نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

بیش از پنح میلیون نسخه از بازی Sabnauatica به فروش رسیده است

طبق اطلاعات منتشر شده ازطرف استودیو Unknown Worlds، تاکنون بیش‌از پنج میلیون نسخه از بازی Subnautica روی تمامی پلتفرم‌ها به‌فروش رسیده است.

بازی جهان‌باز سبک بقای Subnautica، اثر استودیو مستقل Unknown Worlds Entertainment، توانست رکورد فروش تازه‌ای را برای خود ثبت کند. این بازی از زمان انتشار نسخه دسترسی زودهنگام خود در ژانویه سال ۲۰۱۸ توانسته است فروش بیش‌ از پنج میلیون نسخه روی تمام پلتفرم‌ها را در کارنامه خود ثبت کند.

استودیو سازنده بازی در مصاحبه‌ای با گیم اینداستری تأیید کرد که درکل تعداد پنج میلیون و ۲۳۰ هزار نسخه از بازی Subnautica روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، استیم و فروشگاه اپیک گیمز به‌فروش رسیده است. تعداد دانلودهای رایگان این بازی در مدت زمان‌های مشخص، در این آمار حساب نشده‌اند. برای مثال، این بازی به‌مدت دو هفته در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده بود و در طول این مدت زمان، نزدیک‌به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار بار دانلود شد.

بازی Subnautica در حال‌حاضر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس بازیکنان قرار دارد. شما در این بازی نقش یک غواص را برعهده دارید و باید با در دست گرفتن کنترل او، دنیای پهناور زیر آب را جستجو کنید. ماجراجویی‌های شما قطعاً با خطرات و مشکلاتی نیز همراه است که باید با آن‌ها روبه‌رو شوید. دنباله این بازی، با نام Subnautica: Below Zero اکنون در دست توسعه است. در واقع این بازی سال گذشته وارد حالت دسترسی زودهنگام شد و شما می‌توانید نسخه اولیه آن را تجربه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده