نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

فروش بازی Sea of Thieves فراتر از حد انتظار مایکروسافت بوده است

رییس بخش ایکس‌باکس اعلام کرد فروش بازی Sea of Thieves بیش از حد انتظار این شرکت بوده است. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، در مصاحبه اخیر خود با سایت Giant Bomb فروش بازی Sea of Thieves بیش از حد انتظار آنها بوده است و در ادامه گفت:

بازی‌های Sea of Thieves و State of Decay 2 در زمینه فروش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و بیش از حد انتظار ما فروش داشته‌اند.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، فروش خوب بازی‌های Sea of Thieves و State of Decay 2 بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که این دو بازی در سرویس Xbox Game Pass نیز به صورت رایگان در دسترس قرار دارند. سرویس Xbox Game Pass، سرویس جدید شرکت مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان است که بازیکنان با خرید اشتراک این سرویس، می‌توانند تعداد بسیار زیادی از بازی‌های کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و ایکس‌باکس 360 را تا پایان اشتراک خود تجربه کنند.

همچنین جو نیت، تهیه‌کننده استودیو Rare و بازی Sea of Thieves، در آخرین مصاحبه خود با US Gamer اطلاعات مشابه فیل اسپنسر را بیان کرده و افزوده است:

هدفی که برای فروش در نظر داشتیم را تا پایان ماه ژوئن تعیین کرده بودیم، اما این هدف در روزهای اول انتشار بازی رقم خورد.

همچنین، اسپنسر اعلام کرد آنها در تلاش هستند که تعداد بازی‌های سرویس Xbox Game Pass را برای مشترکین این سرویس افزایش بدهند. بازی‌های Sea of Thieves و State of Decay 2 به دلیل پتانسیل بالای خود برای تجربه بخش چندنفره و حضورشان در سرویس ایکس‌باکس گیم پس، باعث خواهند شد بازیکنان بسیاری به این سرویس رو بیاورند و به تجربه این دو بازی بپردازند. به خصوص که این سرویس به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده