نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

تریلر جدید F1 2018 گیم پلی و اتومبیل‌های کلاسیک بازی را نشان می‌دهد

استودیو کدمسترز و کمپانی کخ مدیا تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی F1 2018 منتشر کردند که بخش‌های مختلف بازی را به نمایش در می‌آورد.

در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری استودیو Codemasters (کدمسترز) و کمپانی Koch Media (کخ مدیا) در کنار اعلام جزئیاتی نظیر گسترش بخش کریر و افزایش اتومبیل‌های کلاسیک نسبت به گذشته، تاریخ انتشار بازی F1 2018 را اطلاع‌رسانی کردند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شده است.

این تریلر به نمایش بخش‌های مختلفی که در بازی F1 2018 شاهد آن‌ها خواهیم بود، می‌پردازد. در این نسخه از بازی شاهد پوشش خبری رسانه‌ها خواهیم بود که با مجموعه‌ای از مصاحبه‌هایی که با استفاده از یک گردونه مکالمه انجام می‌شود، شرایط استرس‌زایی را برای بازیکنان به وجود می‌آورد. بخش خلق رانندگان نیز امکان شخصی‌سازی کاراکترها را با استفاده از طیف وسیعی از لباس‌ها و گزینه‌های جذاب برای بازیکنان فراهم می‌کند. همچنین در این بازی شاهد مجموعه‌ای از رانندگان حرفه‌ای مسابقات فرمول یک به عنوان رانندگان رقیب خواهیم بود.

بدون شک هیچ یک از بازی‌های فرمول یک را نمی‌توان بدون اتومبیل تصور کرد و بر این اساس بازی F1 2018 نیز مجموعه‌ای وسیع از اتومبیل‌ها را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به ۲۰ اتومبیل کلاسیک قابل انتخاب از سال ۱۹۷۲ اشاره کرد. همچنین در میان این ماشین‌های از یاد رفته شاهد هشت اتومبیل جدید خواهیم بود که اتومبیل Brawn BGP-001، اتومبیل Team Lotus’ 72D، اتومبیل McLaren M23-D و اتومبیل Ferrrari 312 T4 در زمره آن‌ها قرار دارند و برای اولین بار به لیست بازی‌های این مجموعه اضافه می‌شوند.

بازی F1 2018 در تاریخ دوم شهریورماه (۲۴ آگوست) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی F1 2018 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده