نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

بازی Warhammer: Chaosbane با انتشار تصاویر جدیدی معرفی شد

استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو بازی اکشن نقش‌آفرینی Warhammer: Chaosbane را با انتشار تصاویر جدیدی معرفی کرد.

با اینکه چندین بازی مختلف از مجموعه بازی‌های رومیزی وارهمر ساخته شده است، اما تعداد کمی از آن‌ها به جنبه فانتزی این مجموعه پرداخته‌اند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بیگ‌ بن اینتراکتیو اعلام کرده است که می‌خواهد تا با بازی اکشن نقش‌آفرینی Warhammer: Chaosbane نگاهی به جنبه‌های فانتزی مجموعه داشته باشد.

توسعه بازی Warhammer: Chaosbane بر عهده استودیو اکو سافتور است که بیشتر به خاطر کار روی بازی‌هایی نظیر بازی How to Survive و بازی Rugby 18 شناخته می‌شود. طبق اعلام سازندگان، وقایع این بازی در قاره Old World جریان دارد که به خاطر جنگ با نیروهای Chaos به نابودی کشیده شده است. نمایشگاه E3 2018 جایی است که اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

بازیکنان در ابتدای بازی می‌توانند از بین نژاد‌ انسان، High Elf، Wood Elf یا دورف (کوتوله‌ها) یکی را انتخاب کنند و به کاوش در برخی از مکان‌های نمادین مجموعه بپردازند. این مکان‌ها شامل شهر نفرین‌شده پراگ و نولن، پایتخت سابق امپراتوری بوده است.

افزون بر این، تصاویر جدیدی از بازی Warhammer: Chaosbane منتشر شده است که نگاهی اجمالی به گیم‌پلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی دارد. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Warhammer: Chaosbane مشخص نیست، اما می‌دانیم که این بازی برای کنسول‌ها و کامپیوتر در حال توسعه است. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Warhammer: Chaosbane

Warhammer: Chaosbane


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده