// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر گیم پلی بازی The Falconeer محیط و مکانیک‌های بازی را نمایش می‌دهد

تریلر گیم‌پلی بازی مستقل The Falconeer که در طی پیش نمایش مراسم Xbox Games Showcase معرفی شد، مکانیک‌های هیجان انگیز این بازی را نشان می‌دهد.

بازی مستقل The Falconeer برای اولین‌بار در طی مراسم Xbox Games Showcase مایکروسافت با جف کیلی (Geoff Keighley) معرفی شد. در طی این مراسم تعدادی بازی مستقل که برای لانچ روی ایکس‌باکس سری ایکس بهینه‌سازی شده‌ بودند، معرفی شدند. داستان بازی The Falconeer ساده است. داستان بازی در یک سرزمین دور افتاده جریان دارد و شما سوار بر یک شاهین غول پیکر بر فراز جهانی سراسر اقیانوس در نبردهای هوایی شرکت کرده و اسرار جدیدی را کشف خواهید کرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر هیجان انگیز منتشر شده را تماشا کنید.

بازی The Falconeer کاملاً خیره کننده به نظر می‌رسد. مبارزات جذاب، پالت رنگی بسیار زیبا و داستان منحصر‌به‌فرد این بازی بلافاصله آن را از بازی‌های دیگر در این ژانر جدا می‌کند. تریلرها و جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی در آینده منتشر خواهد شد و بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید فقط منتظر بمانیم. در توضیحات رسمی این بازی نوشته شده است که:

در بازی The Falconeer، یک بازی پرواز و مبارزه‌ای جهان باز، گذشته را حفظ کنید یا از پیامدهای وحشتناک آن فرار کنید. به همراه یک پرنده‌ی جنگی قدرتمند و ویرانگر به آسمان بروید و با پیوستن یا مخالفت با جناح‌ها و قبیله‌های مختلف پراکنده در سراسر دنیای اسرارآمیز The Great Ursee، از اسرار گمشده دریا پرده بردارید.

بازی مستقل The Falconeer در تعطیلات پایان سال میلادی برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان ایکس، ایکس‌باکس وان اس و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده