// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

نگاهی به پردرآمدترین بازی های موبایل

با رشد روز افزون بازی‌های موبایل و بزرگ‌تر شدن این پلتفرم، تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به پردرآمدترین بازی‌های موبایل که تابه‌حال عرضه شده‌اند.

در ۱۰ الی ۱۲ سال پیش، بازی‌های موبایل تنها به یک سری بازی کژوال و ساده محدود می‌شدند که تجربه‌ی عمیقی را در اختیار مخاطب قرار نمی‌دادند. این در حالی است که از سال ۲۰۱۲ به بعد، شاهد عرضه شدن بازی‌هایی بودیم که توانستند به مرور زمان باعث گسترش این پلتفرم شوند. امروزه شاهد این هستیم که سازنده‌های بزرگ هم سمت پلتفرم موبایل آمده‌اند و سعی می‌کنند نگاه ویژه‌ای به بازار آن داشته باشند. دراین‌میان سؤال پیش می‌آید که تابه‌امروز کدام یک از بازی‌های موبایل بیشترین درآمد را داشته‌اند؛ بازی‌هایی که همچنان سوددهی خوبی برای سازنده و ناشر دارند. برای مثال بازی Clash of Clans که توسط استودیو سوپرسل ساخته شده است، از زمان عرضه‌اش تا انتهای سال ۲۰۱۸، توانسته است ۶.۴ میلیارد دلار برای سوپرسل درآمد داشته باشد.

در شصت و نهمین قسمت از برنامه لودینگ، به‌سراغ پردرآمدترین بازی‌های موبایل رفته‌ایم تا متوجه شویم کدام یک از بازی‌ها، در طولانی مدت توانسته است درآمد بسیار زیادی را برای سازنده یا ناشر خود به ارمغان بیاورد. البته در لودینگ ۶۹ در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده‌ایم که می‌توانید به صفحه مخصوص آن مراجعه کرده و ویدیو کامل را مشاهده کنید. این در حالی است که در ادامه آیتم مربوط‌به پردرآمدترین بازی‌های موبایل برای شما کاربران قرار داده شده است و می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | مشاهده از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه شب هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده