// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶

تریلر بازی Jurassic World Evolution با محوریت دایناسور‌های جدید

استودیو Frontier Developments با انتشار تریلری جدید از بازی Jurassic World Evolution، گونه‌های جدید آن را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرانتیر (Frontier Developments) از ۶ گونه جدید برای بازی شبیه ساز Jurassic World Evolution رونمایی کرد. سازندگان ضمن معرفی آنها، چند تریلر جدید نیز منتشر کردند که دایناسور‌های حاضر در آپدیت Fallen Kindom – Dinosaur Update را نشان می‌دهد. گفتنی است که این آپدیت هفته گذشته برای این بازی منتشر شده است.

با توجه به توضیحات هر یک از دایناسور‌ها، این آپدیت شامل ۳ گونه گوشت خوار، ۲ گونه گیاه خوار و ۱ گونه دورگه می‌شود. به گفته سازندگان اضافه شدن دایناسور‌های جدید می‌تواند استراتژی مدیریت پارک را به طور کلی تغییر دهد و روند بازی را جذاب‌تر کند. Stygimoloch و Sinoceratops جزو گونه گیاه‌ خوار محسوب می‌شوند که خطری برای دارندگان پارک ایجاد نمی‌کنند. این موضوع که Allosaurus ،Baryonyx و Sinoceratops به عنوان گوشتخوار در این بازی حضور پیدا کرده‌اند می‌تواند در پی بی‌احتیاطی خطراتی را برای مدیران این پارک به‌وجود بیاورد. دایناسور دورگه این بازی با نام Indoraptor شناخته می‌شود که ششمین موجود راه‌یافته به این بازی شمار می‌رود. این دایناسور منحصر‌به‌فرد از هوش بالایی برخوردار است و از قابلیت‌های دیگری همچون سرعت بالا، مخفی‌کاری، تکل کردن و قدرت بهره‌ می‌برد.

علاوه بر ویدیو‌های جدید، سازندگان آپدیت کوچکی را نیز روانه پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان و پی سی بازی Jurassic World: Fallen Kindom – Dinosaur Update کردند که پشتیبانی Nvidia Aftermath را به این بازی اضافه می‌کند. همچنین این به‌روزرسانی ایرادات مربوط به پردازش این بازی روی ایکس‌باکس وان را نیز برطرف می‌کند.

بازی Jurassic World Evolution در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و اواخر خرداد ماه با انتشار تریلری برای پلی‌ استیشن 4، Xbox One و کامپیوتر عرضه شد. گفتنی است که محتوای یاد شده که در فوق به آن اشاره شد به طور رایگان قابل دانلود است. در ادامه می‌توانید تریلره‍ای دایناسور‌های جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

تریلر دایناسور Indoraptor

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دایناسور Sinoceratops

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دایناسور Allosaurus

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دایناسور Stygimoloch

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دایناسور Baryonyx

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دایناسور Carnotaurus

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و ویدیو‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Jurassic World Evolution در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده