// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

جزئیات محتویات فصل ششم بازی For Honor مشخص شد

کمپانی یوبیسافت از محتویات فصل ششم بازی For Honor رونمایی کرد و در حالی که اطلاعاتی از آن به اشتراک گذاشت، تاریخ انتشارش را نیز مشخص کرد.

اگر از کاربران بازی For Honor هستید و همچنان انتظار محتویات جدید را می‌کشید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft) به طور رسمی اطلاعاتی از محتویات فصل ششم این بازی منتشر کرد و تاریخ انتشار آن را نیز رونمایی کرد که از آن چیزی که انتظار دارید نزدیک‌تر است.

در مرحله اول باید به نقشه جدید Season Six اشاره کرد که با نام Beachhead معرفی شده است. گفتنی است که نقشه یاد شده را می‌توان در تمامی حالت‌ها به جز Tribute تجربه کرد.

علاوه بر نقشه یاد شده، در حالی که محتویات پیش رو کلاس یا قهرمانان جدیدی در خود جای نداده است، اما در آن سو تغییراتی در دو کاراکتر بازی اعمال می‌کند. پس از انتشار آپدیت جدید، Orochi و Peacekeeper دچار تغییراتی خواهند شد که در حال حاضر سازندگان به جزئيات آن اشاره‌ نکرده‌اند.

در انتها، بروزرسانی جدید بازی For Honor به کاربران این قابلیت را می‌دهد که «با بررسی آیتم‌های به دست آمده، آنها را روی تجهیزات خود در منوی جداگانه بازی اعمال کنند». محتویات یاد شده در قالب یک آپدیت رایگان در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه (۱۷ مه) به این بازی اضافه می‌شود.

بازی For Honor سال گذشته میلادی منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و برای مطالعه خبر‌های پیشین نیز به صفحه اختصاصی آن در زومجی سر بزنید.

بازی For Honor در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده