// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

جزئیات آسمان شب و اتومبیل ها در نمایش بلند گیم پلی بازی Gran Turismo 7

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در State of Play جدید که کاملا متمرکز روی Gran Turismo 7 بود، اطلاعات هیجان‌انگیزی راجع به این بازی ریسینگ انحصاری را تحویل طرفدارها داد.

استودیو بازی‌سازی ژاپنی Polyphony Digital در تاریخ ۴ مارچ/مارس (۱۳ اسفند) بالاخره گرن توریزمو 7 را تقدیم گیمرهای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 می‌کند. حالا به‌لطف پخش State of Play جدید سونی با تمرکز روی آن، تازه‌ترین اخبار بازی به‌دست طرفدارها رسیده‌اند.

سازندگان تایید کردند که پشتیبانی بازی Gran Turismo 7 از ری تریسینگ باعث رسیدن جلوه‌های گرافیکی آن به سطح بسیار بالا می‌شوند؛ تا درون و بیرون ماشین‌ها به زیبایی مقابل چشم‌های مخاطب قرار بگیرد.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب PlayStation

به‌گفته‌ی یامائوچی، گرن توریزمو 7 برای همه لذت‌بخش است؛ از طرفدارهای قدیمی و سرسخت تا افرادی که با GT7 برای نخستین بار وارد مجموعه می‌شوند

هرمن هالست، رئیس استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی) سونی در بلاگ پلی استیشن نوشت: «من می‌دانم که طرفدارهای سری بازی Gran Turismo منتظر این بودند که ببینند استودیو Polyphony Digital روی کنسول PS5 موفق به انجام چه کارهایی می‌شود. فکر می‌کنم آن‌ها [پس از تجربه‌ی اثر] از نتیجه‌ی کار راضی خواهند بود. همان‌گونه که انتظار داشتید، بازی زیبا است.

من واقعا تحت تاثیر استفاده‌ی استودیو Polyphony Digital از دسته‌ی دوال‌سنس قرار گرفتم. همه می‌دانیم که کازونوری یامائوچی (خالق مجموعه بازی گرن توریزمو) چه‌قدر علاقه‌مند به بازسازی تجربه‌ی رانندگی واقعی برای بازیکن‌ها است. دوال‌سنس در این زمینه عملکردی بدون نقص دارد».

بازی Gran Turismo 7 نه‌تنها از روز عرضه بیشتر از ۴۰۰ اتومبیل و ۹۷ مسیر مسابقه را در خود جا داده است، بلکه با گذر زمان تعداد پیست‌ها و ماشین‌های آن بیشتر می‌شود. یک نکته‌ی جالب درباره‌ی گرن توریزمو 7 این است که برخی از طراح‌های برترین اتومبیل‌ها در بازی حضور دارند و به توضیح هویت خودرو خلق‌شده توسط خود می‌پردازند. یامائوچی می‌خواهد مخاطب طی یک روند طبیعی، در تجربه‌ی بازی Gran Turismo 7 با فرهنگ و تاریخ ماشین‌ها آشنا شود.

آسمان شب در بازی گرن توریزمو 7

(آسمان شب در بازی Gran Turismo 7)

در بخش Custom Race می‌توانید سراغ شخصی‌سازی مواردی همچون شرایط جوی و عملکرد هوش مصنوعی بروید تا مسابقات جذاب برای خود را بسازید. بازی شامل رقابت‌های متفاوت و هیجان‌انگیز است. همچنین یامائوچی توضیح داد که بخش‌های آموزشی سبب می‌شوند که بازیکن‌های تازه‌کار بتوانند مهارت رانندگی در گرن توریزمو 7 را کسب کند.

GT7 از Split Screen برای بازی آفلاین دو گیمر با هم، رقابت‌های آنلاین دوستانه و صدالبته مسابقات حرفه‌ای بین بازیکن‌های قرارگرفته در نقاط گوناگون دنیا پشتیبانی می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید استودیو استودیو Polyphony Digital به‌صورت کامل پروسه‌ی شکل‌گیری ابرها در آسمان را شبیه‌سازی کرده است تا آسمان مناطق مختلف، جلوه‌ای واقعی در بازی GT7 داشته باشد. سازندگان در خلق آسمان شب، ستاره‌ها و ماه نیز با کمک داده‌ها ناسا (NASA) چنین توجهی را به خرج داده‌اند. شبیه‌سازی با چنان دقتی انجام شده است که شرایط جوی روی جلوه‌ی رنگ ستاره‌ها تاثیر می‌گذارد. جایگاه سیاره‌ها و ستاره‌ها در آسمان براساس اطلاعات واقعی ارائه‌شده از سوی ناسا مشخص می‌شود.

اسکرین شات رسمی از بازی Gran Turismo 7 شرکت سونی

در یک پیست طولانی به مانند مسابقات واقعی ممکن است در بخشی از مسیر شاهد بارش باران و در بخشی دیگر شاهد تابش آفتاب باشید. واقع‌گرایی همیشه برای کازونوری یامائوچی اهمیت فراوانی داشته است و گویا او حالا بیشتر از همیشه به ارائه‌ی یک شبیه‌ساز دقیق نزدیک می‌شود. وزش باد، سطح مسیر مسابقه و بخش به بخش تنظیم فنی خودرو با شبیه‌سازی‌های دقیق روی رانندگی بازیکن تاثیر می‌گذارند. این اثر جدید PS Studios حالا حدود یک ماه تا عرضه روی کنسول PS4 و کنسول PS5 فاصله دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده