نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

Apex Legends تا پایان ۲۰۲۰ به صورت محدود برای موبایل منتشر می‌شود

اندرو ویلسون در جریان جلسه اخیرا سرمایه‌گذاران EA، تایید کرد که نسخه موبایل Apex Legends تا پایان امسال به شکل محدود منتشر می‌شود.

الکترونیک آرتز تقریبا چند ماه پس از انتشار بازی Apex Legends، تایید کرد که این بتل رویال رایگان روی موبایل هم منتشر می‌شود و مدتی بعد هم تایید شد که این اتفاق قبل از آوریل ۲۰۲۱ می‌افتد. در جدید‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که حداقل کاربران برخی مناطق قبل از پایان سال ۲۰۲۰ امکان تجربه Apex Legends موبایل را خواهند داشت. 

به طور دقیق‌تر، اندرو ویلسون، مدیرعامل EA، اخیرا در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران شرکت، رسما اعلام کرد که هدف آن‌ها سافت لانچ بازی تا قبل از پایان ۲۰۲۰ است. منظور از سافت لانچ، انتشار بازی در یک سری مناطق محدود است که معمولا قبل از انتشار نسخه نهایی اتفاق می‌افتد. 

بازی Apex Legends در حال حاضر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل بازی است و با توجه به موفقیت‌هایی که بازی های بتل رویال رایگان روی موبایل، مخصوصا در بازارهای آسیایی، کسب می‌کنند به نظر می‌رسد که EA قصد دارد هرچه سریع‌تر این بازی را روی موبایل هم منتشر کند و بعید نیست که سافت لانچ بازی هم در همین بازار‌ها باشد. 

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده