نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳

بهترین جهان‌های آخرالزمانی در بازی‌ها؛ از Fallout تا Metro

در این آیتم ویدیویی از سری آیتم‌های ویدیویی لودینگ، به سراغ بازی‌هایی رفته‌ایم که تصویری عالی از یک جهان آخرالزمانی ارائه می‌کنند.

آخرالزمان پدیده‌ای است که تا به امروز بازی‌ها و فیلم‌های مختلفی با محوریت آن ساخته شده‌اند. در این بین و در مدیوم بازی، آثاری را شاهد بودیم که یک جهان آخرالزمانی را به شکلی فوق‌العاده و عالی به تصویر کشیده‌اند. برای مثال به عنوان یک بازی قدیمی، سری Wasteland را داشتیم که حتی مجموعه Fallout هم با الهام از آن و به عنوان دنباله معنوی این بازی ساخته شد. با اینکه نسخه اول ویست‌لند در زمان خودش گرافیک فوق‌العاده‌ای نداشت، ولی در به‌تصویر کشیدن جهانی آخرالزمانی عالی بود و نسخه دوم آن هم همین مسیر را ادامه داد. 

یا در طرف دیگر، بازی مثل Metro را داریم که دید متفاوت‌تری از آخرالزمان در مقایسه با بازی‌هایی مثل Fallout یا Wasteland ارائه می‌کرد و ما را به سرمای شدید روسیه می‌برد؛ جایی که در جهان آخرالزمانی بازی انواع و اقسام موجودات جولان می‌دهند و این وسط، مردم هم برای زنده ماندن به مترو‌های شهر پناه برده‌اند. 

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بازی‌هایی که آخرالزمان را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشند، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که تماشا کردید، یکی از بخش‌های لودینگ ۹ بود؛ لودینگی که محوریت اصلی آن روی همین بحث آخرالزمان است و پیشنهاد می‌کنیم آیتم‌های مختلف آن را تماشا کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده