// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

بازی Pokemon: The Legendary Mew به همراه کنترلر Poke Ball Plus عرضه می‌شود [E3 2018]

دو بازی Pokemon Let’s Go Pikachu و Pokemon Let’s Go Evee به همراه کنترلر Poke Ball Plus برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

کمپانی نینتندو در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2018 اعلام کرد که کنترلر مخصوص پوکمون یعنی Poke Ball Plus به همراه دو بازی Pokemon Let’s Go Pikachu و Pokemon Let’s Go Evee به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این مجموعه با نام Pokemon: The Legendary Mew معرفی شد.

در حالی که از کنترلر جدید می‌توان برای تجربه هر یک از بازی‌های Pokemon Let’s Go بهره برد، همچنین می‌توان از آن برای نگه‌داری پوکمون‌ها نیز استفاده کرد. البته این موضوع بیشتر شبیه به سیستم Pokewalker است. هر یک از Poke Ball Plusها شامل یک Mew می‌شود که در این دستگاه گنجانده شده است که البته رجی فیس امی نیز به انحصاری بودن این موضوع روی این کنترلر اشاره داشت. با این حال بازی‌های Let’s Go به کاربران اجازه می‌دهد که پوکمون‌هایی که در نسخه موبایل بازی Pokemon Go به دست آورده‌اند به این کنسول انتقال دهند.

بازی‌های Pokemon Let’s Go Pikachu/ Eve به همراه کنترلر Poke Ball Plus در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده