// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بیان دلایل مشکلات بازی های آنلاین در ایران در گفتگوی زومجی با بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای

زومجی با هدف پیگیری مشکلات کاربران ایرانی در اتصال به بازی های آنلاین در تماسی با مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از دلایل مشکل اتصال به بازی Apex Legends و سایر بازی‌ها پرسیده است.

بیش از دو هفته از انتشار بازی Apex Legends، ساخته جدید استودیوی ریسپاون اینترتنمنت می‌گذرد و بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان به لطف رایگان بودن این اثر، بدون هیچگونه مشکلی به راحتی در حال تجربه آن هستند. طبق آخرین آمار منتشر شده تاکنون بیش از ۲۵ میلیون کاربر روی سه پلتفرم پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان Apex Legends را تجربه کرده‌اند. اما با وجود محبوبیت جهانی و استقبال زیاد بازیکنان، متاسفانه گیمرهای ایرانی به دلایلی در اتصال به سرورهای بازی ایپکس لجندز موفق نیستند و همین موضوع باعث اعتراضات گسترده به شرکت زیر ساخت ایران و سیاست‌های تحریم‌محور الکترونیک آرتز و کمپانی آمازون شده است.

البته مشکلات کاربران ایرانی در اتصال به بازی‌های آنلاین به ویژه در ماه‌های اخیر تنها به بازی Apex Legends خلاصه نمی‌شود و طبق گزارشات، بسیاری از کاربران در تجربه بازی‌های آنلاین دیگر کمپانی‌ها نظیر یوبیسافت، راک‌استار یا بندای نامکو ناموفق بوده‌اند. از همین رو زومجی در تماسی با علی فخار، مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از دلایل مشکلات کاربرانی ایرانی در اتصال به بازی‌های آنلاین نظیر بازی Apex Legends پرسید. در ادامه می‌توانید گفتگوی اختصاصی زومجی با علی فخار، مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای را تماشا کنید:

دانلود از آپارات‌ |‌ تماشا در یوتیوب

این آیتم پیش از این در لودینگ 43 پخش شده بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده