// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

آموزش Red Dead Redemption 2: هر آنچه که باید در مورد اسب ها بدانید

در این آموزش از اسب‌ های بازی Red Dead Redemption 2 می‌گوییم و با نگاهی به اصطبل‌های این بازی ترفند‌هایی را برای بهتر کردن شرایط اسب‌تان در بازی بیان می‌کنیم.

بیش از یک هفته از زمان عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و تا به امروز بسیاری از افراد چه در ایران و چه در جهان درگیر این بازی شده‌اند. غرب وحشی،‌ شخصیت‌های پرشمار، رویدادهای تصادفی پرتعداد و کلی محتوای ریز و درشت که شاید از دید بسیاری از افراد مخفی بماند، رد دد ردمپشن 2 را به اثری تبدیل کرده است که ساعت‌ها گیم‌پلی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. هرچند تجربه بازی به مرور زمان می‌تواند لذت بخش باشد، اما هنوز هم برخی ویژگی‌ها هستند که شاید از دید بسیاری دور بمانند و به همین دلیل نیز در زومجی مجموعه آموزش‌هایی را برای بهبود کیفیت تجربه بازیکنان آماده کرده‌ایم. کافی است تا وارد بازی رد دد ردمپشن ۲ شوید تا از همان ابتدا با بهترین دوست‌تان آشنا شوید. اسب‌ها نقش مهمی در تجربه بازی دارند و راک‌استار توجه ویژه‌ای را روی ویژگی‌های آنها کرده است تا مانند دنیای واقعی به بهترین شکل ارتباط نزدیک میان آرتور مورگان و اسب‌ یا اسب‌هایش را به نمایش بگذارد. مانند اسلحه، لباس‌ها و حیوانات، اسب‌ها هم در انواع مختلفی با ویژگی‌های متفاوت در بازی یافت می‌شوند. برخی از اسب‌ها جثه‌ی بزرگی دارند و از طرفی هم اسب‌هایی را می‌بینیم که با جثه‌ی کوچکشان می‌تازند و سرعت و به اصطلاح هندلینگ خوبی دارند. اما در این مقاله می‌خواهیم به برخی از سوالات پاسخ‌هایی بدهیم. اینکه بهترین اسب‌های بازی کجا هستند؟ اصطبل‌های بازی چه کاربردی دارند و در نهایت تفاوت هر یک از انواع اسب‌ها در چه چیزی است؟

اگر به دنبال راهنمایی های دیگری از بازی رد دد ردمپشن ۲ می‌گردید، حتما به مجموعه مقالات آموزش Red Dead Redemption 2 در زومجی سر بزنید.

اسب های بازی Red Dead Redemption 2

کنترل اسب

برای کنترل اسب با توجه به کنسول‌تان می‌توانید با ضربه زدن روی X‌ یا A به صورت ممتد اسب‌تان را حرکت دهید و سرعتش را افزایش دهید. برای آرام کردن سرعت باید از R1 یا RB استفاده کنید و در نهایت برای همراهی با سرعت سایر شخصیت‌ها در جریان بازی می‌توانید با دوبار ضربه زدن و نگه داشتن X یا A، سرعت برابری داشته باشید. اگر سرعت بالا می‌خواهید باید با نگاهی به ریتم حرکت اسب‌تان روی X یا A ضربه بزنید تا اسب‌تان با کمترین میزان مصرف استقامت (Stamina) بیشترین سرعت را بگیرد.

رابطه با اسب

رفاقت با اسب‌تان پارامترهای سلامت و استقامت او را افزایش می‌دهد و مهارت‌های جدیدی را در هدایت اسب آزاد می‌کند

آرتور رابطه‌ی ویژه‌ای با هر یک از اسب‌هایش دارد و اسبی که زین کنید،‌ به عنوان اسب اصلی آرتور انتخاب می‌شود. هر یک از اسب‌ها چهار مرحله رابطه یا رفاقت (Bond) دارند که می‌توانید با نوازش، تغذیه و تمیز کردن اسب‌تان رابطه خودتان را با اسب‌تان افزایش دهید. اما چهارمرحله رفاقت آرتور با اسبش تنها یک پارامتر ساده نیست و هر یک از این چهار مرحله ویژگی‌ خاصی را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. در حالی که اسب‌های خریداری شده دارای رفاقت سطح یک هستند، اسب‌هایی که در طبیعت پیدا می‌کنید رفاقت یا باند صفر دارند در نتیجه باید ابتدا کارهای خاصی را انجام دهید:

رام کردن اسب

برای رام کردن اسب ابتدا طناب را به دور گردن اسب می‌اندازید و سپس در حالی که طناب را نگه داشته‌اید به سمت اسب به آرامی حرکت می‌کنید. نگه داشتن اسب از میزان استقامت آرتور می‌کاهد در نتیجه باید با دقت به اسب نزدیک شوید. بعد از نزدیک شدن باید با زدن مربع او را آرام کنید و به آرامی روی اسب سوار شوید. اما چالش اصلی از این‌جا آغاز می‌شود. به محض سوار شدن اسب به طرفین حرکات سریع می‌کند و سعی دارد تا آرتور را به زمین بیندازد. برای رام کردن اسب باید با استفاده از استیک چپ در خلاف جهت اسب حرکت کنید. اگر اسب به راست رفت استیک را به چپ بچرخانید، اگر جلو رفت به عقب حرکت دهید و اگر به چپ رفت استیک را به راست حرکت دهید؛ اسب در مدت کوتاهی رام می‌شود.

اسب های بازی Red Dead Redemption 2

تغذیه، نوازش و تمیز کردن اسب‌تان مقداری XP را در بهبود ارتباط‌تان به شرح زیر افزایش می‌دهد که می‌توانید با نگه داشتن بازی و ورود به منوی Player، نگاهی به مشخصات اسب بیندازید:

  • آرام کردن اسب در زمانی که مضطرب است: 15XP
  • تمیز کردن اسب و مرهم زدن به آن در زمانی که کثیف است: 15XP
  • تغذیه اسب با غذا: 15XP
  • بستن (Hitch) اسب در مکان‌های جدید یا کم کردن بار اسب (در ازای هر ساعت): 15XP
  • به غیر از اینها تنها با اسب‌سواری، ایکس‌پی دریافت می‌کنید، هرچند این ایکس‌پی با توجه به شرایط به عنوان مثال وجود بار روی اسب متفاوت است. اگر روی اسب‌تان جسد حیوان گذاشته باشید،‌ ایکس‌پی دریافتی کاهش می‌یابد.
  • زمانی که سطح استقامت اسب کاملا خالی شود، سرعت اسب به یک سوم کاهش می‌یابد.
  • زمانی سطح سلامت اسب (هسته سلامت) کم باشد، سرعت اسب به یک سوم کاهش می‌یابد.
  • در صورت خوابیدن آرتور، استقامت و سلامت اسب کاملا پر می‌شود.
  • بستن (Hitch) اسب هر دو پارامتر را تا ۵۵ درصد پر می‌کند، در حالی که هدایت (Lead) اسب تا ۴۵ درصد پر می‌‌کند.
  • در هنگام حمل انسان یا حیوانات بزرگ، بالاترین سرعت اسب کاهش می‌یابد. پارامتر استقامت نیز سریع‌تر از گذشته کاهش می‌یابد.
  • اسب‌ها در زمان خالی بودن پارامتر استقامت مجبور به دویدن هستند، مضطرب می‌شوند. در صورت اضطراب بیش از اندازه آرتور را به زمین پرت می‌کنند.
  • اسب‌ها در هنگام نزدیک شدن یک حیوان خطرناک، هشدار می‌دهند.
  • وزن اسب روی سرعت و زمان تخلیه استقامت تاثیر می‌گذارد.
  • شما می‌توانید چند اسب را با خود به شکار ببرید تا تعداد بیشتری از حیوانات را شکار و بفروشید، اما در بین راه مراقب باشید تا اسب‌هایتان کشته نشوند.

اما یکی از راه‌های عالی برای بهبود رابطه با اسب‌ها، نوازش آنها در زمان حرکت است. در زمان حرکت به ویژه در مسافت طولانی با فشردن L3 اسب‌تان را نوازش کنید. این ترفند باعث افزایش سریع‌تر سطح Bond می‌شود. رسیدن به سطح چهار به ویژه در زمان داشتن اسب‌های Elite امری زمان‌بر است در نتیجه فرصت را برای نوازش اسب‌تان از دست ندهید.

اسب‌ها چهار پارامتر استقامت، سلامت، سرعت و شتاب دارند که هر کدام با سفر، انجام کارهای خاص و تغییر زین و رکاب بهبود می‌یابد

بیایید بازگشتی به رفاقت آرتور با اسب‌هایش داشته باشیم. هر سطح از رفاقت آرتور با اسب‌اش، مهارت، Perk یا ویژگی خاصی را آزاد می‌کند. در حالی که در سطح یک ویژگی خاصی نداریم، دومین سطح رفاقت امکان بلند کردن اسب به عقب با زدن R1 یا RB به همراه مربع یا X را می‌دهد. در سومین سطح یاد می‌گیرید که چگونه لیز بخورید و سریع مسیر را با زدن R1 یا RB تغییر دهید. اما در سطح چهار می‌توانید اسب را به سمت راست یا چپ در مسیری افقی حرکت دهید، علاوه بر این با هربار افزایش سطح رفاقت، فاصله حرکت اسب به سمت شما با هر بار سوت زدن و همچنین سرعت واکنش اسب به سوت شما افزایش پیدا می‌کند. رفاقت آرتور با اسب‌هایش روی سطح سلامت، استقامت و سرعت اسب‌ها نیز تاثیر گذار است.

سطح رفاقتویژگی‌هاکنترل در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان
سطح یک--
سطح دوRearزمانی که حرکت نمی‌کنید دکمه  R1 + مربع / RB + X را فشار دهید
سطح سهSkid Turn

Skid Stop

در زمان حرکت برای لیز خوردن R1 + X / RB + A را فشار دهید

در زمان حرکت برای توقف لیز خوردن R1 + مربعRB + X را فشار دهید

سطح چهارPiaffe

Drift

مربع/ X را نگه دارید

در زمانی که حرکت نمی‌کنید = Piaffing

در زمان حرکت = Drifting

اسب های بازی Red Dead Redemption 2

پارامترها:

  • استقامت: زمان شنا کردن، زمانی که اسب‌تان در بالاترین سرعت دوام می‌آورد و پرش با اسب، پارامترهایی هستند که مستقیما با استقامت اسب مرتبط‌اند.
  • سلامت:‌ سطح سلامت اسب و مقاومت آن در برابر برخورد سنگین با درخت یا زمین خوردن و در نهایت مقاومت در برابر تیر دشمنان.
  • سرعت: میزان سرعتی که اسب شما در نهایت به آن می‌رسد.
  • شتاب (Acceleration): شتاب‌گیری اسب از پایین‌ترین سرعت به بالاترین سرعت ممکن.

تمام پارامترهای فوق قابلیت ارتقاء دارند.

سلامت و استقامت اسب‌ نیز دیگر پارامترهای مهم بازی هستند. با پرش از روی پرچین‌ها، نوازش، تغذیه، تمیز کردن اسب و در نهایت سوارکاری در فواصل طولانی می‌توانید XP لازم برای افزایش سلامت و استقامت اسب‌تان را کسب کنید. اما اسب‌ها نیاز به رسیدگی دارند. مانند آرتور، اسب‌تان نیز می‌تواند از آیتم‌های مختلف بهره‌مند شود و بدون افزایش سطح برای مدت محدودی به بالاترین سطح پارامترها به ویژه در جریان ماموریت‌ها یا سفرهای طولانی برسد.

اما کدام آیتم‌ها به بهبود شرایط رفاقت با اسب‌‌ها کمک می‌کند؟ مراقبت از اسب‌ امری مهم در بازی است زیرا در صورت اشتباه، احتمال از دست دادن اسب‌تان بالقوه خواهد بود. برای بهبود شرایط و البته کاستی از سختی بازی راک استار آیتم‌هایی را برای بهبود استقامت و سلامتی در نظر گرفته است که می‌توانید در زمان سوارکاری با فشردن L1 یا LB و رفتن به منو Horse به آنها دسترسی پیدا کنید. شما در هر زمانی می‌توانید پارامترهای اسب‌تان را با استفاده از آیتم‌ها به بالاترین سطح برسانید. به عنوان مثال با خریداری Horse Meals یا Horse Care Packages از فروشگاه‌ها می‌توانید به مدت یک روز در بازی سلامت و استقامت اسبتان را در حالت گلد نگه‌ دارید که باعث پر شدن سریع‌ترین این دو فاکتور می‌شود. تمیزی اسب نیز دیگر موضوعی است که باید به آن اشاره کرد، اگر اسبتان کثیف باشد پارامترهای او ۲۵ درصد سریع‌تر خالی می‌شوند. شما می توانید اسب‌تان را با برس کشیدن یا حرکت از داخل رود تمیز کنید.

تغذیه اسب

در زمان سوارکاری با زدن L1 و رفتن به بخش آیتم اسب‌ می‌توانید، غذای خاصی را به اسب‌تان بدهید

به دو روش می‌توانید به تغذیه اسب‌تان کمک کنید. در حالتی که سوار بر اسب نیستید با زدن L2 و انتخاب Feed، آرتور به صورت تصادفی یکی از آیتم‌ها را به اسب می‌دهد. در حالت دوم اما در زمان سوارکاری می‌توانید با زدن L1، رفتن به منوی Horse و بردن استیک راست به سمت چپ می‌توانید غذای مورد نظرتان را به اسب بدهید. بهترین گزینه‌ها برای ارتقاء سطح سلامت اسب دادن هویج (Carrots)، چغندر (Beet)، علف خشک (Hay) و کیک جو ( Oak Cake) است. شما همینطور می‌توانید با خریداری یا ساخت آیتم‌های درمانی، به طور موقت سلامت و استقامت اسب‌تان را بهبود ببخشید، هرچند در مقایسته با تغذیه‌ی مستقیم اسب تاثیر پایین‌تر و موقت دارند. بهتر است تمرکزتان را روی افزایش باند بگذارید تا هرچه سریع‌تر به سطح چهار برسید.

اسب های بازی Red Dead Redemption 2

احیا اسب

با خالی شدن سلامت اسب‌تان به هر دلیلی، او کشته می‌شود، هرچند هنوز هم امکان احیا وجود دارد و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید. در صورتی که اسب شما به سطح باند چهار برسد، ۶۰ دقیقه زمان تا احیا اسب‌تان فرصت خواهید داشت تا با حرکت به سمت یکی از شهرها به سرعت آیتم Horse Reviver را برای بازگرداندن اسب‌تان خریداری و او را احیا کنید. در صورتی که اسب‌تان کشته شود او را از دست خواهید داد، در نتیجه در موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

  • زمانی که در حال حرکت در جنگل هستید، هرگونه برخورد سنگین با درخت یا هر مانع دیگری مانند پرچین یا سنگ، ضربه‌ی زیادی به سلامت اسب‌تان می‌زند. در نتیجه با دقت در محیط‌ها شلوغ حرکت کنید.
  • حمله مستقیم خرس، گرگ یا حیوانات وحشی دیگر
  • حمله مستقیم دشمنان با سلاح
  • سقوط از ارتفاع، باید نهایت دقت را در زمان سفر در ارتفاعات داشته باشید، زیرا در کنار مرگ اسب، امکان مرگ شما نیز وجود دارد و نتیجه از دست دادن اسب‌تان خواهد بود.

سعی کنید همیشه یک Horse Reviver به همراه داشته باشید تا در صورت مرگ اسب به سرعت او را برگردانید.

اسب Rose Gray Arabianبازی Red Dead Redemption 2

اصطبل‌ها و کاربرد آنها

اصطبل‌ها اهمیت زیادی در بازی دارند. با ورود به اصطبل می‌توانید در کنار خرید و فروش اسب، اقدام به شخصی‌سازی اسب‌، تغییر زین، تغییر رکاب، نگهداری و نامگذاری دوباره اسب کنید. اگر بخواهیم از بحث شخصی‌سازی بگذریم که با ورود به بازی می‌توانید به عینه آنها را مشاهده کنید، بازی دارای زین‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوتی است که هر کدام روی پارامترهای حیاتی، تاثیر منحصر به فردی می‌گذارند.

زین‌ها

زینتخلیه استقامتتخلیه سلامتاحیا استقامتهزینه (دلار)
Lumley Ranch Cutter (معمول)+۴٪+۸٪+۶٪۴۵.۰۰
Lumley Ranch Cutter (بهبود یافته)+۱۲٪+۱۴٪+۱۴٪۷۵.۰۰
Kneller Dakota (معمول)+۸٪+۴٪+۶٪۴۳.۰۰
Kneller Dakota (بهبود یافته)+۱۶٪+۱۲٪+۱۴٪۷۲.۰۰
Kneller Mother Hubbard (معمول)+۴٪+۶٪+۴٪۳۹.۰۰
Kneller Mother Hubbard (بهبود یافته)+۱۲٪+۱۴٪+۱۲٪۶۵.۰۰
Lumley McClelland (معمول)+۶٪+۴٪+۴٪۴۲.۰۰
Lumley McClelland (بهبود یافته)+۱۴٪+۱۲٪+۱۲٪۷۰.۰۰
Stenger Roping (معمول)+۴٪+۱۰٪+۸٪۴۷.۰۰
Stenger Roping (بهبود یافته)+۱۲٪+۱۸٪+۱۶٪۷۸.۰۰
Gerden Vaquero (معمول)+۸٪+۶٪+۸٪۵۱.۰۰
Gerden Vaquero (بهبود یافته)+۱۶٪+۱۴٪+۱۶٪۸۵.۰۰
Gerden Trail (معمول)+۱۰٪+۴٪+۸٪۴۸.۰۰
Gerden Trail (بهبود یافته)+۱۸٪+۱۲٪+۱۶٪۸۰.۰۰
  • در توضیح باید گفت که زین با افزایش درصد هسته استقامت و هسته سلامت باعث دیرتر خالی شدن اینها می‌شود.

اسب های بازی Red Dead Redemption 2

رکاب‌ها

استفاده از رکاب خوب سرعت و شتاب اسب را تا دو گزینه به رنگ طلایی افزایش می‌دهد.

رکابسرعت و شتابتخلیه‌ی Coreهزینه (دلار)
Hooded Stirrup+۵۰٪۳۶.۰۰
Tapaderos Stirrup+۴۵٪۳۲.۵۰
Safety Stirrup+۴۰٪۳۰.۲۵
Bell Stirrup+۳۵٪۲۸.۵۰
Oxbow Stirrup+۳۰٪۲۴.۷۵
Belled Oxbow Stirrup+۲۵٪
Deep Roper Stirrup+۲۰٪۲۰.۰۰
Slim-line Stirrup+۱۵٪۱۸.۵۰
Slim-line Iron Stirrup۰+۱۰٪
Baroque Stirrup۰+۵٪۱۲.۵۰
Fillies Stirrup۰۰۱۰.۰۰

کیف زین

کیف زین به شما کمک می‌کند تا آیتم‌های بیشتری را روی اسب‌تان حمل کنید.

کیف زینهزینه
Regular Saddle Bag۱۲.۰۰
Upgraded Saddle Bag۴۰.۰۰

آیتم‌های Trapper

صیاد‌ها یا دام‌گذارها یکی از فروشندگان آیتم‌های ویژه در بازی RDR 2 هستند. این افراد با خریداری پوست حیوانات، لباس‌های منحصر به فردی را برای آرتور و البته اسب او می‌دوزند. شما می‌توانید با کشتن حیوانات و برداشتن پوست آنها نزد ترپر بروید و آیتم را به او بفروشید، سپس با ورود به بخش فروش آیتم‌ها، لباس یا زین مورد نظرتان را به شرح زیر خریداری کنید.

زینهزینه
Alligator Ranch Cutter SaddlePerfect Alligator Skin x1
Rattlesnake Vaquero SaddlePerfect Snake Skin x10
Panther Trail SaddlePerfect Panther Pelt x1
Boar Mother Hubbard SaddlePerfect Boar Pelt x1
Bear Dakota SaddlePerfect Bear Pelt x1
Beaver Roping SaddlePerfect Beaver Pelt x1
Cougar McClelland SaddlePerfect Cougar Pelt x1

اسب بازی رد دد ردمپشن ۲

انواع اسب‌ها

آنچه می‌دانیم و راک‌استار نیز تاکنون تایید کرده است، بازی در مجموع ۱۹ نژاد اسب از Appaloosa بگیرید تا Arabian و Shire را در خود جای داده است. هر یک از این نژادها در یکی از شاخه‌های اصلی اسب کار (Work)، مسابقه (Race)، بارکش (Draft)، جنگی (War)، رایدینگ، ممتاز (Superior) و گاهی ترکیبی از این شاخه‌ها قرار می‌گیرند.

فهرست‌ کامل اسب‌ها و ویژگی‌ آنها:

اسب (نژاد)

رنگ

نوعهندلینگسلامتاستقامتسرعتشتابهزینه (دلار)
American PaintGrey Overoکاراستاندارد۵۵۴۴۴۲۵.۰۰
American PaintOveroکاراستاندارد۳۴۳۳۱۳۰.۰۰
American PaintSplashed Whiteکاراستاندارد۳۵۳۳۱۴۰.۰۰
American PaintTobianoکاراستاندارد۳۴۳۳۱۳۰.۰۰
American StandardbredPalomino Dappleمسابقهمسابقه۳۳۵۴۱۵۰.۰۰
American StandardbredSilver Tail Buckskinمسابقهاستاندارد۴۴۵۴۴۰۰.۰۰
American StandardbredBlackمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
American StandardbredBuckskinمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
AndalusianDark Bayجنگیاستاندارد۵۴۳۳۱۴۰.۰۰
AndalusianRose Greyجنگیاستاندارد۷۵۳۳۴۴۰.۰۰
AppaloosaLeopardکاراستاندارد۵۶۴۳۴۳۰.۰۰
AppaloosaBrown Leopardکاراستاندارد۵۶۴۳۴۵۰.۰۰
AppaloosaBlanketکاراستاندارد۳۴۳۳۱۳۰.۰۰
AppaloosaLeopard Blanketکاراستاندارد۳۴۳۳۱۳۰.۰۰
ArabianBlackممتازالیت۶۶۶۶۱۰۵۰.۰۰
ArabianRose Grey Bayممتازالیت۷۷۶۶۱۲۵۰.۰۰
ArabianWhiteممتازالیت۵۵۶۶۱۲۰۰.۰۰
ArdennesBay Roanجنگیاستاندارد۵۴۳۳۱۴۰.۰۰
ArdennesStrawberry Roanجنگیاستاندارد۷۵۳۳۴۵۰.۰۰
BelgianBlond Chestnutبارکشسنگین۳۳۳۳۱۲۰.۰۰
BelgianMealy Chestnutبارکشسنگین۳۳۳۳۱۲۰.۰۰
Dutch WarmbloodChocolate Roanکاراستاندارد۵۶۴۳۴۵۰.۰۰
Dutch WarmbloodSooty Buckskinکاراستاندارد۴۵۳۳۱۵۰.۰۰
Dutch WarmbloodSeal Brownکاراستاندارد۴۵۳۳۱۵۰.۰۰
Hungarian HalfbredDapple Dark Greyجنگیاستاندارد۵۴۳۳۱۵۰.۰۰
Hungarian HalfbredFlaxen Chestnutجنگیاستاندارد۴۳۳۳۱۳۰.۰۰
Hungarian HalfbredPeibald Tabianoجنگیاستاندارد۴۳۳۳۱۳۰.۰۰
Kentucky SaddlerGreyرایدینگاستاندارد۳۲۳۲۵۰.۰۰
Kentucky SaddlerBlackرایدینگاستاندارد۳۲۳۲۵۰.۰۰
Kentucky SaddlerChestnut Pintoرایدینگاستاندارد۳۲۳۲۵۰.۰۰
Kentucky SaddlerSilver Bayرایدینگاستاندارد۳۲۳۲۵۰.۰۰
Missouri Fox TrotterAmber Champagneمسابقه, کاراستاندارد۵۶۷۵۹۵۰.۰۰
Missouri Fox TrotterSilver Dapple Pintoمسابقه, کاراستاندارد۵۶۷۵۹۵۰.۰۰
MorganPalominoرایدینگاستاندارد۲۳۳۲۱۵.۰۰
MorganBay Roanرایدینگاستاندارد۲۳۳۲۵۵.۰۰
MorganBayرایدینگاستاندارد۲۳۳۲۵۵.۰۰
MustangGrullo Dunجنگی, کاراستاندارد۴۴۳۳۱۳۰.۰۰
MustangTiger Striped Bayجنگی, کاراستاندارد۵۵۴۳۴۵۰.۰۰
MustangWild Bayجنگی, کاراستاندارد۴۴۳۲۱۳۰.۰۰
NokotaReverse Dapple Roanمسابقهمسابقه۳۳۷۵۴۵۰.۰۰
NokotaBlue Roanمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
NokotaWhite Roanمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
ShireRaven Blackبارکشسنگین۴۴۳۲۱۳۰.۰۰
ShireDark Bayبارکشسنگین۴۳۳۲۱۲۰.۰۰
ShireLight Greyبارکشسنگین۴۳۳۲۱۲۰.۰۰
Suffolk PunchRed Chestnutبارکشسنگین۳۴۳۲۱۲۰.۰۰
Suffolk PunchSorrelبارکشسنگین۳۴۳۲۱۲۰.۰۰
Tennessee WalkerMahogany Bayرایدینگاستاندارد۳۴۲۲۶۰.۰۰
Tennessee WalkerDapple Dark Greyجنگیاستاندارد۵۴۳۳۱۵۰.۰۰
Tennessee WalkerRed Roanرایدینگاستاندارد۳۳۲۲۶۰.۰۰
Tennessee WalkerFlaxen Roanرایدینگاستاندارد۴۵۳۳۱۵۰.۰۰
Tennessee WalkerBlack Rabicanoرایدینگاستاندارد۳۳۲۲۶۰.۰۰
Tennessee WalkerChestnutرایدینگاستاندارد۳۳۲۲۶۰.۰۰
Tennessee WalkerDapple Bayرایدینگاستاندارد۳۳۲۲۶۰.۰۰
ThoroughbredBrindleمسابقهمسابقه۳۳۷۵۴۵۰.۰۰
ThoroughbredBlood Bayمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
ThoroughbredDapple Greyمسابقهمسابقه۳۳۴۳۱۳۰.۰۰
TurkomanGoldمسابقه, جنگیاستاندارد۷۵۶۵۹۵۰.۰۰
TurkomanSilverمسابقه, جنگیاستاندارد۷۵۶۵۹۵۰.۰۰

علاوه بر اسب‌های فوق به یاد داشته باشید که در زمان در دسترس قرار گرفتن Red Dead Online اسب دیگری از نژاد Arabian و به رنگ قرمز با نام Red Chestnut Arabian در دسترس قرار می‌گیرد. البته حالت آنلاین مسلما انواع و اقسام اسب‌ها را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 /Best Horse

بهترین اسب بازی Red Dead Redemption 2 کجاست؟

بهترین اسب بازی از چپتر ۲ در دسترس‌تان قرار دارد، هرچه سریع‌تر آن را رام کنید

سه اسب مرغوب با هندلینگ الیت، برترین اسب‌های رد دد ردمپشن 2 هستند که در سه نقطه مختلف نقشه می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. اما نکته مهم با توجه به عظمت نقشه، امکان دسترسی به یکی از این سه اسب از همان ابتدای چپتر دوم است. جایی که می‌توانید دوباره به شمال غربی نقشه سفری کنید و در کنار دریاچه ایزابلا (Lake Isabella) یکی از زیباترین اسب‌های بازی را ببیند. نکته مهم در رابطه با اسب‌های الیت این است که هر سه اسب از نژاد Arabian هستند و در زمینه شتاب و سرعت عملکرد مشابهی دارند هرچند در رابطه با پارامترهای سلامت و استقامت تفاوت‌های کوچکی را به نمایش می‌گذارند. اسب مورد نظر ما White-Maned Arabian است که می‌توانید به صورت کاملا رایگان به آن دسترسی پیدا کنید و البته توصیه می‌کنیم همان ابتدا به سراغ آن بروید زیرا در ادامه بازی و به ویژه از چپتر چهارم به اسب‌هایی با استقامت و سلامت بالاتر از نژاد Arabian دسترس پیدا خواهید کرد. White-Maned Arabian در شمال غربی نقشه در ضلع غربی دریاچه ایزابلا قرار دارد. برای پیدا کردن اسب باید ضلع غربی را به طور کامل بگردید زیرا این اسب در نقاط مختلف جنوب غرب تا شمال غرب دریاچه حرکت می‌کند.

بعد از پیدا کردن اسب و کشتن گرگ‌های احتمالی اطراف آن طناب را به دور گردن او بیندازید و به آرامی با نزدیک شدن به اسب او را Calm یا آرام کنید. بازی دو حالت رام کردن یعنی نوازش اسب و به مرور رام شدن آن و همچنین سوار شدن بر اسب و رام کردن خشن اسب را در دسترس بازیکنان می‌گذارد که با توجه به نژاد Arabian بودن White-Maned باید با سوار شدن بر پشت آن، اسب را اهلی کنید. آموزش شیوه رام کردن اسب را از بالای همین مقاله می‌توانید مطالعه کنید. آموزش ویدیویی پیدا کردن اسب سفید Arabian را از پایین می‌توانید تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اما دومین اسب زیبای بازی که از قضا مشکی نیز است از چپتر چهارم و با ورود به اصطبل شهر بزرگ Saint Denis در دسترس قرار می‌گیرد. تمام ویژگی‌های Black Arabian مشابه White-Maned Arabian است با این تفاوت که این اسب یک درجه در زمینه استقامت و سلامت بهتر از White-Maned Arabian است. از طرفی بهترین اسب بازی بعد از Epilogue و در اصطبل بلک واتر در دسترس قرار می‌گیرد این اسب Rose Grey Bay Arabian نام دارد و از تمام اسب‌های بازی در زمینه استقامت و سلامت بهتر است. در این بین اگر به غیر از نژاد Arabian به دنبال اسب خوب از نژاد دیگر می‌گردید، Missouri Fox Trotter گزینه خوبی برای شما خواهد بود، این اسب نیز در اصطبل بلک واتر و Saint Denis برای خریداری در دسترس است.

بهترین اصطبل‌ها برای خرید و فروش اسب‌‌ها

در کنار اصطبل‌های معمول بازی که در هر شهر می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید دو اصطبل خاص در بازی حضور دارند که اسب‌هایی با بالاترین کیفیت را برای خرید ارائه می‌دهند. یکی از این اصطبل‌ها در Saint Denis قرار دارد که از چپتر دوم به بعد می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این اصطبل اسب‌هایی با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار دارد و در نتیجه پول زیادی را باید برای خریداری همراه داشته باشید. اصطبل دیگر در بلک واتر قرار دارد. دسترسی به این اصطبل به طور خاص تا پایان بازی ممکن نیست.

Horse Fence Location

به طور خاص یکی از خریداران مال دزدی یا مال‌خرها (Fence) که در سراسر مپ حضور دارند، به دنبال خرید اسب‌های شما با قیمتی بالاتر هستند. Horse Fence را می‌توانید بالای کمپ‌تان در چپتر سوم پیدا کنید. جایی که در یکی از چالش‌های بازی باید ۶ اسب را دزدیده و به این مال‌خر بفروشید.

آیتم‌های کاربردی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، برخی آیتم‌ها منحصرا برای اسب‌ها طراحی شده‌اند و می‌توانید با خریداری آنها از فروشگا‌‌ه‌ها شرایط و پارامترهای اسب‌تان را بهبود ببخشید. شماری از این آیتم‌ها را می‌توانید از پایین مشاهده کنید:

آیتم اسبکاربردهزینه

Horse Reviver

احیا اسب۹.۵۰

Classic Oatcakes

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب

۴.۰۰

Potent Horse Stimulant

افزایش ملایم استقامت اسب۴.۰۰

Horse Stimulant

افزایش اندک استقامت اسب۲.۵۰

Potent Horse Medicine

افزایش ملایم سلامت اسب۳.۰۰

Horse Medicine

افزایش اندک سلامت اسب۱.۵۰

Fresh Peach

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب۰.۵۰

Local Carrot

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب۰.۵۰

Bartlett Pear

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب۰.۶۵

Orchard Apple

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب۰.۴۰

Hand Picked Corn

افزایش اندک سلامت، Dead Eye، سلامت اسب و استقامت اسب۰.۴۰

بازی رد دد ردمپشن ۲ توجه ویژه‌ای را به اسب‌ها کرده است و همین موضوع نیز باعث شده تا بازیکنان ارتباط نزدیکی را با اسب خود پیدا کنند. ارتباطی که در جریان بازی تاثیر می‌گذارد و مجبورید تا در کنار فکر کردن به سلامت آرتور، از خواسته‌ها و نیاز‌های اسب نیز آگاه شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده