نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۹: از E3 2018 تا بهترین جهان های آخرالزمانی در بازی ها

در نهمین قسمت لودینگ، نگاهی به نمایشگاه E3 2018 می‌اندازیم و در ادامه سری به پنج جهان آخرالزمانی برتر در بازی‌های ویدیویی می‌زنیم.

کم کم داریم به تابستان نزدیک می‌شویم و این یعنی به غیر از تعطیلات تابستانی، ما گیمرها داریم به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال یعنی نمایشگاه E3 2018 نزدیک می‌شویم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در قسمت نهم لودینگ، سری بزنیم به شایعات پیرامون این نمایشگاه و تعدادی از بازی‌هایی را که منتظر نمایش آنها در E3 2018 هستیم، مرور کنیم.

در ادامه جدیدترین قسمت Loading، می‌خواهیم سری بزنیم به آخرالزمان و بازی‌های آخرالزمانی. در بخش تاپ فایو،‌ بهترین جهان‌های آخرالزمانی را در بازی‌های ویدیویی رده‌بندی می‌کنیم و در بخش آنالیز نیز از این می‌گوییم که اگر آخرالزمانی در دنیای واقعی به وقوع پیوست، ما گیمرها، با یک دنیا تجربه در دنیای مجازی، چه برتری‌های نسبت به دیگر افراد عادی در دنیای واقعی داریم. مثل همیشه، در بخش دماسنج مهم‌ترین اخبار هفته گذشته به سبک زومجی را مرور می‌کنیم و در نهایت نظر شما را در رابطه با بهترین دنیای آخرالزمانی در بازی‌های ویدیویی جویا می‌شویم. این شما و این هم قسمت نهم لودینگ:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده