نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۹: پلی استیشن 5، پردرآمدترین بازی‌‌های موبایل و دد اسپیس

لودینگ شصت و نهم هم از راه رسید؛ جایی که از اطلاعات مربوط به پلی‌استیشن 5 می‌گوییم، سری می‌زنیم به نوآوری‌های ماندگار کنسول‌ها و در داستان یک بازی‌ساز، از خالق دد اسپیس می‌گوییم. 

هفته گذشته، هفته بسیار هیجان‌انگیزی برای دوست‌داران کنسول‌های خانگی بود. پس از مایکروسافت، سونی رسما اولین اطلاعات را از کنسول بعدی خود که پلی‌استیشن 5 نام دارد، ارائه کرد. این اطلاعات در مصاحبه‌ای که مارک سرنی، معمار ارشد پلی‌استیشن با مجله وایرد داشت، در دسترس علاقمندان قرار گرفت. به دلیل اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتیم که در شصت و نهمین قسمت از برنامه لودینگ، در پرونده‌ای مفصل، تمام اطلاعات ارائه شده در رابطه با این کنسول را جمع‌بندی کنیم.

در ادامه لودینگ این هفته و پس از گیر دادن به مجموعه Need for Speed و به دلیل معرفی شدن رسمی کنسول پلی استیشن 5، سفری در تاریخ داشته‌ایم و در تاپ فایو، پنج عدد از بهترین نوآوری‌های کنسول‌های ویدیویی در تاریخ را رتبه‌بندی کردیم. لودینگ ۶۹ اما در همینجا تمام نخواهد شد. به مناسبت سر و صدایی که نسخه موبایل بازی Call of Duty ایجاد کرده، در پرونده‌ای ویژه به پردرآمدترین بازی‌های موبایل پرداخته‌ایم و نگاهی اجمالی به آنها داشته‌ایم.

اما هفته پیش، تولد Dead Space، یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های Survival Horror بود. به دلیل اهمیتی که این مجموعه داشت و به مناسبت تولد یازده سالگی آن، در بخش داستان یک بازی‌ساز به سراغ گلن اسکافیلد، خالق این مجموعه رفته‌ایم. لودینگ این هفته مانند همیشه بخش‌های ثابت خود را دارد. در تازه‌ها به معرفی بازی‌هایی پرداخته‌ایم که قرار است طی هفت روز آینده منتشر شوند و در بخش از زومجی بپرسید نیز به سوالات شما پاسخ داده‌ایم. با لودینگ ۶۹ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده