// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹

اولین ویدیو از بخش چند نفره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی از گیم‌پلی بخش چند نفره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شده است که حالت‌های Checkpoint Race و Crate Combo را نمایش می‌دهد.

پس از فاش شدن اطلاعات مربوط‌به بخش چند نفره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time، مدتی پیش بخش چند نفره این بازی رسما تأیید شد. در همین راستا IGN اولین ویدیو از بخش چند نفره بازی را به نمایش گذاشته است که بخش‌هایی از حالت‌های Checkpoint Race و Crate Combo را نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو شاهد حضور و نمایش Fake Crash و Fake Coco نیز هستیم.

بخش چندنفره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به دو دسته رقابتی و حالت co-op تقسیم می‌شود. در حالت رقابتی حداکثر چهار بازیکن برای کسب بالاترین امتیاز ممکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بخش کوآپ همکاری‌محور بازی که Pass N. Play نام دارد، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مراحل تک‌نفره‌ی بازی را به‌صورت چندنفره با هم تجربه کنند. بازیکنان در بخش co-op بازی با یکدیگر می‌توانند مراحل داستانی آن را در حالت‌های معمول و حتی حالت N. Verted تجربه و آن را کامل کنند. شاید تجربه حالت چندنفره بازی در یک صفحه‌ی نمایشگر کاملا مناسب نباشد اما تجربه‌ی جذابی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین قرار است طی روزهای آینده تصاویر و ویدیویی از گیم‌پلی بخش Pass N. Play قسمت جدید بازی Crash Bandicoot نیز منتشر شود. بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر ماه) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده از کد‌های وب‌سایت بازی، این بازی احتمالا برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد اما هنوز اکتیویژن رسما آن را اعلام نکرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده