// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Streets of Kamurocho معرفی شد

Streets of Kamurocho ترکیبی از دو بازی Yakuza و Streets of Rage 2 است که به‌صورت محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

چندی پیش بود که شاهد همکاری سگا و Fall Guys به مناسبت سالگرد ۶۰ سالگی شرکت سگا بودیم، اما این شرکت ژاپنی موارد هیجان‌انگیز دیگری را هم به مناسبت ۶۰ سالگی خود برای کاربران درنظر گرفته است. به‌تازگی و با انتشار یک تریلر، سگا اعلام کرده در جریان همکاری خود با Empty Clip Studios بازی Streets of Kamurocho را برای کاربران کامپیوتر توسعه داده است. درواقع این بازی ترکیبی از Yakuza و Streets of Rage 2 است.

نکته‌ی قابل ملاحظه این معرفی، محدود بودن Streets of Kamurocho است. کاربران پی سی تنها از تاریخ ۲۶ مهر ماه (۱۷ اکتبر) تا تاریخ ۲۸ مهر ماه (۱۹ اکتبر) قادر به تجربه‌ی Streets of Kamurocho خواهند بود. در تریلر منتشر شده هم کازوما و ماجیما را می‌بینیم که درکنار یکدیگر در حال نابودی ارازل اوباش کاموروچو هستند. همچنین در بخشی از تریلر، نبرد میان کازوما و ماجیما با نیشیکیاما نشان داده می‌شود. شخصی که کازوما از او به‌عنوان برادر خود در اولین نسخه از یاکوزا یاد می‌کرد.

ازاین‌رو انتظار می‌رود که وقایع بازی مربوط‌به نسخه اول یاکوزا باشد. همچنین در این تریلر یک شخصیت سوم هم نشان داده می‌شود که ظاهرا شخصیت مخفی بازی است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Streets of Kamurocho را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود تریلر از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده