// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

Beat Saber بخش چند نفره دریافت می‌کند

شما می‌توانید بازی Beat Saber را طی آپدیتی در ماه اکتبر به به همراه دوستانتان به‌صورت آنلاین بازی کنید و همچنین پک BTS در طی آپدیت بعدی به بازی اضافه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید فیسبوک (به‌عنوان مالک آکیولس) سال گذشته استودیو سازنده‌ی بازی Beat Saber، یعنی استودیو Beat Games را خریداری کرده بود و اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که Facebook Connect امروز چندین خبر مهم از جمله قیمت هدست Oculus Quest 2 را اعلام کرد .یکی دیگر از اخبار جالبی که اعلام شد این بود که بازی Beat Saber یک آپدیت گسترده برای اضافه شدن بخش مولتی پلیر به بازی در تاریخ ۲۲ مهر ماه دریافت خواهد کرد.

این آپدیت که ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت به شما این امکان را می‌دهد که دربرابر دوستان یا بازیکنان دیگر (به‌صورت تصادفی) در سراسر جهان رقابت کنید. همچنین در ماه نوامبر، ما شاهد در دسترس قرار گرفتن یک بسته موسیقی BTS هستیم که کاملاً متناسب با حال و هوای رقابت چند نفره خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید تریلر بخش مولتی پلیر را تماشا کنید.

بازی ‌Beat Saber یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این بازی که ترکیبی از موسیقی و حرکات ریتمیک است توانسته با ریتم و آهنگ‌های جذاب به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها تبدیل بشود و اضافه شدن بخش مولتی پلیر به این بازی منطقی به نظر می‌رسد.

با توجه به تعداد زیادی از بازیکنان که به‌دلیل قیمت پایین هدست Quest 2 یعنی ۲۹۹ این هدست را خریداری خواهند کرد، زمان خوبی برای اضافه شدن این ویژگی به بازی Beat Saber محسوب می‌شود.

Beat Saber در تاریخ ۲۲ مهر ماه آپدیت بخش مولتی پلیر خود را برای Oculus Quest دریافت خواهد کرد. ما امیدواریم که نسخه‌ی پلی‌استیشن VR نیز همان روز منتشر شود اگرچه توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که ممکن است تاریخ انتشار آن تأخیر بخورد. بسته BTS نیز در ماه نوامبر به بازی اضافه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده