// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۰

تاریخ انتشار بازی Deathloop احتمالا مشخص شده است

طبق اطلاعات درج شده در صفحه‌ی Deathloop در فروشگاه پلی استیشن نیوزلند، عرضه‌ی این بازی احتمالا برای ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

بازی Deathloop، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Arkane است که قرار بود تا آخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود، ولی درنهایت چند ماه بعد خبر آمد که عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که سازندگان تاریخ انتشار نهایی این بازی مورد انتظار را مشخص کرده‌اند. وب‌سایت ژاپنی Gematsu به‌تازگی اعلام کرده که بازی Deathloop در فروشگاه نیوزلند پلی استیشن برای عرضه در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۱ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) فهرست شده است. همچنین در صفحه‌ی بازی اشاره شده که قرار است دو نسخه‌ی استاندارد و دیلاکس از آن برای خرید موجود باشد که نسخه‌ی دیلاکس آن شامل مزایا و آیتم‌های اضافی به‌علاوه‌ی نسخه‌ای دیجیتالی از موسیقی متن بازی خواهد بود. درحال‌حاضر نه شرکت بتسدا و نه استودیوی آرکین صحیح بودن این اطلاعات را تایید نکرده‌اند، ولی باتوجه‌به اینکه این خبر از یک درگاه رسمی فاش شده است، احتمال موثق بودن آن بالا است. درصورت تمایل می‌توانید یکی از تریلر‌های گیم‌پلی بازی Deathloop را که چندوقت پیش منتشر شد، در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

با اینکه مدتی است مایکروسافت شرکت Bethesda و تمام زیرمجموعه‌های آن را خریده است، Deathloop یکی از آن بازی‌های بتسدا است که وضعیت انتشار غیرمعمولی دارد. سازندگان بازی قبل از نهایی شدن انتقال مالکیت بتسدا به مایکروسافت، با سونی به توافقاتی رسیده بودند که درنتیجه‌ی آن، دث‌لوپ قرار است به‌مدت یک سال، در انحصار کنسول پلی استیشن 5 باشد. به‌علاوه، در تاریخ احتمالی اردیبهشت ۱۴۰۰، نسخه‌ی پی سی بازی نیز عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس باید مدت بیشتری برای تجربه‌ی این بازی صبر کنند.

اگر تاریخ عرضه‌‌ی فروشگاه نیوزلند پلی استیشن توسط بتسدا و آرکین به‌صورت رسمی تایید شود، می‌توانید خبر آن را ازطریق زومجی دنبال کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده