// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

آپدیت فصل 6 بازی For Honor منتشر شد

محتوای فصل ششم بازی For Honor به همراه رویداد، نقشه جدید و برخی ویژگی‌های تازه به دست بازیکنان رسید.

چندی پیش کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) از جدیدترین محتوای بازی For Honor که در واقع آپدیت فصل ۶ آن به شمار می‌رود، رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی این محتوا با رویداد‌ها و برخی تغییرات روی قهرمان‌ها به دست بازیکنان ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی رسیده است.

از دیگر محتویات مهم آپدیت Season 6 بازی For Honor می‌توان به نقشه جدید قلعه مانند در کوه‌ها با نام Beachhead اشاره کرد. سازندگان در این باره گفتند:

مهاجمان فقط با استفاده از قایق می‌توانند خود را به این قلعه نزدیک کنند و این موضوع نه‌تنها آن را به یک موقعیت دفاعی قوی تبدیل می‌کند، بلکه هر ارتشی می‌تواند با استفاده از آن در نبرد‌ها پیش بیفتد.

در ادامه می‌توانید ویدیو نقشه جدید بازی فور آنر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین آپدیت جدید روی بهینه‌سازی این بازی نیز تمرکز دارد؛ طوری که دو قهرمان آن یعنی Orochi و Peacekeeper دچار تغییراتی شدند. اوروچی در راستای تغییرات ایجاد شده حال به بازیکنان اجازه می‌دهد که راحت‌تر ضربات حریف خود را دفاع کنند و از آن در حملات خود استفاده کنند. در آن سو با ایجاد تغییراتی در پیسکیپرها، بازیکنان می‌توانند بیشتر روی قابلیت‌های حرکتی‌ای تکیه کنند که پیش‌تر کمتر از آنها استفاده می‌شد.

از دیگر محتویات این به‌روزرسانی می‌توان به ارتقا جلوه‌های این بازی اشاره کرد که با ویژگی جدیدی با نام Visual Collection همراه شده است. این به بازیکنان اجازه می‌دهد که آیتم‌های خود را به سلیقه خودشان مدیریت کنند.

به مناسبت انتشار فصل ششم بازی For Honor سازندگان رویدادی را به مدت زمانی محدود با نام The Rite of Champions آغاز کرده‌اند که تا تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خردادماه) ادامه خواهد داشت. این رویداد همچنین شامل حالت جدید Carousel of Death می‌شود که به شکل ۴ بازیکن در مقابل ۴ بازیکن (4vs4) انجام می‌گیرد. بازیکنان در حین این حالت باید پیش از اینکه هر یک از نفرات تیم مقابل Respawn شوند، آنها را نابود کنند. در جریان بازی با کشتن قهرمانان حریف مدت زمان Respawn آنها افزایش می‌یابد. در ادامه می‌توانید تریلر این رویداد را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

کمپانی یوبیسافت پس از انتشار بازی تا به امروز به پشتیبانی از آن ادامه داده است. بازی For Honor در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده