد، اما به سبب فرارهای سریعش، شکار این گوزن هم کمی مشکل است. اما با این حال می‌توانید به کمک اسنایپر رایفل یا تیروکمان طعمه خود را به‌دست آورید.

Red Dead Redemption 2 Map

روباه لجندری

موقعیت: شمال منطقه Rhodes

این روباه سفید رنگ و کوچک جثه را پس از دنبال کردن ردپایش در منطقه Mattock Pond می‌توانید در مجاورت دریاچه در حال چرخ زدن پیدا کنید. با توجه به اندازه کوچکش، شکار این جاندار هم کار سختی نیست و به واسطه رنگش هم به راحتی قابل شناسایی است.

Red Dead Redemption 2 Map

تمساح لجندری

موقعیت: غرب Lakay، منطقه Bayou Nova

برای شکار این جانور، ابتدا باید مرحله Country Pursuits از چپتر چهارم بازی را پشت سر بگذارید، تا نماد این حیوان خطرناک در نقشه ظاهر شود. البته برخی از کاربران اشاره کرده‌اند که این جانور نه در چپتر چهارم که پس از شروع چپتر ششم در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال، برای شروع شکار به سراغ ردپاها در نقطه مشخص شده روی نقشه بروید و پس از مشاهده دو لاشه در مسیر خود، با تمساح غول‌پیکری روبرو خواهید شد که شکارش اصلا کار راحتی نیست.

با توجه به اینکه تمساح خیلی سریع به سمت شما حرکت می‌کند و محلی هم برای پناه گرفتن وجود ندارد، بهترین راه این است که چند دینامیت به سوی این جانور خطرناک پرتاب کنید و با چند هدشات به کمک اسنایپر رایفل و قابلیت دد آی، این حیوان را هم از پای دربیاورید.

Red Dead Redemption 2 Map

بوفالو تاتانکا لجندری

موقعیت: جنوب‌شرقی MacFarlane's Ranch، منطقه Hennigan's Stead

این بوفالو نیز جزو جانداران بسیار بزرگ بازی محسوب می‌شود که خوشبختانه صدمه‌ای به شما نمی‌زند، اما به سبب اندازه بزرگش نیاز به چندین هدشات خواهید داشت تا سرانجام این جانور را هم از پای دربیاورید. این بوفالو نیز قابل حمل نیست و فقط می‌توانید پوست آن را بکنید و با خود ببرید.

Red Dead Redemption 2 Map

گوزن شاخ‌چنگالی لجندری

موقعیت: شرق Fort Mercer، منطقه Rio Del Lobo Rock

این گوزن سفیدرنگ نیز همانند دیگر جانداران بی‌آزاری که تاکنون معرفی کردیم، کاری به کار شما نخواهد داشت، اما فرارهای سریعش می‌تواند کمی شکار را برای‌تان سخت‌تر کند. به همین دلیل هم بهتر است از اسلحه‌ای قوی چون اسنایپر رایفل استفاده کنید تا نهایتا با دو هدشات دقیق، این جانور را هم به زمین بیندازید و کل لاشه‌اش را با خودتان حمل کنید.

Red Dead Redemption 2 Map

شیر کوهی لجندری

موقعیت: غرب Tumbleweed، منطقه Gaptooth Ridge

شکار یک شیر که خودش یکی از بهترین شکارچیان جنگل است، قطعا کار دشواری است. ضربه‌هایی که این شیر به شما وارد می‌کند به‌شدت مرگبار هستند و با توجه به سرعت بالایش، در چشم بر هم زدنی می‌تواند شما را طعمه خودش کند. یکی از بهترین راه‌ها این است که اول از همه به کمک روغن مار، توانایی دد آی خود را بهبود ببخشید و سپس با استفاده از ماده‌ای که بوی آرتور را از بین می‌برد، به اندازه کافی به شیر نزدیک شوید و با یک هدشات به کمک اسنایپر رایفل، این درنده خطرناک را به سمت خود بکشانید و در نهایت به کمک یک شاتگان و قابلیت Dead Eye، شکار خود را با موفقیت به پایان برسانید.

Red Dead Redemption 2 Map

پلنگ جیاگارو لجندری

موقعیت:‌ غرب Shady Belle، منطقه Lemoyne

اول از همه توجه داشته باشید که این جانور بسیار خطرناک و بی‌رحم بعد از به‌دست آوردن رتبه ۹ در مستر هانتر قابل دسترسی خواهد بود. برای کشتن این پلنگ سریع هم بهتر است دقیقا همان روشی را در پیش بگیرید که برای شکار شیر هم استفاده کرده بودید. فقط به یاد داشته باشید که پلنگ جیاگارو بسیار سریع‌تر از شیر کوهی است و باید از اولین و تنها فرصت خود برای کشتنش، بهترین بهره را ببرید.

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Chain Pickerel

موقعیت: شمال‌غربی Flatneck Station، رودخانه Dakota

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Lake Sturgeon

موقعیت: جنوب مسیر قطار، روی پلی که به سمت سنت دنیس کشیده شده است.

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Longnose Gar

موقعیت: شمال‌غربی Lakay، منطقه Lagras

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Muskie

موقعیت: منطقه Van Horn Trading، ساحل کنار فانوس دریایی

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Perch

موقعیت: جنوب‌غربی Annesburg، دریاچه Elysian Pool

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Smallmouth Bass

موقعیت: غرب Strawberry، دریاچه Owanjila

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Sockeye Salmon

موقعیت: غرب Grizzlies، دریاچه Isabella

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Steelhead Trout

موقعیت: شمال‌شرقی‌ترین نقطه نقشه، منطقه Willard's Rest

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Bluegill

موقعیت: سواحل جنوب Clemens Point، دریاچه Flat Iron

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Bullhead Catfish

موقعیت: جنوب‌غربی Penitentiary، جزیره Sisika

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Rock Bass

موقعیت: منطقه Blackwater، اسکله Aurora Basin

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Redfin Pickerel

موقعیت: شرق MacFarlane's Ranch، آب‌های Stillwater Creek

Red Dead Redemption 2 Map

ماهی Largemouth Bass

موقعیت: جنوب‌شرقی دریاچه Lake Don Julio، رودخانه San Luis

در پایان، شما کاربران زومجی نیز می‌توانید سوالات و تجربیات خود را در رابطه با بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده