// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تریلر گیم پلی جدید بازی Blair Witch مخاطب را به دل جنگل مخوف می‌برد

در تریلر گیم پلی جدید بازی Blair Witch به همراه سگ خود به گشت‌و‌گذار در جنگلی ترسناک می‌پردازید.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، استودیو Bloober Team و Lionsgate Games بازی ترسناک Blair Witch را به همراه تریلری خوفناک معرفی کردند. اگر فیلم The Blair Witch Project را که در سال ۱۹۹۹ روی پرده‌ی سینما رفت دیده باشید، احتمالا با اتمسفر بازی نیز آشنایی خواهید داشت. تیم سازنده‌ی بازی Blair Witch همان تیمی است که روی بازی ترسناک Layers of Fear نیز کار کرده است؛ در نتیجه می‌توان انتظار کاری قوی‌ را داشت.

در جدیدترین تریلر گیم پلی این بازی، الیس را که سابقا به‌عنوان پلیس خدمت می‌کرد به همراه سگ خود، Bullet، در حال قدم زدن در یک جنگل تاریک و خطرناک می‌بینیم. الیس و سگ او در جستجوی یک کودک گمشده هستند. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که Bullet می‌تواند کارهای متنوعی مانند دنبال کردن بوها، برداشتن اشیا و همچنین آگاه کردن شما از موجوداتی که می‌خواهند به شما آسیب بزنند، انجام دهد.

بازیکنان همچنین دید عمیق‌تری نسبت به وضعیت روانی الیس پیدا می‌کنند. هرچه بیشتر در جنگل جلو می‌روید، حوادث عجیب‌تری اتفاق می‌افتد و به آرامی این تحقیقات اثرات روانشناختی شدیدی بر الیس می‌گذارد. خوشبختانه، شما و Bullet به وسیله‌ی یک واکی-تاکی می‌توانید با دنیای خارج در ارتباط باشید و کاملاً تنها نیستید. همچنین شما یک دوربین فیلم‌برداری به همراه خود دارید که می‌توانید برای حل معماها از آن کمک بگیرید و با استفاده از ویژگی Rewind مشکلات پیش رو را حل کنید.

بازی Blair Witch هشت شهریور ماه برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده