// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

تریلر جدید بسته الحاقی Cursed Sails بازی Sea of Thieves منتشر شد

استودیو Rare در آستانه انتشار بسته الحاقی جدید و رایگان بازی Sea of Thieves یعنی Cursed Sails تریلری از این بسته منتشر کرد.

توسعه دهندگان در استودیو ریر (Rare) در حال آماده‌سازی بازی Sea of Thieves برای بسته الحاقی بعدی آن هستند. جدیدترین محتوای بازی که با نام Cursed Sails معرفی شده است قرار است به طور رایگان در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد ماه) برای ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار تریلری قصد دارند که بازیکنان را با این محتوا آشنا کنند.

تریلر منتشر شده گروهی از اسکلت‌ها را نشان می‌دهد که با در دست گرفتن تجهیزاتی به سمت کشتی می‌روند. در این حین یکی از اسکلت‌ها در حالی که نشانی را برپا می‌کند در آن سو پس از برخورد به زمین، خرد می‌شود.

از موارد قابل توجه بسته الحاقی Cursed Sails می‌توان به این اسکلت‌ها که در قالب دشمنان جدید معرفی شده‌اند‌، اشاره کرد؛ از این رو در جریان بازی شاید با کشتی‌هایی روبه‌رو شوید که به جای بازیکن و انسان در آن اسکلت وجود داشته باشد. البته محتویاتی در این بسته گنجانده شده است که در این راستا به کمک شما می‌آید. کشتی جدید Brigantine که برای سه نفر طراحی شده است و سیستم جدید Alliance که همراهان را برای رسیدن به یک هدف به دور یکدیگر جمع می‌کند از مزایای این محتوا به شمار می‌رود. البته باید بدانید که کمپینی نیز با محدودیت زمانی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که جوایز ارزنده‌ای را در خود جای داده است.

بسته الحاقی رایگان بازی Sea of Thieves در تاریخ ۹ مرداد ماه برای بازی منتشر می‌شود و سرور‌های بازی در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران (ساعت ۸:۰۰ به وقت موقعیت زمانی PDT) فعال می‌شود. از زمان عرضه بازی مذکور سازندگان با تولید محتویات جدید به پشتیبانی از این بازی جهان باز و دزد دریایی-محور ادامه داده‌اند. در حال حاضر سازندگان حتی در فکر توسعه دادن حالت بتل رویال برای این بازی هستند. باید بدانید که توسعه‌دهندگان برای سال جاری میلادی محتویات زیادی را برای بازی در نظر گرفته‌اند که در حال حاضر در استودیو ریر در دست ساخت قرار دارد. برای اطلاع از جزئیات محتویات پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی Cursed Sails بازی Sea of Thieves را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sea of Thieves در زومجی نمره ۶ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته کنده بودن رنج می‌برد اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت برده و خود را سرگرم کنید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده