// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر فصل ششم Apex Legends با محوریت گیم پلی رمپارت و تغییرات نقشه بازی منتشر شد

استودیو ریسپاون اینترتینمنت تریلر گیم‌پلی فصل ششم Apex Legends را منتشر کرده که در آن شاهد کاراکتر رمپارت، سلاح جدید و تغییرات نقشه بازی هستیم.

چندی پیش بود که تریلر سینمایی فصل ششم بازی Apex Legends در دسترس قرار گرفت و لجند جدید بازی با نام رمپارت هم به‌نمایش گذاشته شد. فصل ششم Apex Legends که Boosted نام دارد، در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۸ اوت) عرضه می‌شود و در تریلر جدید ایپکس لجندز، محتویات سیزن‌پس این فصل و گیم‌پلی رمپارت را مشاهده می‌کنیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، تریلر گیم‌پلی فصل ششم این بازی بتل رویال را منتشر کرده است. در بخشی از این تریلر، شخصیت رمپارت و مهارت‌های او را مشاهده می‌کنیم. این در حالی است که در این فصل، سلاح جدیدی به نام Volt هم به بازی اضافه می‌شود که از خانواده SMG است. 

در توضیحات کاراکتر رمپارت آمده است که «او مهارت بالایی در استفاده از ماد دارد و در جریان نبردهای زیرزمینی، اسم و رسم خود را به‌دست آورده است.» به‌نظر می‌رسد رمپارت کاراکتر جالبی باشد و دارای یک Turret نابودگر است که ازطریق آن می‌توانند تمامی دشمنان را به گلوله ببندد. همچنین رمپارت Turret خود را «شیلا» خطاب می‌کند. از دیگر ویژگی‌های رمپارت هم می‌توان‌به یک شیلد محافظ به‌همراه یک Turret برای سایر هم‌تیمی‌ها اشاره کرد.

ساخت‌وساز، یکی از ویژگی‌های جدید فصل ششم Apex Legends است. بازیکنان با جمع‌آوری منابع مختلف در هر دور از بازی کردن خود، می‌توانند به‌سراغ کپسول‌های نارنجی رنگی بروند که Replicators نامیده می‌شود. در ادامه می‌توانید به‌واسطه‌ی Replicator مواردی مثل لباس جنگی، مهمات و سلاح‌های مختلفی را دراختیار بگیرید. در ادامه بد نیست به نسخه بازطراحی شده نقشه World's Edge هم اشاره‌ای داشته باشیم. دراینجا شاهد استفاده از راه‌ها و مسیرهای بیشتر، محیط‌های پرتاب موشک و دیوارهای انفجاری در محیط‌های Skyhook، Lava Fissure و Train Yard هستیم. 

در انتها جیمز مک‌کورد، کارگردان بخش طراحی Apex Legends، اعلام کرده که بازطراحی نقشه World's Edge سبب می‌شود تا مکانیسم‌های گیم‌پلی جدید بازی بیشتر به چشم آیند، گزینه‌های بیشتری برای درگیری میان کاربران به‌وجود آید و نبرد در بخش آتشفشانی بازی بیش‌ازپیش بیشتر شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی فصل ششم بازی ایپکس لجندز را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده