// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر نسخه Xbox Series X و Xbox One بازی Gears Tactics

مایکروسافت به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Gears Tactics منتشر کرده که شاید معرفی نسخه کنسولی و ویژگی‌های آن هستیم.

در گذشته اعلام شده بود که بازی Gears Tactics برای ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس | اس هم عرضه خواهد شد. همچنین پس از رویداد مایکروسافت مشخص شد که Gears Tactics بازی روز عرضه کنسول‌ نسل بعد مایکروسافت است. به‌عبارتی کاربران ایکس‌باکس وان و سری ایکس | اس در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر) به Gears Tactics دسترسی پیدا خواهند کرد.

این در حالی است که نمایشی از نسخه کنسولی بازی در دسترس قرار نگرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیو اسپلش دمیج (Splash Damage) و مایکروسافت (Microsoft)، به‌ترتیب سازنده و ناشر گیرز تاکتیکس، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند که نسخه کنسولی را به‌تصویر می‌کشد. در جریان این تریلر شاهد محتویات جدیدی برای کاربران کنسولی Gears Tactics هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به اضافه شدن جک، ربات دوست داشتنی مجموعه Gears، اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین کاربران Xbox Game Pass هم در روز عرضه قادر به تجربه‌ی بازی هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Gears Tactics توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Gears Tactics با بردن سری محبوب Gears به سبک استراتژی تاکتیکی، نشان می‌دهد که این مجموعه در صورت پیاده‌سازی درست پتانسیل خیلی خوبی در سبک‌های دیگر هم دارد. استودیو اسپلش دمیج به‌عنوان سازنده اصلی بازی، مشخصا شناخت خیلی خوبی از ساختار این سبک دارد و به همین دلیل توانسته مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را به شکلی پیاده که شاهد یک تجربه تاکتیکی واقعی و پرجزییات باشیم؛ تجربه‌ای که حتی مشکلی مثل روند تکراری مراحلش در مخصوصا نیمه دوم بازی هم باعث نمی‌شود تا از پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف، شخصی‌سازی تجهیزات و نیرو‌ها و پشت سر گذاشتن چالش‌های بازی لذت نبریم. Gears Tactics، از آن دست بازی‌هایی است که بلافاصله پس از تمام کردنش، دل‌تان برایش تنگ خواهد شد و همین نشان می‌دهد که سازندگان چقدر کارشان را درست انجام داده‌اند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده