نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ انتشار بازی F1 2018 مشخص شد

استودیو کدمسترز و کمپانی کخ مدیا به طور رسمی تاریخ انتشار بازی F1 2018 را اعلام کردند و جزئیات بیشتری از بازی را به اشتراک گذاشتند.

اگر از طرفداران بازی F1 2017 که سال گذشته شاهد انتشار آن بودیم هستید و می‌خواهید تا بازی‌های بیشتری از مجموعه فرمول یک تجربه کنید، تنها باید چند ماه دیگر صبر کنید. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو کدمسترز و کمپانی کخ مدیا اعلام کردند که بازی F1 2018 در تاریخ دوم شهریورماه (۲۴ آگوست) منتشر خواهد شد که این تاریخ نزدیک به زمان عرضه نسخه پیشین در تاریخ سوم شهریورماه ۱۳۹۶ است.

متاسفانه در زمان نگارش این خبر جزئیات زیادی از بازی F1 2018 منتشر نشده بود؛ با این حال تایید شده است که در این بازی شاهد اضافه‌شدن اتومبیل‌های کلاسیک بیشتری نسبت به نسخه قبلی خواهیم بود و بخش Career Mode تا حد زیادی گسترش خواهد یافت. پر واضح است که بازی F1 2018 دارای تمام تیم‌ها، راننده‌ها و پیست‌های مسابقه حال حاضر فصل ۲۰۱۸ فرمول یک خواهد بود.

پال جیل، کارگردان مجموعه بازی‌های F1 استودیو Codemasters درباره بازی F1 2018 گفت:

از بازخوردهایی که بازی تحسین‌شده F1 2017 دریافت کرد، بسیار خوشحالیم و از اینکه قادر به ساخت نسخه بعدی بازی با این شروع قدرتمند هستیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

بازی F1 2018 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، این بازی در کنسول ایکس باکس وان ایکس قابل تجربه خوهد بود؛ اگرچه معلوم نیست که آیا این نسخه بهبود گرافیکی خواهد داشت یا خیر. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده