// دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

آپدیت واقعیت مجازی بازی Super Smash Bros. Ultimate با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

آپدیت جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate که پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی نینتندو Labo را اضافه می‌کند، با انتشار تریلری توسط نینتندو در دسترس قرار گرفت.

کمپانی Nintendo با سیاست خاصی که دارد در حال اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Labo به بازی‌های تحت انتشار خود است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این سیاست باعث شده که بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز از این قاعده مستثنی نباشد و پشتیبانی از این هدست در جدیدترین آپدیت این بازی نیز اضافه شود. علاوه بر این، آپدیت 3.1.0 این بازی یک‌سری قابلیت‌های جدید برای مبارزان آمیبو نیز به‌همراه دارد. مورد نهایی نیز مربوط به رویدادهای Spirit Board می‌شود که در این آپدیت شاهد رویدادی با‌ نام Super Smash Sisters هستیم که در آن تمرکز روی شخصیت‌های زن سری بازی‌های کمپانی نینتندو قرار دارد.

قابلیت پشتیبانی از هدست Nintendo Labo VR پیش‌تر به بازی‌های Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of The Wild نیز اضافه شده بود. اگرچه ویژگی‌های واقعیت مجازی در بازی Odyssey کمی محدود شده‌اند، اما در عوض کسانی که بازی Legend of Zelda را با این هدست محبوب بازی کنند، می‌توانند به‌طور کامل از ویژگی‌های لذت‌بخش آن بهره‌مند شوند. در بازی Super Smash Bros. Ultimate باید صبر کرد و دید که نظرات کاربران گویای چه میزان از رضایت از این هدست در این بازی خواهد بود. البته و قطعا شاهد زوایای جدیدی از این بازی خواهیم بود؛ باتوجه به این‌که تجربه‌ی یک بازی مبارزه‌ای با این هدست، قطعا متفاوت از بازی‌های دیگر خواهد بود. تریلر منتشر شده به‌مناسبت در دسترس قرار گرفتن‌ این آپدیت جدید را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش مبارزان آمیبوی بازی نیز شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی هستیم که می‌توان با استفاده از آن‌ها، این مبارزان را با شانس بیشتری برای وارد شدن به مبارزه روبه‌رو کرد. می‌توان آن‌ها را از طریق منوی Games & More در بازی، به یک دوره‌ی آموزشی فرستاد که در آن‌جا می‌توانند در مقابل سایر آمیبوها به مبارزه و رقابت بپردازند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید دیگر نیز این است که آن‌ها از این پس می‌توانند با بازیکنان آنلاین در آرنا مبارزه کنند.

در رابطه با هدست Labo نیز در نظر داشته باشید که این پایان راه برای این هدست و نرم‌افزار نینتندو سوییچ نخواهد بود؛ اخیرا بود که پشتیبانی از این هدست به سیستم Unity نیز اضافه شد و این بدان معنی است که توسعه‌دهندگانی که بازی‌های آن‌ها روی سیستم و موتور Unity در حال اجرا است، می‌توانند با پورت کردن آن به سوییچ، از قابلیت واقعیت مجازی آن نیز استفاده کنند. احتمالا در آینده شاهد پشتیبانی بازی‌هایی که از این سیستم استفاده می‌کنند، برای هدست نینتندو Labo VR خواهیم بود.

Super Smash Bros Ultimate

کسانی نیز که علاقه‌مند هستند رویداد جدید Super Smash Sisters این بازی را تجربه کنند، احتمالا خواهند توانست با شخصیت‌هایی مانند Pyra ،Mythra و Krystal بازی کنند. این رویداد تا تاریخ ۵ ماه ژوئن (۱۵ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، بازی Super Smash Bros. Ultimate توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌ای شناخته شود. این بازی به‌قدری خوب ظاهر شده که توانسته در بررسی زومجی، نمره‌ی فوق‌العاده‌ ۹.۵ را کسب کند. نظر زومجی را در مورد این بازی مبارزه ای در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبه‌رو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده