نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴

گیم پلی بازی Project Cars 3 روی بالاترین تنظیمات گرافیکی

به فاصله سه روز مانده به زمان عرضه بازی ریسینگ Project Cars 3، یکی از کاربران گیم‌پلی ۹ دقیقه‌ای با بالاترین تنظیمات بازی را در فضای مجازی منتشر کرد.

از زمانی‌که بازی‌های ویدیویی پا به عرصه گذاشتند همواره سبک ریسینگ حضور پررنگی را تجربه کرده‌ و به یک عضو جدانشدنی تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی سعی کرده‌اند با تولید بازی‌هایی متنوع در این ژانر، به‌نوعی گوی سبقت را از دیگری بگیرند. استودیوی Slightly Mad حدود چهار سال پیش با قول تولید یک شبیه‌ساز ریسینگ، اولین بازی از سری Project Cars را روانه بازار کرد؛ اما این بازی به‌دلیل وجود مشکلاتی نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت موفق عمل کند.

در این مدت اما تیم سازنده بی‌کار نبوده و در سال ۲۰۱۷ با انتشار Project Cars 2 تمام تلاش خود را برای رفع ایرادهای نسخه اول این مجموعه کرده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدودا سه ماه پیش استودیوی Slightly Mad با انتشار تریلری از جدیدترین نسخه این سری تحت عنوان Project Cars 3 پرده‌برداری کرد.

باتوجه به اینکه بازی Project Cars 3 قرار است سه روز آینده یعنی در تاریخ هفت شهریور (۲۸ اوت) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان روانه بازار شد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گیم‌پلی نسبتا طولانی از آن توسط یکی از کاربران در فضای مجازی منتشر شد.

نکته قابل‌توجه در خصوص ویدیوی تازه منتشر شده این است که گیمر بازی را روی بالاترین تنتظیمات ممکن انجام داده و ویدیوی آن را منتشر کرده است. براساس اطلاعات در دسترس، این فرد با نام کاربری Shirrako، برای تجربه بازی Project Cars 3 روی رزولوشن 2160P و همین‌طور ۶۰ فریم بر ثانیه، از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti استفاده کرده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنم تا بهتر و دقیق‌تر از گذشته با اتمسفر بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ریسینگ و به‌خصوص مجموعه Project Cars هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از سومین نسخه آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده