// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

غاز دوم بازی Untitled Goose Game صدای جدیدی خواهد داشت

حالت چنده نفره بازی Untitled Goose Game به‌زودی منتشر می‌شود و استودیوی سازنده بازی یعنی House House با انتشار یک تریلر کوتاه از صدای دومین غاز بازی رونمایی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

به‌روزرسانی جدید بازی Untitled Goose Game، حالت چنده نفره‌ را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ اضافه می‌کند. استودیوی House House برای اینکه اشتیاق طرفداران را نسبت به حالت چنده نفره بالا ببرد با انتشار یک تریلر کوتاه نمایی از دومین غاز بازی را نشان می‌دهد. در توییتی که این استودیو در حساب رسمی خود در توییتر منتشر می‌کرده‌اند، دو غاز را درحالی‌که با یکدیگر شوخی می‌کنند، نشان می‌دهد.

دومین غاز بازی از نظر ظاهر نسبت به غاز اصلی کمی تیره‌تر و همچنین صدای آن نیز واضح‌تر است. شما می‌توانید این ویدیوی کوتاه را در پایین مشاهده کنید:

مشاهده در آپارات

آپدیت حالت چنده نفره بازی در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) به‌صورت کاملا رایگان منتشر می‌شود و می‌توانید بازی را از ابتدا به طورکامل با دوستان خود تجربه و و در روستای درون آن خراب کاری کنید. بازی Untitled Goose Game در سال ۲۰۱۹ برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، ایکس ‌باکس وان، پلی‌ استیشن 4 منتشر شده است و توانست بازیکنان بسیار زیاده را به سمت خود جذب کند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده