نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

خاطره‌انگیز ترین شخصیت‌های مجموعه Call of Duty

در این قسمت از تاپ فایو، سراغ مجموعه بازی‌های Call of Duty رفتیم و سعی کردیم از میان کاراکترهای بیشمار این مجموعه، پنج کاراکتر را که تاثیر بیش‌تری بر یاد و خاطر ما گذاشتند را انتخاب کنیم. با ما همراه باشید.

مجموعه بازی‌های کال آف دیوتی (Call of Duty) از آن دسته بازی‌هایی است که همه نوع گیمری را از هر قشری به خود جذب می‌کند. طی سالیان که از انتشار این نسخه می‌گذرد، کمتر گیمری را پیدا می‌کنید که حداقل یکی از نسخه‌های این مجموعه محبوب را تجربه نکرده باشد. جدای از گیم‌پلی راحت و روان این بازی، شاید یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مجموعه را بتوان در داستان‌گویی جذاب و شخصیت‌پردازی بی‌نظیر این بازی دانست.

مطمئناً اگر از طرفداران مجموعه مدرن وارفِر (Call of Duty: Modern Warfare) باشید، بدون شک کاراکتر محبوبِ کاپیتان پرایس از یاد و خاطرتان نرفته است. کاراکتر چندلایه‌ای که در عین بی‌رحمی‌اش در برابر دشمنان، اهمیت زیادی به اعضای تیم خود می‌داد. نمونه بارز این اهمیت و دلسوزی را شاید بتوان در رابطه میان کاپیتان پرایس و مکتاویش دید که اگرچه در ابتدا چندان دلِ خوشی از یکدیگر نداشتند، اما رفته رفته به صمیمی‌ترین دوستان هم تبدیل می‌شوند. جدای از مجموعه‌ی مدرن وار فر اما در مجموعه بلک آپس (Call of Duty: Black Ops) هم به کاراکترهای جذاب بی‌شماری برخورد کردیم. برای مثال، ویکتور رزنوف که شاید بد نباشد لقب بداخلاق‌ترین و بی‌رحم‌ترین کاراکترِ مثبت این مجموعه از بازی را تقدیمش کنیم، یکی دیگر از شخصیت‌هایی بود که در مجموعه بلک آپس نقشی اساسی ایفا می‌کرد. گذشته غم‌بار ویکتور، دشمنی‌اش با نازی‌ها و بلایی که بر سرشان می‌آورد یکی از دلایلی است که این شخصیت را برای همیشه در یادمان زنده نگه می‌دارد.

همان‌طور که گفتیم طی سالیان، این مجموعه از بازی شخصیت‌های ماندگار مثبت و منفی زیادی را به صنعت گیم معرفی کرده است که نام بردن از تمامی آن‌ها در یک تاپ فایو ممکن نیست. برای این برنامه اما ما به ناچار پنج کاراکتری که بیش‌ترین تاثیر را بر یاد و خاطرمان گذاشتند، انتخاب کردیم. برای مرور کاراکترهای ماندگار این مجموعه، در ادامه تماشای این تاپ فایو را که اولین‌بار در قسمت شصت و دوم از برنامه ویدیویی زومجی یعنی لودینگ پخش شده بود، از دست ندهید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده