نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

آموزش Red Dead Redemption 2: معرفی روش‌های مختلف Fast Travel

در این مطلب درباره چگونگی استفاده از قابلیت Fast Travel در بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم گفت.

بازی Red Dead Redemption 2 تازه‌ترین دستپخت Rockstar Games (راک استار گیمز) است. اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی شده باشید، احتمالا می‌دانید که با وجود پویایی مثال‌زدنی دنیای بازی، بازهم طی کردن مسافت‌های بسیار طولانی با اسب ممکن است به مذاق هرکسی خوش نیاید. خب، این موضوع به ذهن سازندگان بازی هم رسیده است. در بازی Red Dead Redemption 2 چندروش مختلف برای طی کردن سریع مسافت‌های طولانی وجود دارد که در ادامه‌ی این مطلب که یکی از سری مطالب آموزش بازی Red Dead Redemption 2 است، به چگونگی فعال کردن و استفاده از روش‌های Fast Travel خواهیم پرداخت.

Red Dead Redemption 2

فعال کردن قابلیت Fast Travel در کمپ

در بسیاری از بازی‌های جهان باز که ماموریت‌هایشان در نقاط مختلف نقشه پخش شده‌اند، قابلیت Fast Travel وجود دارد. این قابلیت به گیمر اجازه می‌دهد با زدن چند دکمه بین دونقطه‌ی نقشه‌ی بازی که فاصله به‌نسبت زیادی از هم دارند، جابه‌جا شوند. این قابلیت در بازی Red Dead Redemption 2 نیز وجود دارد. برای فعال‌سازی قابلیت Fast Travel باید مرحله «Money Lending and Other Sins» را که در چپتر دوم بازی است پشت سر گذاشته باشید. پس از عبور از این مرحله، شما می‌توانید سهم پول خود را به کمپ اهدا کنید. پس از پرداخت سهم‌تان، کنار صندوقچه مربوط به دریافت سهم‌ها، یک دفترچه با نام «Ledger» در دسترس قرار خواهد گرفت. شما با استفاده از این دفترچه می‌توانید امکانات مختلف کمپ را بروزرسانی کنید. در این قسمت باید به سربرگ «Loading» بروید و قابلیت «Next in Line» را فعال کنید. باید توجه داشته باشید که فعالسازی این قابلیت ۳۲۵ دلار روی دست‌تان خرج خواهد گذاشت. پس از فعال‌سازی این قابلیت، یک نقشه‌ی بزرگ در چادر یا خوابگاه آرتور قرار خواهد گرفت. شما با استفاده از این نقشه‌ی بزرگ می‌توانید از قابلیت Fast Travel بازی استفاده کنید. اما خب استفاده از این قابلیت به این سادگی‌ها نیست. شما با این قابلیت فقط می‌توانید به نقاطی از نقشه سفر کنید که پیش از این حداقل یک‌بار به آنجا رفته باشید. به زبان ساده‌تر یعنی شما با Fast Travel نمی‌توانید به نقاط جدید و دست نخورده‌ی نقشه بروید و همچنان خودتان باید نقاط مختلف را کشف کنید.

Read Dead Redemption 2

استفاده از وسایل نقلیه؛ قطار و کالسکه

همانطور که احتمالا می‌دانید بازی Red Dead Redemption 2 در فضایی وسترن روایت می‌شود. به همین دلیل وسایل نقلیه حاضر در این بازی مربوط به بازه زمانی خودش است. یکی دیگر از روش‌های به کار بردن Fast Travel استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند قطار و کالسکه است. شما باید برای هربار استفاده از این وسایل نقلیه مبلغی را به عنوان هزینه بلیت یا کرایه پرداخت کنید. برای سفر از طریق کالسکه کافی است به نقاطی با نام «Stagcoach» که روی نقشه به صورت یک تابلوی چوبی ظاهر می‌شوند، بروید و از آن‌جا به نقاط مختلف سفر کنید. هزینه سفر نیز بنابر مسافت متغیر خواهد بود.  در این مورد نیز فقط می‌توانید به نقاطی سفر کنید که پیش‌تر حداقل یک‌بار در آنجا حضور داشته‌اید.

Read Dead Redemption 2

برای سفر با قطار نیز در ابتدا باید بلیت قطار تهیه کنید. برای این کار می‌توانید به اداره پست که در نقشه با نام «Post Offices» و به شکل یک پاکت پستی ظاهر شده است، مراجعه کنید. هزینه سفر با قطار نیز بسته به مسافت متغیر خواهد بود. در مورد سفر با قطار نیز فقط می‌توان به شهرهایی سفر کرد که اول، قبلا در آنجا بوده‌اید و دوم، دو شهر مقصد و مبدا ایستگاه‌های مشترکی داشته باشند. درباره مورد دوم البته به نظر می‌رسد تمام شهرهای بازی این قابلیت را داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی درباره قابلیت Fast Travel بازی Read Dead Redemption 2 چیست؟ آیا شما از این قابلیت برای جابه‌جایی بین نقاط مختلف بازی استفاده می‌کنید یا ترجیح می‌دهید شخصا به طی کردن این مسافت‌ها بپردازید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده