نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

گرافیک عالی بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در ویدیو جدید گیم پلی

بازی Gran Turismo 7 (گرن توریزمو 7) در ویدیوهای گیم‌پلی جدید زیباتر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار جدیدترین ساخته‌ی استودیو Polyphony Digital باقی مانده است و پخش ویدیوهای جدید از گیم‌پلی این اثر پس از برگزاری رویداد State of Play مخصوص گرن توریزمو در هفته گذشته همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین اخبار بازی، رسانه گیم‌اینفورمر نمایش ۱۵ دقیقه‌ای جدیدی را از گیم‌پلی GT7 منتشر کرده است که سطح بالای گرافیک بازی را به نمایش می‌گذارد.

گرن توریزمو ۷ اولین نسخه شماره‌دار این سری پس از بازی Gran Turismo 6 سال ۲۰۱۳ به حساب می‌آید و هواداران سرسخت این مجموعه بی‌صبرانه در انتظار تجربه‌ی آن هستند. در جریان این ویدیوی جدید، اعضای تیم تحریریه‌ی گیم‌اینفورمر به تشریح حالت‌ها و بخش‌های مختلف بازی می‌پردازند. عکس‌برداری‌های پرجزئیات در Scapes، بخش GT Cafe که برای اولین‌بار در این نسخه به بازی اضافه شده است، ماشین‌ها و پیست‌های جدید از جمله مواردی هستند که در این ویدیو با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. شما می‌توانید این نمایش را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در دیگر اخبار این بازی موردانتظار، مدتی پیش استودیو ژاپنی پولی‌فونی دیجیتال رسما اعلام کرد که گرن توریزمو ۷ روی کنسول ‌های نسل هشتم و نهم سونی از بازی بین‌پلتفرمی یا بین‌نسلی (Cross-generation Multiplayer) بین پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بهره می‌برد.

برخورداری از گرافیک فنی عالی تنها نکته‌ی مثبتی نیست که بازی Gran Turismo 7 به‌لطف استفاده از قدرت پلی استیشن 5 به‌دست می‌آورد. بلکه سازندگان از قابلیت‌های خاص دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی هم بهره برده‌اند. بیشتر از ۴۲۰ ماشین از همان روز عرضه در بازی وجود دارند و بازیکن‌ها می‌توانند در ۹۷ مسیر مسابقه مشغول رانندگی شوند. وجود تعداد بسیار زیادی از قطعات مختلف در گرن توریزمو 7 نیز سبب می‌شود که گیمر بتواند کارهای پرشماری را در بخش تنظیم فنی خودرو انجام دهد. البته که تعداد اتومبیل‌ها و موارد دیگر، با آپدیت‌های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا استودیو Polyphony Digital به پشتیبانی طولانی‌مدت از بازی شبیه‌ساز رانندگی واقعی خود عادت دارد.

بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده