نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تریلر گیم پلی Resident Evil 2 Remake به نمایش بیرون ایستگاه پلیس راکون سیتی می‌پردازد

کمپانی کپکام تریلر جدیدی از ریمیک بازی Resident Evil 2 را منتشر کرد که بخش‌های زیادی از گیم‌پلی این بازی ترسناک را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام تریلر جدیدی را از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که گیم‌پلی این بازی ترسناک را به نمایش در می‌آورد. با اینکه این تریلر همان نسخه دمو بازی در نمایشگاه E3 2018 را در معرض نمایش قرار می‌دهد، اما شامل موارد جدیدی نظیر بخش بیرونی ایستگاه پلیس راکون سیتی نیز می‌شود که پیش از این شاهد آن نبودیم. بازیکنان درست در ابتدای بازی می‌توانند تالار اصلی ایستگاه پلیس را از در جلویی ترک کنند و کمی به تماشای بخش بیرونی ساختمان و البته افکت‌های باران بپردازند.

با توجه به اینکه نسخه دمو بازی Resident Evil 2 Remake روی کنسول پلی استیشن 4 پرو اجرا شده است، این تریلر بسیار عالی به نظر می‌رسد. در این تریلر مدیر ارتباطات شعبه بریتانیایی کمپانی کپکام توضیحات جامع و خوبی را درباره حوادث درون بازی و تغییراتی که این نسخه نسبت به نسخه اصلی داشته است، ارائه می‌دهد. او همچنین جزئیات بیشتری را از ریمیک بازی Resident Evil 2 به اشتراک می‌گذارد که پیش از این در هیچ یک از ویدیوها و مطالب انتشار یافته به آن‌ها اشاره‌ای نشده بود.

بازسازی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید، می‌توانید ویدیو گیم‌پلی نسخه کامپیوتر بازی، ویدیوهای گیم‌پلی و تصاویر جدید بازی را مشاهده کنید و به مطالعه مصاحبه سازندگان ریمیک Resident Evil 2 با محوریت طراحی کاراکتر‌ها و ویژگی‌های بازی بپردازید. شما همچنین می‌توانید تریلرهای گیم پلی بازی Resident Evil 2 Remake را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

بخش اول تریلر گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 Remake | دانلود از وب‌سایت آپارات

بخش دوم تریلر گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 Remake | دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده