// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

Super Smash Bros Ultimate حال به عنوان پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌ای شناخته می‌شود

نینتندو به‌تازگی فهرست بازی‌های پرفروش خود را منتشر کرده است و  Super Smash Bros Ultimate لقب پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌‌ای تمام دوران را از آن خود کرده است.

هنوز یک سال از عرضه‌ی بازی Super Smash Bros Ultimate نگذشته است که این بازی توانسته دستاورد جدیدی را کسب کند. طبق جدیدترنی اخبار بازی، شرکت نینتندو فهرست بازی‌های پرفروش‌ خود را منتشر کرده است و مشخص شده است که Super Smash Bros Ultimate توانسته است ۱۳.۸۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این تنها در حالی است‌که چهار ماه از عرضه‌ی بازی می‌گذرد و در همین مدت، توانسته است بیش از هر بازی مبارزه‌ای دیگر، فروش داشته باشد.

به‌عبارتی بازی Super Smash Bros Ultimate توانسته است رکورد بازی Super Smash Bros Brawl بشکند و حال، لقب پرفروش‌ترین بازی را از آن خود کند. البته ازنظر فروش، میزان فروش مجموع تمامی نسخه‌های Street Fighter II و همچنین مجموع فروش دو نسخه Super Smash Bros. نینتندو Wii U و Super Smash Bros. نینتندو 3DS در این‌جا لحاظ نشده است. Super Smash Bros به‌لطف مکانیزم‌های مبارزه‌ای که دارد یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی‌های مبارزه‌ای است و رکورد نسخه آلتیمیت، آن‌چنان دور از ذهن نبود.

از دیگر اخبار حول نینتندو سوییچ و بازی Super Smash Bros Ultimate، می‌توان به‌عرضه کاراکتر جوکر از بازی پرسونا 5 اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده