// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

آموزش Red Dead Redemption 2: لیست کامل کد‌های تقلب بازی

راک‌استار به عادتی که در بسیاری از محصولات قدیمی‌ترش نیز داشته است، در بازی Red Dead Redemption 2 به بازیکن امکان استفاده از چیت‌کدهای زیادی را می‌دهد. همراهی زومجی و لیست کامل کدهای تقلب بازی باشید.

قبل از هر چیز باید خیال‌تان را راحت کنم که این مقاله همه‌ی کدهای تقلب، روش به دست آوردن مهمات بی‌نهایت و حتی نحوه‌ی استفاده‌ی خاص از روزنامه‌های حاضر در بازی را آموزش می‌دهد تا هیچ نکته‌ای درباره‌ی چگونگی به کار بردن کدهای تقلب در Red Dead Redemption 2، ناگفته باقی نماند. فقط این را هم بدانید که یقینا راک‌استار خودش لیست کامل کدهای تقلب بازی را منتشر نخواهد کرد و این نوشته، صرفا شامل آموزش استفاده از تمام کدهایی می‌شود که بازیکنان تا به امروز، موفق به پیدا کردن‌شان شده‌اند. البته همان‌گونه که با گذر زمان تمام کدهای تقلب بازی‌های مجموعه Grand Theft Auto و حتی قسمت اول Red Dead Redemption پیدا شدند، قطعا در آینده‌ی نه‌چندان دور روش‌های بیشتری هم برای تقلب در جدیدترین پروژه‌ی بزرگ راک‌استار، معرفی می‌شوند. اما RDR2 حتی در مکانی که باید کدهای تقلب را در آن وارد کنید، کمی خلاقیت به خرج داده است و به همین دلیل، استفاده از آن‌ها در این بازی، برای بعضی از گیمرها پیچیده‌تر از قبل جلوه می‌کند. پس بگذارید پیش از هر چیز، روش وارد کردن چیت‌کدها در بازی را مرور کنیم.

Red Dead Redemption 2

نحوه‌ی وارد کردن کدهای تقلب

در صورت فعال بودن حتی یکی از کدهای تقلب، شما توانایی سیو کردن کمپین تک‌نفره‌ی بازی و به دست آوردن تروفی‌ها یا اچیومنت‌ها را از دست می‌دهید

برای استفاده از چیت‌کدها، اول وارد منوی Pause بازی شوید و بعد به قسمت Settings بروید. سپس اگر در حال استفاده از پلی‌استیشن 4 هستید دکمه‌ی مثلث و اگر در حال بازی کردن با Xbox One هستید کلید Y را بر روی کنترلرتان فشار دهید. این‌جا شما وارد لیست بلند کدهای تقلب بازی می‌شوید. کدهایی که در ابتدا قفل هستند و بعد از یک بار وارد کردن‌شان، شانس استفاده از آن‌ها را پیدا می‌کنید. مجددا در پلی‌استیشن 4 دکمه‌ی مثلث و در ایکس باکس وان دکمه‌ی Y را فشار دهید. بعد از این می‌تواند با باز شدن صفحه‌ی تایپ، کدهای تقلب را وارد کرده و آن‌ها را باز کنید. کاری که پس از به سرانجام رساندنش آن کد را آزاد می‌کند و شما هم همواره می‌توانید در همین بخش به فعال یا غیرفعال کردن کدهای آزادشده، بپردازید. پس برخلاف بازی‌های قبلی راک‌استار نیازی نیست که هر بار موقع استفاده از هر کد آن را از ابتدا وارد کنید و پس از یک بار تایپ کردن‌شان، دیگر برای استفاده یا عدم استفاده از آن‌ها فقط باید به همین بخش از منوی بازی بروید.

راستی، مطابق انتظارات، به محض این که بخواهید یکی از کدها را روی حالت فعال بگذارید، بازی به شما یک هشدار می‌دهد؛ با این مضمون که در صورت فعال بودن کدهای تقلب، شما توانایی سیو کردن کمپین تک‌نفره‌ی بازی و به دست آوردن تروفی‌ها یا اچیومنت‌ها را از دست می‌دهید. در حقیقت وقتی که حتی یکی از کدهای تقلب بازی روی حالت روشن قرار گرفته باشند، هیچ‌کدام از دستاوردهای‌تان در طول RDR2، عملا به حساب نمی‌آید و در هیچ جایی ثبت نمی‌شوند.

Red Dead Redemption 2

لیست کامل کدهای تقلب بازی

این لیست کدهای تقلب بازی است که روش به دست آوردن تیرهای بی‌نهایت برای اسلحه‌های‌تان و همه‌ی موارد دیگر را دربرمی‌گیرد. البته به یاد داشته باشید که این لیست، متشکل از تمام آن‌چیزی است که تا به امروز بازیکنان موفق به پیدا کردنش شده‌اند و در آینده، کامل‌تر از قبل می‌شود.

آخرین زمان آپدیت لیست: ۲۵ آبان ۱۳۹۷

موارد مورد نیاز برای استفادهکد تقلبتاثیر کد تقلب
ندارد

A simple life, a beautiful death

اسلحه‌های اصلی
ندارد

!Run! Run! Run

ساخت اسب مسابقه‌ای
ندارد

You want more than you have

ساخت اسب برتر
ندارد

Keep your dreams simple

ساخت ارابه
ندارد

You want freedom

کاهش سطح تحت تعقیب بودن
ندارد

A fool on command

مست شدن شخصیت
ندارد

You want punishment

افزایش سطح تحت تعقیب بودن
ندارد

Better than my dog

افزایش فاصله‌ای که می‌توانید در آن اسب‌تان را با سوت صدا بزنید
ندارد

Vanity. All is vanity

به دست آوردن همه‌ی لباس‌های حاضر در بازی
ندارد

Balance. All is balance

راه‌اندازی مجدد سطح افتخارات (نوار Honor)
ندارد

You flourish before you die

پر کردن نوارهای سلامتی، استقامت و Dead Eye
ندارد

I shall be better

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۳
ندارد

I seek and I find

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۵
ندارد

Death is silence

اسلحه‌های مخفی‌کارانه‌ی بازی
روزنامه‌ی Hanover 27 یا روزنامه‌ی Saint Denis 43 در چپتر دوم

Abundance is the dullest desire

مهمات بی‌نهایت
روزنامه‌ی Saint Denis 46 در چپتر سوم بعد از مرحله‌ی Magicians for Sport

Greed is American Virtue

مهمات سنگین
تکمیل مرحله‌ی Banking, The Old American Art

Virtue unearned is not virtue

بیشترین سطح افتخار (نوار Honor)
تکمیل کردن چپتر اول بازی

You revel in your disgrace, I see

پایین آوردن سطح افتخارات (نوار Honor)
ندارد

Make me better

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۲
ندارد

I still seek more

قرار دادن سطح Dead Eye بر روی لول ۴
ندارد

My kingdom is a horse

بهبود سطح رابطه‌ی آرتور با اسب
روزنامه‌ی 36 New Hanover Gazette

You seek more than the world offers

ثابت کردن کامل نوارهای سلامتی، استقامت و Dead Eye
روزنامه‌ی New Hanover Gazette 27

Abundance is desire

مهمات بی‌نهایت
ندارد

Greed is now a virtue

به دست آوردن فوری ۵۰۰ دلار
ندارد

Eat of knowledge

یاد گرفتن تمام دستورات پخت موجود در بازی
روزنامه‌ی Blackwater Ledger 68

The lucky be strong evermore

استقامت (Stamina) بی‌نهایت

جالب است بدانید که احتمال دارد به مانند نسخه‌ی قبلی مجموعه‌ی Red Dead Redemption، در RDR2 هم شاهد کدهای تقلب مخصوصی باشیم که برای استفاده از آن‌ها باید به Rockstar Social Club مراجعه کرد. ولی فعلا، این‌ها تمام کدهای تقلبی هستند که تا به امروز موفق به یافتن‌شان شده‌ایم. به یاد داشته باشید که با توجه به ذخیره نشدن هیچ‌کدام از دستاوردهای شما در طول بازی به سبب فعال بودن حتی یکی از کدهای تقلب، عملا فعال کردن آن‌ها حکم روشی برای گشت‌وگذار آسوده و خوش گذراندن در سرتاسر نقشه‌ی بازی را دارد و قرار نیست برای پشت سر گذاشتن مراحل اصلی یا فرعی، روی آن‌ها حساب باز کنید.

Red Dead Redemption 2

چگونگی آزاد کردن کدهای تقلب با استفاده از روزنامه‌ها

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده کردید، بعضی از کدهای تقلب بازی برای فعال شدن، محتاج به دست آوردن برخی از روزنامه‌ها در زمانی مشخص توسط شما هستند. روزنامه‌هایی که درون هر شهر فروشنده‌هایی برای فروختن آن‌ها وجود دارند و شما برای آزاد کردن یک‌سری از چیت‌کدها، به آن‌ها نیاز دارید. نحوه‌ی استفاده از روزنامه‌ها هم به این شکل است که در آن‌ها آن‌قدر جست‌وجو کنید تا خود کد تقلب را ببینید. برای این کار هم تنها به زوم کردن روی بخش‌های مختلف روزنامه و در بعضی اوقات پشت و رو کردن آن، احتیاج دارید. در صورتی که قبل از یافتن روزنامه‌ی مورد نیاز برای باز کردن یک کد تقلب بخواهید آن را در بخش کدهای تقلب بازی وارد کنید، Red Dead Redemption 2 به شما ارور می‌دهد و می‌گوید که توانایی انجام این کار را ندارید. البته نیازی به نگرانی مبنی بر از دست دادن یکی از روزنامه‌ها نیست چون به محض تمام کردن بخش داستانی بازی، همه‌ی آن‌ها را یک‌جا به دست می‌آورید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده