نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Jurassic World Evolution منتشر شد

به‌تازگی و در پی عرضه‌ی جهانی بازی Jurassic World Evolution، استودیوی Frontier Developments تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی را منتشر کرده است.

با قاطعیت می‌توان گفت که همه‌ی زیبایی و شکوه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) در دیدن دایناسور‌های غول‌پیکر و ترسناکی که درون آن به انتظار و کمین نشسته‌اند نهفته است و حال با باز‌گشایی این پارک در بازی Jurassic World Evolution بار دیگر شاید قدرت‌نمایی این موجودات ماقبل تاریخ در این محل خاطره‌انگیز هستیم.

Frontier Developments، توسعه‌دهنده‌ی Jurassic World Evolution به‌تازگی تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی را منتشر کرده است که طی آن مخاطبین به شکلی دقیق‌تر با سیستم شبیه‌ساز پارک بازی و نحوه‌ی مدیریت آن آشنا خواهند شد؛ سیستمی که دست بازیکنان را به‌گونه‌ای بسیار هیجان‌انگیز برای ساخت پارک رویاهایشان باز می‌گذارد.

البته دیگر بازی‌های سری همچون Jurassic Park: Operation Genesis نیز به بازیکنان تا حدودی اجازه‌ی انجام کار‌های مشابه روی پارک ژوراسیک را می‌دادند، اما Evolution در این زمینه پای خود را چندین پله فراتر گذاشته و نسخه‌ای بسیار زیباتر (از نظر بصری) و پرجزییات‌تر از این پارک را برای هواداران به ارمغان آورده است.

Evolution که تنها چند هفته پیش از اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به بازار عرضه شده است میزبان هنرنمایی صدا‌پیشه‌های نام‌آشنایی همچون جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) در نقش دکتر ایان مالکوم، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و بی.دی. وونگ (B.D. Wong) نیز خواهد بود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

Jurassic World Evolution هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده