// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تریلر جدید بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee منتشر شد

کمپانی Nintendo تریلر جدیدی از بازی Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! منتشر کرد که کاراکترها و دنیای زیبای آن را نشان می‌دهد.

پس از معرفی بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! طرفداران معتقد هستند که بازگشت این سری به منطقه Kanto می‌تواند این بازی را به یکی از بهترین آثار در این مجموعه تبدیل کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان حاضر در کمپانی نینتندو (Nintendo) تریلر جدیدی از بازی Pokemon: Let’s Go منتشر کردند که در کنار دنیای زیبای آن، المان‌های جدید این بازی را نیز به تصویر می‌کشد. در ویدیو منتشر شده شاهد سوارکاری کاراکتر این بازی روی برخی از پوکمون‌ها در دنیای Kanto بودیم. همچنین قابلیت تغییر ظاهر کاراکتر‌ها و پوکمون‌ها نیز در ویدیو دیده می‌شود که از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود. گویا بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! آزادی‌های زیادی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

علاوه بر موارد یاد شده، در تریلر جدید شاهد چهر‌ه‌های آشنا بودیم که طرفداران سری بازی‌های پوکون از آنها شناخت دارند. Professor Oak، Brock و Misty از شخصیت‌هایی هستند که در این نسخه حضور خواهند داشت. همچنین حریف جدیدی نیز در این تریلر به نمایش گذاشته شد که همانند نسخه اصلی Red و Blue در واقع همسایه شما در شهر Pallet محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! را تماشا و دانلود کنید. این محصول در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. گفتنی است که این بازی هم اکنون در فروشگاه آمازون برای پیش خرید در دسترس است.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی پوکمون با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده