// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

بازی Subnautica و محتوای Below Zero برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Unknown Worlds Entertainment با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی Subnautica و Subnautica: Below Zero در سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

بازی Subnautica از استودیو استودیو Unknown Worlds Entertainment قطعاً یکی از بهترین بازی‌های اکتشافی در تاریخ بازی‌های اخیر است و اکنون عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ تایید شده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

اگر تا به حال نام بازی Subnautica به گوش‌تان نخورده، داستان بازی از این قرار است که شما یک مسافر فضایی هستید که سفینه‌ی فضایی شما به صورت ناگهانی منفجر می‌شود و در سیاره‌ای غیر مسکونی رها می‌شوید. این سیاره‌ی آبی خانه جدید یا محل دفن شما خواهد بود و شما باید برای زنده ماندن و یافتن راهی برای بازگشت به فضا نیازهای اساسی خود را در این جهان برطرف کنید.

Subnautica با مکانیسم تلاش برای بقای خود و سطح دشواری‌های مختلف بازی می‌تواند یک تجربه داستانی عالی و یک ماجراجویی هیجان انگیز باشد. در این بازی شما باید به طور مداوم غذا و ذخایر آب پاک تهیه کنید. شما با یک قایق کوچک که نقش زیردریایی هم دارد، بازی را شروع می‌کنید و می‌توانید در نهایت پایگاه عظیم زیر آبی خود را بسازید و همچنین چندین وسایل نقلیه مختلف نیز برای کمک به کاوش خود در دریای عمیق و بزرگ و همچنین فهمیدن رازهای این دنیا قابل ساخته شدن هستند.

بازی Subnautica به طور کل یک تجربه بسیار خوب محسوب می‌شود و طبق اطلاعات منتشر شده ازطرف استودیو Unknown Worlds، تاکنون بیش‌از پنج میلیون نسخه از بازی Subnautica روی تمامی پلتفرم‌ها به‌فروش رسیده است.

بازی Subnautica برای اولین بار برای کامپیوتر منتشر شد و پورت قبلی این بازی روی کنسول پلی استیشن 4 در ابتدا دچار اشکالات زیادی بود و تجربه‌ی چنین بازی سنگین مدیریتی بدون کیبورد و ماوس نیز برای بازیکنان دشوارتر بود. ما امیدواریم که پورت این بازی برای نینتندو سوییچ با دقت بیشتری صورت بگیرد.

بازی Subnautica و بسته‌ی الحاقی آن با نام Subnautica: Below Zero در اوایل سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده