// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

اسکین سونیک به بازی Fall Guys اضافه خواهد شد

تیم سازنده‌ی بازی Fall Guys با همکاری با سگا اسکین Sonic the Hedgehog را به بازی اضافه خواهند کرد.

بازی Fall Guys بدون شک در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که افراد زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه آن هستند. بازی Guys Falls پس از انتشار به سرعت به یکی از بهترین آثار استودیوی Mediatonic تبدیل شد و این بازی هم‌اکنون به‌تازگی وارد فصل دوم خود، که تمرکز بر فضایی قرون وسطایی دارد، شده است.

امروز تیم سازنده‌ی این بازی ازطریق صفحه‌ی توییتر خود اعلام کردند که لباس ویژه بعدی آن‌ها Sonic the Hedgehog خواهد بود.

لباس سونیک در بازی فال گایز

لباس جدید Sonic در بازی Fall Guys در تاریخ ۲۳ مهر ماه به بازی اضافه خواهد شد و با تعداد ۱۰ تاج برای بازیکنان قابل خرید خواهد بود. باتوجه‌به اینکه استودیو Mediatonic تعداد تاج‌هایی را که می‌توانید ازطریق Battle Pass جدید به‌دست بیاورید افزایش داده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که به‌زودی تعداد زیادی بازیکن با لباس سونیک را در درون بازی ببینیم.

این لباس جدید بخشی از جشن ۶۰ سالگی سگا محسوب می‌شود. این شرکت رویدادها و تخفیف‌های متنوعی را برای جشن گرفتن این سالگرد برگزار کرده است. به هر حال Fall Guys جزو موفق‌ترین بازی‌های سال محسوب می‌شود و مشارکت با آن‌ها اقدامی است که این روزها تقریباً همه سعی می‌کنند انجام دهند.

البته سونیک تنها محتوایی نیست که در دسترس قرار خواهد گرفت؛ زیرا فصل ۲ این بازی تعداد زیادی محتوای جدید را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین استودیو Mediatonic حالت جدید Showdown Selector را به بازی اضافه کرده است که در این حالت تمامی مرحله‌های غیر رقابتی از بازی حذف می‌شود تا تجربه رقابتی‌تری را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

بازی Fall Guys هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ در دسترس است و فصل ۲ این بازی از هفته‌ی گذشته آغاز شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده