نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ انتشار بازی Deathloop رسما اعلام شد

استودیوی آرکین با انتشار تریلر کوتاهی از زمان انتشار بازی Deathloop برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر پرده برداشت.

روز گذشته فروشگاه نیوزیلند پلی استیشن به این موضوع اشاره کرد که بازی Deathloop برای انتشار در اردیبهشت سال آینده در نظر گرفته شده است. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی آرکین با انتشار تریلری رسماً عرضه‌ی بازی در این تاریخ را تأیید کرده است. تریلر تازه بسیار کوتاه است، اما مطمئناً از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ مه ۲۰۲۱) را برای ورود بازیکنان به این حلقه‌ی زمانی تعیین می‌کند.

دانلود از آپارات

بازی Deathloop از زمان معرفی اولیه در نمایشگاه E3 2019 بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد. قطعاً تا زمان تجربه‌ی این بازی نمی‌توان درباره‌ی آن قضاوت کرد، اما تابه‌حال نمایش‌های بی‌نظیری را از آن شاهد بودیم. این بازی گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را با ترکیب جذاب حلقه‌های زمانی و برخی از مهارت‌های مبارزه‌ای زیرکانه خلق و تقدیم بازیکنان می‌کند. به همه‌ی این موارد بخش چندنفره‌ی اختیاری آن را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید که با چه بازی شگفت‌انگیزی روبه‌رو هستید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی Deathloop تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. انتشار بازی تنها برای این پلتفرم‌ها غافل‌گیرکننده بود، اما پس از اینکه شرکت مایکروسافت به خریداری زنیمکس، شرکت مادر استودیوی آرکین اقدام کرد، غافل‌گیرکننده‌تر نیز شد. در حقیقت آرکین یکی از استودیوهای فرست-پارتی شرکت مایکروسافت است که یک بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 ارائه می‌دهد.

البته خریداری زنیمکس توسط شرکت مایکروسافت و توافق استودیوی آرکین با سونی برای عرضه‌ی انحصاری بازی Deathloop در یک زمان اتفاق نیفتاده است، اما همچنان غیرعادی است. بااین‌حال نباید از یاد برد که کاربران ایکس باکس سری ایکس نیز می‌توانند تقریباً یک سال پس از عرضه‌ی بازی Deathloop به تجربه‌ی آن در کنسول‌هایشان بپردازند. اگر استودیوی آرکین بتواند به وعده‌هایش جامه‌ی عمل بپوشاند و اثری را ارائه دهد که تاکنون به نمایش گذاشته است، با یک بازی فوق‌العاده طرف خواهیم بود. همان‌طور که به آن اشاره کردیم، بازی Deathloop در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و باتوجه‌به اینکه این بازی برای یک سال در انحصار کنسول نسل نُهم شرکت سونی است، می‌توان انتظار عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس را داشت. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده