// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷

تریلر گیم پلی بازی Warhammer: Chaosbane با سبکی مشابه دیابلو منتشر شد

استودیو اکو سافتور با انتشار اولین تریلر از بازی Warhammer: Chaosbane، گیم پلی آن را که شباهت زیادی به سری دیابلو دارد، به نمایش گذاشت.

کمپانی بیگ‌ بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) با بازی Warhammer: Chaosbane قصد دارد که برای اولین بار سبک اکشن نقش‌ آفرینی با دوربین بالا به پایین را به مجموعه وارهمر اضافه کند.

Warhammer: Chaosbane یک پروژه جدید است که در استودیو اکو سافتور (Eko Software)، سازنده How to Survive، در حال توسعه است. گفتنی است که بازی مذکور در خرداد ماه گذشته معرفی شده است، اما حال سازندگان با انتشار تریلری برای اولین بار گیم‌پلی آن را به معرض نمایش قرار داده‌اند.

بازی مذکور که از سری Diablo الهام گرفته است شامل کلاس‌های مختلفی می‌شود که در تریلر قابل مشاهده است. در کنار قابلیت‌های منحصربه‌فرد موجود برای هر یک از قهرمانان بازی، در آن سو هر یک از کلاس‌ها از گیم‌پلی ویژه خودشان برخوردار هستند؛ به طوری که هر یک از کلاس‌ها می‌توانند به شکلی به هم‌تیمی‌های خود کمک کنند و به طور مثال کاپیتان‌ها برای هدایت کردن تیم موثر هستند. نژاد‌های مختلفی همچون نژاد‌ انسان، High Elf ،Wood Elf یا دورف (کوتوله‌ها) در بازی گنجانده شده است. بازی Warhammer: Chaosbane همچنین شامل بخش چند نفره لوکال و همکاری چند نفره (Local Co-op) می‌شود که در ویدیو با ملحق شدن جادوگر الف به بازی دیده می‌شود.

داستان بازی Warhammer: Chaosbane در مورد دنیایی قدیمی است که در آن پایتخت امپراطوری یعنی Nuln مورد حمله قرار گرفته است و نیرو‌های Plague Lord Nurgle قصد دارند آن را نابود کنند. استودیو اکو خاطرنشان کرد که کمپین داستانی بسیار بزرگی در این بازی قرار دارد که در کنار هزاران لوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز معلوم نیست که بازی Warhammer: Chaosbane در چه تاریخی عرضه می‌شود، اما سازندگان اشاره کردند که بازی در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی به دست کاربران می‌رسد. این اثر برای پی سی و کنسول‌ها در حال ساخت است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید در ادامه تریلر گیم پلی آن را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و بهره‌گیری از سبک جدیدی در سری وارهمر با سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده