// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم پلی Blair Witch اتمسفر بازی را به تصویر می‌کشد

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Blair Witch نمایش داده شده است که در جریان آن شاهد محیط‌های ترسناک و اتمسفر درگیر کننده بازی هستیم.

هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) بازی Blair Witch برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به سری فیلم‌های بلیر ویچ، می‌توانند ازطریق بازی ویدیویی اقتباسی معرفی‌شده تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را کسب کنند. بااین‌حال از زمان معرفی بازی تریلر جدیدی از آن به‌نمایش گذاشته نشده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، گیم‌اینفورمر به‌تازگی توانسته است Blair Witch را تجربه کند و یک تریلر تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن به‌نمایش بگذارد. در جریان تریلر بازی بلیر ویچ، کاراکتر اصلی را می‌بینیم که ظاهرا به‌دنبال پسر خود می‌گردد. ازاین‌رو به کمک بولت، سگ کاراکتر اصلی، وارد جنگلی مرموز می‌شود. بولت نقش راهنما را برای شما ایفا می‌کند، اما رفته رفته متوجه می‌شوید که جنگل مورد نظر، حال‌وهوای عجیبی دارد.

یکی از ویژگی‌های بازی که در جریان تریلر گیم‌پلی Blair Witch آن را مشاهده می‌‌کنیم، اتمسفر خاص و ترسناک بازی است که به‌نظر می‌رسد پتاسیل درگیر کردن مخاطب را دارد. ازطرفی بازیکنان یک چراغ قوه دارند که با استفاده از آن می‌توانند دشمنان را برای مدت کوتاهی کور کنند و پس از آن پا به فرار بگذارند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی بلیر ویچ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده